loading...

وبلاگ تعمیر لوازم خانگی

حسن بازدید : 46 دوشنبه 06 مرداد 1399 نظرات (0)

گاها دمای یخچال بسیار کمتر از حد معمول امده و نتیجه یخ‌زدگی مواد غذایی حتی در قسمت یخچال می‌شود. همچنین یخچال مدت زمان بیشتری کار می‌کند که مصرف برق را بالا می‌برد. در صورتی که با این مشکل مواجه اید نگران نباشید نخست اینجا ما دلایل مهم این مشکل را بررسی کرده و نحوه عیب‌یابی را توضیح می‌دهیم شاید بتوانید خودتان دست به کار شوید. در اکثر یخچال‌های دارای فریزر، سرمای بخش مواد غذایی ناشی از سرمای بخش فریزر است که توسط سیستم لوله‌های مخصوصی منتقل می‌شود. قسمت‌هایی مانند دمپر ورودی هوا، سنسور دما یا ترمیستور، برد اصلی یا کنترلر دما موجب بروز این مشکل شده باشند در زیر این موارد را توضیح می‌دهیم.در ادامه این مقاله از نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک همراه ما باشید.

 

دمپر ورودی هوا

دمپر هوا وسیله‌ای است که در داخل یخچال جریان هوای فن اواپراتور را متعادل می‌کند. این کار سوپاپ یا فلپر که به صورت مکانیکی کنترل شده و میزان هوای سرد ورودی به قسمت مواد غذایی را کنترل می‌کند. اگر خود سوپاپ یا دستگیره‌ی کنترل اشکالی داشته باشند، ممکن است هوای سرد بیشتری وارد قسمت مواد غذایی شده و نتیجه پایین آمدن دما بیش از حد نرمال خواهد بود. سوپاپ یا دمپر در قسمتی که هوا وارد یخچال می‌شود قرار دارد.

 

لوله‌هایی که سوپاپ یا دمپر در آن قرار دارد غالباً از پلاستیک با پوشش پلی استایرن ساخته شده است شاید با فوم برای جلوگیری از نشت هوا آب‌بندی شده باشد. هنگام بررسی باید خیلی مراقب باشید که به آب‌بندی یا فوم پلی استایرن آسیبی وارد نشود. سوپاپ یا دمپر را پیدا کرده و دستگیره‌ی کنترل آن را حرکت دهید تا ببینید که گیر نکرده و آزادانه حرکت می‌کند. اگر سوپاپ/دمپر در حالت باز گیر کرده و حرکت نمی‌کند، باید تعویض شود. بعضی مدل‌ها از حباب سنجش به دمایی که به کنترل کننده وصل شده، استفاده می‌کنند که به صورت خودکار با تغییر دمای داخلی کنترل‌کننده را تغییر می‌دهد. مطمئن شوید که حباب سنجش در جای درستش قرار دارد و آسیبی ندیده است.

 

سنسور دما یا ترمیستور

بعضی از مدل‌های یخچال‌ها، از ترمیستور برای سنجش دما استفاده می‌کنند. کنترلر الکترونیکی دما را بررسی و به صورت خودکار دمپر را تنظیم می‌کند. سنسور دما معمولاً یک کپسول پلاستیکی با دو سیم متصل به آن است و نیز ورودی هوا قرار می‌گیرد. ترمیستور یک مقاومت ویژه بر اساس دما دارد و بدون داشتن مشخصات فنی از شرکت تولیدکننده عیب‌یابی آن سخت است. در یخچال‌های پیشرفته اگر این سنسور خراب باشد، آن را با نمایش کد خطا نشان می‌دهند.

برد الکترونیکی اصلی

مدل‌های جدید یخچال فریزر دارای یک برد دیجیتالی هستند که کلیه‌ی کارکردهای یخچال را کنترل می‌کند. سنسورها به این برد متصل هستند و در هر لحظه دماهای بخش فریزر و بخش یخچال را مانیتور می‌کنند و برد الکترونیکی از این اطلاعات برای به راه انداختن کمپروسور و فن‌ها و نیز سیستم یخ‌زدایی (دیفراست) و در برخی مدل برای کنترل دمپر یا سوپاپ هوا برای ایجاد توازن دمایی استفاده می‌کنند. اگر برد مشکلی داشته باشد علائمی مانند سرمای زیاد در بخش مواد غذایی ممکن است مشاهده شود اما اول باید مطمئن شوید که سنسور یا دمپر مشکلی ندارند. عیب‌یابی بردهای یخچال یک کار تخصصی بوده و نیازمند ابزار عیب‌یابی ویژه‌ای بوده و در تولیدکنندگان و مدل‌های مختلف فرق می‌کند. این کار فقط توسط تعمیرکاران تخصصی یخچال انجام می‌شود.

حسن بازدید : 181 جمعه 03 مرداد 1399 نظرات (0)

گلداستار الکترونیکس اوایل اکتبر 1958 در کشور کره جنوبی، به وسیله Koo In-Hwoi تاسیس شد. گروه گلدستار مجموعه شرکت‌های چند ملیتی کره‌ای، متشکل از 80 شرکت و بزرگ‌ترین مجموعه تجاری- صنعتی در زمینه الکترونیک است که مقر آن در سئول بوده و شامل کسب و کارهای مربوط و فرعی زیادی است، بیشتر آن‏ها تحت برند گلدستار جمع شدند و برترین مجموعه کسب و کار در کره جنوبی محسوب می‌شوند. این شرکت در مارس 1968 اولین شعبه خود را در خارج از کشور کره جنوبی، در شهر نیویورک، و در آگوست 1978 اولین نمایندگی فروش خود را در ایالات متحده آمریکا تأسیس نمود و از اوایل دهه هفتاد میلادی برای آمریکائی‌ها شروع به ساخت وسایل الکترونیکی نمود.

تعمیرات لوازم خانگی گلداستار در محل

شرکت گلدستار پس از ورود موفق به عرصه الکترونیک ، توانست مجموعه زیر را به دنیای فناوری وارد کند :

نوامبر ۱۹۶۲: اولین تلفن کره‌ای

ژانویه ۱۹۶۵: اولین یخچال کره‌ای

آگوست ۱۹۶۶: اولین تلویزیون سیاه و سفید کره‌ای

سپتامبر ۱۹۶۸: اولین تهویه مطبوع کره‌ای

این شرکت در مارس ۱۹۶۸، اولین شعبه خود را در خارج از کشور کره جنوبی و در شهر نیویورک، ایالات متحده، تأسیس کرد و از اوایل دهه هفتاد میلادی برای آمریکایی‌ها وسایل الکترونیکی ساخت.

 

در آگوست ۱۹۷۸ اولین نمایندگی فروش خود را در ایالات متحده آمریکا تأسیس نمود. گلدستار در اواخر دهه هشتاد به اوج رشد و سودآوری خود رسید و سودی بالغ بر ۲ میلیارد دلار، کسب کرد.

 

در دهه نود موفقیت‌های این شرکت به سرعت محو شد و اوضاع بحرانی نام گرفت. ولی سرانجام، میلیونرهای آمریکایی و انگلیسی به کمک این شرکت آمدند و آن را از ورشکستگی نجات دادند.

 

شرکت گلدستار در ماه مارس سال ۱۹۹۵ میلادی، پس از ادغام با شرکت گلدات از گلدستار، به شرکت (ال. جی) تغییر نام داد.

 

پس از ادغام و سیر تحولات در سال ۱۹۷۸ با صادراتی بالغ بر ۱۰۰ میلیون دلار مقام نخست را در صنعت الکترونیک کسب نمود. به دنبال این موفقیت در دسامبر ۱۹۹۱ با صادرات ۲ میلیارد دلار لوازم خانگی، مقام نخست را در کره کسب نمود. در ۲۷ مارس ۱۹۹۵ با ارائه طرح چالش ۲۰۰۵، دومین تولد شرکت ال جی الکترونیکس شکل گرفت.

 

 

در سال‌های بعد، گلدستاری که با نام جدید LG Electronics حیات دوباره یافته بود، دوباره فعالیت‌های خود را با حجم و توان بالاتر و با سرمایه‌گذاران غربی، آغاز کرد.

حسن بازدید : 51 چهارشنبه 01 مرداد 1399 نظرات (0)

کشور امارات که اکنون ما تنها با نام شهر اقتصادی آن یعنی دبی در دنیا میشناسیم.. دارای 7 شیخ نشین میباشد که به شرح زیر هستند.

 

1-ابوظبی 2-عجمان 3-دبی 4- فجیره 5-رأس‌الخیمه 6- شارجه 7-ام‌القوین

تور ارزان دبی

دبی در قرن 18 توسط شیخ مکتوم بن بطی بن سهیل آل مکتوم (بنیانگذار شهر دبی)شکل گرفت و به دلیل موقعیت خوب جغرافیای خیلی زود پیشرفت کرد. در قرن 20ام  و همچنین با پیدا شدن نفت در آن و اقامت دادن به اطباع خارجی که شروع آن از منطقه جبل علی بود جمعیت دبی چند برابر شد و همکنون پس از شارجه که پایتخت زیبای دبی است شهر کوچک و زیبای دبی که  توسط معماران آمریکائی و فرانسوی طراحی شده است قطب صنعت امارات و به عبارتی پایتخت اقتصادی کشور امارات میباشد و بر اساس متون کهن نام امروزی دبی از دو کلمه( دو-با) به معنی ملخ کوچک تشکیل شده که به مرور زمان به دبی تغییر نام داده است. حالا همین شهر دبی  که تا 100 سال پیش محل سکونت نبود و از روستا  اطراف به آن تردد میشد امروزه دارای 1000 هتل،اقامتگاه،مسافرخانه،هتل آپارتمان فروشگاههای زیبا و بزرگ 24 ساعته-مراکز تفریحی توریستی-قلب خرید خاورمیانه-خانه های مدرن-و جولانگاه  ماشینهای لوکس و گران شده است.

 

مراکز خرید دبی-مراکز خرید بزرگ و با اهمیت دبی

 

    Mercato Shopping Mall    Dubai Mall    Mall of the Emirates    Burjuman Centre    Deira City Centre    Jumeirah Plaza    Al Ghurair Centre    Ibn Battuta Mall    Festival Centre1

 

با توجه به جاذبه های فراوان خیلی از مسافران برای مسافرت شهر دبی و توردبی را انتخاب میکنند. لست تورز مرجع توردبی برای شما عزیزان میباشد تا بهترین تورهای دبی را از بهترین آژانسهای مسافرتی خوب تهران دراین صفحه(توردبی) قرار دهد.  با توجه به فصل سفر به دبی و گرمای شهر دبی بهترین زمان سفر به دبی در فصل خنک سال یعنی نیمه دوم سال میباشد .که ما به شما تورزمستان 94 دبی راپیشنهاد میکنیم. تورهای دیگر سایت لست تورز،تور ارزان دبی میباشد که فصلهای حراج برندهای بزرگ در دبی معمولا در سایت درج میگردد.همچنین تورلحظه آخری دبی با توجه به کثرت توردبی در سایت لطفا در صفحه اصلی جدیدترین تورها را مشاهده نمائید و یا در صفحه اصلی سایت لست تورز از منو کناری روی توردبی کلیک نمائید. امیدواریم بهترین توردبی را از سایت لست تورز انتخاب نمائید

منبع: http://lasttours.net/post/%D8%AF%D8%A8%DB%8C.html

حسن بازدید : 41 چهارشنبه 01 مرداد 1399 نظرات (0)

سر و صدای جاروبرقی ممکن است به دلیل تعدادی از منابع موجود در جاروبرقی ایجاد شود. هر یک از این موارد میتواند بر قوت و ماهیت سر و صدای تولید شده توسط جاروبرقی شما تأثیر گذار باشند. شناسایی نواحی مختلف می تواند به شما در تشخیص علت خاص بروز نویز در تمیزکننده شما کمک کند. بنابراین، قبل از درخواست کمک از تکنسین جاروبرقی، باید این موارد را بررسی فرمایید.

بیشتر: امداد آی پی نمایندگی تعمیرات جاروبرقی

گرفتگی مسیر جاروبرقی

این مورد مهمترین منبع سر و صدا در جاروبرقی میباشد. این مورد سبب میشود جاروبرقی شروع به ایجاد صدای غیرمعمول و بلند کند! کاری که شما باید در اینجا انجام دهید این است که بررسی کنید آیا انسداد در مسیرهای دستگاه وجود دارد یا خیر. انسداد در جاروبرقی به طور معمول در اجزای خاصی مانند شیلنگ و فیلتر روی می دهد.

 

موتور جاروبرقی

موتور یکی دیگر از دلایل اصلی این دستگاه است که سر و صدای زیادی را منتشر می کند. در بیشتر موارد، موتور نخستین علت بالا رفتن صداست. موتور جاروبرقی شما می تواند کثیف شده باشد یا ممکن است با هرگونه خرابی مکانیکی دیگری روبرو شود، در نتیجه باعث ایجاد سر و صدای بلند می شود. با این حال، این مشکل عمدتا در دستگاههای نسبتاً قدیمی و به ندرت در دستگاههای جدید رخ می دهد.

 

نشتی و سوراخ شدن

این یک دلیل شایع در سر و صدا در جاروبرقی نیست. این اتفاق می افتد هنگامی که دستگاه شما سوراخ و یا یک محفظه شکسته داشته باشد، اتفاق می افتد. سوراخ شدن ممکن است در شیلنگ ایجاد شده باشد، که سر و صدا از آن سرچشمه می گیرد. بر خلاف سایر دلایل ایجاد نویز در جاروبرقی، این یکی به طور معمول باعث ایجاد صدای سوت می شود که نتیجه آن گرفتار شدن هوا است. هنگامی که چنین سر و صدا از دستگاه خود می شنوید، قبل از انجام اقدامات اصلاحی باید بررسی کنید که آیا حفره هایی در آن وجود دارد یا خیر.

 

اشیاء به دام افتاده

اگر جاروبرقی شما اشیایی را در محفظه خود به دام انداخته است، می تواند باعث ایجاد صدای بلند شود. دو مورد از رایج ترین مناطقی که وسایل ناخواسته در آن به دام می افتند عبارتند از قلم مو و قوطی (برای جارو برقی بدون کیف). برخی از رایج ترین اشیاء که در این محفظه ها مسدود شده اند شامل کاغذ، سکه و مو هستند. مهم نیست که چه چیزی در درون آن به دام افتاده است، می تواند باعث ایجاد یک فتنه بزرگ شود. در بیشتر موارد، اشیاء به دام افتاده نوعی نویز خشن در جاروبرقی ایجاد می کنند. بنابراین اگر چیزی نظیر صدای سر و صدا در جاروبرقی دارید، احتمال اینکه چیزی در جایی گیر کرده باشد وجود دارد.

حسن بازدید : 46 جمعه 27 تیر 1399 نظرات (0)

وظایف تعمیرگاه مجاز بکو در هر جای جهان:

 

۱٫کلیه خدمات محصولات بکو باید با قطعات فابریک بکو انجام بگیرد.

 

۲٫تمام تکنسینهای نمایندگی خدمات بکو باید آموزش دیده تعمیرات محصولات بکو باشند .

 

۳٫نمایندگی تعمیرات بکو باید ظرف مدت کمتر از یکساعت تعمیرکار به محل اعزام نماید.

 

۴٫خدمات تعمیرات بکو دارای یکسال ضمانتنامه رسمی میباشد .

 

۵٫حتما فاکتور با شرح دقیق خدمات و یا تعویض قطعات تحویل مشتری داده میشود

 

ویژگی محصولات بکو را در زیر برای شما شرح میدهیم تا راحت تر برند لوازم خانگی خود را انتخاب کنید :

 

ساید بای ساید بکو:

 

ساید بای سایدهای بکو در انواع دو درب سه درب و چهاردرب تولید میشوند.از مهم ترین ویژگی های یخچال ساید بای ساید بکو میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

 

۱ – سیستم ضد برفک

 

۲ – فیلتر بویای ضد بو

 

۳ – سیستم مخصوص تازه نگه داشتن میوه و سبزیجات

 

۴ – سیستم پویای ضد باکتری

 

۵ – کشوی مخصوص نگه داری سبزیجات

 

۶ – قفسه های شیشه ای با قابلیت تنظیم ارتفاع

 

چراغ های داخلی LED7 –

 

۸ – قابلیت فریزر کردن ۱۳ کیلوگرم در ۲۴ ساعت

 

لازم به ذکر است که فضای داخلی ساید بای ساید بکو با تصوری که شما از یخچال های معمولی دارید کمی متفاوت است . مثلا محفظه مخصوص شیشه در برخی مدل ها قابلیت تغییر دارد و متنوع است در عین حال بخشی از فضای داخلی را اشغال میکند .

 

در مورد رنگ ساید بای ساید بکو نیز باید بگوییم معمولا ساید بای ساید ها در سه رنگ عرضه میشوند: سفید، استیل و تیتانیوم. البته برخی برند ها از مدل های فانتزی نیز استفاده میکنند اما توصیه ما به شما انتخاب مدل های ساده تر است .

 

مصرف انرژی در هر وسیله به خصوص یخچال بسیار مهم است در مدل های جدید ساید بای ساید بکو برای اینکه به یک موتور فشار زیادی وارد نشود و از طرفی بتواند بهینه تر انرژی را مصرف کند از دو موتور به طور همزمان بهره گرفته می شود. توصیه ما به شما این است که در صورت امکان یخچال چند موتوره خریداری کنید تا عمر بیشتری داشته باشد .

 

بخوانید :   مقایسه تشک طبی و فنری

نمایندگی تعمیرات ماشـین ظرفشویی بکو

 

1505929440 نمایندگی تعمیرات بکو

 

در استفاده از ماشین ظرفشویی بکو برای طول عمر دستگاه اشتباهات زیر را انجام ندهید:

 

۱٫از استفاده از هر نوع مواد حلال در داخل ماشین ظرفشویی خودداری فرمایید، زیرا این مواد باعث انفجار یا آتش‌سوزی خواهند گشت.

 

۲٫از پاشیدن آب به داخل ماشین ظرفشویی بپرهیزید، زیرا این کار باعث از کار افتادن قسمتهای الکتریکی و یا برق گرفتگی خواهد شد.

 

۳٫از وارد کردن فشار و نشستن بر روی درب ماشین ظرفشویی در هنگامی که باز است خودداری فرمایید. این کار باعث تغییر شکل و یا از کار افتادن دستگاه می‌گردد.

 

۴٫از قرار گرفتن پوست بدن در جلوی قسمت تهویه بخار در هنگام کارکرد ماشین ظرفشویی بپرهیزید زیرا بخارخروجی باعث سوختگی می‌گردد.

 

۵٫بطور کلی باز کردن درب ماشین ظرفشویی در حین عملکرد آن توصیه نمی‌گردد. ولیکن چنانچه به هر دلیلی درب باز شود، یک امکان ایمنی مخصوص دستگاه را خاموش می‌نماید. در هنگام باز شدن درب دستگاه در حین مرحله کارکرد با آب داغ و یا بلافاصله پس از اتمام کار دستگاه ظرفشویی بدلیل وجود بخارات داخلی دقت لازم را مبذول فرمایید.

 

۶٫به طور منظم فیلتر ماشین ظرفشویی خود را کنترل کرده و در صورت جمع شدن مواد زائد، آن را تمیز نمایید. نظافت دائمی دستگاه عمر آن را افزایش داده و از اتلاف انرژی نیز می کاهد.

 

نمایندگی تعمیرات ماشـین  لباسشویی بکو

 

1505857423 نمایندگی تعمیرات بکو

 

در استفاده از ماشین لباسشویی بکو برای طول عمر دستگاه اشتباهات زیر را انجام ندهید:

 

۱٫بیش از حد از مواد شوینده استفاده نکنید.

 

۲٫زیپ لباس ها را قبل از انداختن داخل لباسشویی بکو ببندید.

 

۳٫قبل از انداختن لباس داخل لباسشویی دکمه ها را باز کنید تا هم لباس ها تمیز تر شسته شوند و هم به دکمه ها و لباس آسیب نرسد.

 

۴٫بیش از حد از سفیدکننده ها استفاده نکنید.

 

۵٫ماشین لباسشویی خود را تراز کنید.

 

۶٫بعد از شستوشوی کامل لباس ها و تخلیه لباسشویی حتما چک کنید که چیزی داخل لباسشویی باقی نمانده باشد زیرا اگر یک چیز کوچک مانند دستمال و… جامانده باشد باعث کپک در لباسشویی شما و خرابی آن میشود.

 

نمایندگی تعمیرات یخچال بکو

 

1505855265 نمایندگی تعمیرات بکو

 

در استفاده از یخچال و ساید بکو برای طول عمر دستگاه اشتباهات زیر را انجام ندهید:

 

۱٫درب یخچال را مکرر باز و بسته نکنید.

 

بخوانید :   5 سریال برتر ایرانی در سال 98

۲٫دمای یخچال را روی درجه خیلی سرد نگذارید.

 

۳٫بیش از اندازه مواد غذایی را در داخل یخچال قرار ندهید.

 

۴٫پس از باز کردن درب یخچال دقت کنید که درب کاملا  بسته شده باشد.

 

۵٫غذای داغ را هرگز داخل یخچال قرار ندهید.

 

۶٫حتما همیشه یخچال خود را تمیز نگه دارید و از کپک زدگی مواد در یخچال بکو جدا خودداری کنید.

 

 

 

خدماتی که در نمایندگی تعمیرات بکو انجام میگیرد:

 

تعمیرات ماکروفر بکو

 

تعمیر ماکروفر بکو

تعمیر مایکروویو بکو

تعویض لامپ مگنتران بکو

تعویض موتور سینی گردان مایکروفر بکو

تعمیر برد الکترونیکی مایکروفر بکو

تعویض صفحه میکا مایکروفر بکو

تعویض خازن ، دیود و کلیه قطعات برد الکترونیکی مایکروفر بکو

تعویض صفحه نمایش مایکروفر بکو

تعمیرات ماشین ظرفشویی بکو

 

تعمیر ماشین ظرفشویی بکو

تعویض پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی بکو

تعمیر تایمر ماشین ظرفشویی بکو

تعویض تایمر ماشین ظرفشویی بکو

تعویض موتور ماشین ظرفشویی بکو

تعمیرات ماشین لباسشویی بکو

 

تعمیر ماشین لباسشویی بکو

تعمیر تایمر ماشین لباسشویی بکو

تعویض تایمر ماشین لباسشویی بکو

تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی بکو

تعویض لاستیک دور درب ماشین لباسشویی بکو

تعویض میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی بکو

تعویض کمک فنر ماشین لباسشویی بکو

تعویض بلبرینگ ، سه نظام و کاسه نمد ماشین لباسشویی بکو

تعویض تسمه ماشین لباسشویی بکو

خدمات یخچال ساید بای ساید بکو

 

تعویض فیلتر یخچال ساید بای ساید بکو

تعویض کمپرسور ساید بای ساید بکو

تعویض فن کندانسور یخچال ساید بای ساید بکو

تعویض فن داخلی یخچال ساید بای ساید بکو

نشتی گیری اواپراتور یخچال ساید بای ساید بکو

شارژگاز یخچال ساید بای ساید بکو

تعمیر یخساز ساید بای ساید بکو

تعویض شیر برقی یخچال ساید بای ساید بکو

تعویض دمپر یخساز بکو

تعویض سنسور یخچال ساید بای ساید بکو

تعویض ترموفیوز ساید بای ساید بکو

تعویض و تعمیر برد الکترونیکی یخچال ساید بای ساید بکو

تعمیر یا تعویض برد اینورتر بکو

شستشوی مدار گاز بکو

سرویس سالیانه کندانسور بکو

رگلاژ درب یخچال ساید بای ساید بکو

باز و بسته کردن درب ساید بای ساید بکو جهت جابه جایی

تعویض زبانه درب بار ساید بای ساید بکو

تعمیرات جاروبرقی بکو

 

تعمیر جاروبرقی بکو

سرویس جاروبرقی بکو

سرویس موتور جاروبرقی بکو

تعویض موتور جاروبرقی بکو

تعویض بلبرینگ ، ذغال و پروانه موتور جاروبرقی بکو

حسن بازدید : 62 سه شنبه 24 تیر 1399 نظرات (0)

هیتاچی (Hitachi) هولدینگ ژاپنی با فعالیت بین‌المللی در صنایع و کسب‌وکارهای گوناگون می باشد. دفتر اصلی هیتاچی در منطقه‌ی چیودا در توکیو، پایتخت ژاپن قرار دارد. در حال حاضر هولدینگ هیتاچی قسمتی از گروه بزرگ DKB را در ژاپن است. این گروه که بعد از اتمام جنگ جهانی دوم تشکیل شد، بخش بزرگی از اقتصاد ژاپن را اداره می‌کند و علاوه بر هیتاچی، متشکل از شرکت‌های بزرگی همچون کاوازاکی، ایسوزو و فوجیتسو می باشد.

دامنه‌ی فعالیت برند هیتاچی بعد از بیش از یک قرن فعالیت به ۱۱ صنعت گسترش پیدا کرده است. این صنایع عبارتند از سیستم‌های اطلاعاتی و ارتباطی، زیرساخت‌های فنی اجتماعی، مواد و تجهیزات صنایع بزرگ، خدمات مالی، سیستم‌های تأمین نیرو، سیستم‌ها و تجهیزات الکترونیکی، سیستم‌های خودرو، راه‌آهن و حمل و نقل شهری، محصولات دیجیتال برای کاربران عمومی، ماشین‌آلات ساخت‌و‌ساز و دیگر ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی. این شرکت در حال حاضر در رتبه‌ی ۷۱ برترین شرکت‌ها از دیدگاه رسانه‌ی فورچن (معروف به Fortune 500) قرار دارد.

جهت ورور به نمایندگی تعمیرات یخچال هیتاچی روی لینک زیر کلیک کنید

https://ipemdad.com/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D9%85%D8%AC%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AF-5/

 

تاسیس کمپانی هیتاچی 

کمپانی هیتاچی در سال ۱۹۱۰ توسط نامیهی اودایرا (Namihei Odaira) تأسیس شد. او که متولد ۱۵ ژانویه‌ی سال ۱۸۷۴ در شهر توچیگی بود، در سال ۱۹۰۰ در رشته‌ی مهندسی برق از دانشگاه سلطنتی توکیو فارغ‌التحصیل شد. او ابتدا در نیروگاه برق یک معدن مشغول به کار شد و پس از آن در شرکت‌های متعدد صنعت برق در ژاپن کار کرد. اودایرا در سال ۱۹۰۶ به معدن مس شرکت کوهارا در شهر هیتاچی ملحق گردید. سمت او در شرکت جدید، مدیریت بخش مهندسی بود.

 

وظیفه‌ی اصلی اودایرا در کمپانی کوهارا، تأمین برق پایدار معدن بود. او و همکارانش در کنار این کار، در صدد ساخت موتوری الکتریکی با قدرت پنج اسب بخار بودند. در نهایت، تلاش‌های آن‌ها در سال ۱۹۱۰ نتیجه داد و موتور پنج اسب بخاری به‌عنوان اولین محصول اودایرا و شرکت جدیدش، هیتاچی معرفی شد. در آن زمان اکثر محصولات برقی ژاپن از کشورهای دیگر وارد می‌شدند و اودایرا تصمیم داشت تا از پتانسیل‌های داخلی ژاپن برای ساخت محصولات استفاده کند تا بدین ترتیب، صنعت کشورش را نیز پبشرفت دهد. اولین مدیر شرکت هیتاچی، فوسانوسکه کوهارا، مدیر شرکت معدنی بود؛ چرا که هیتاچی در ابتدا شرکتی در دل شرکت کوهارا بود.

حسن بازدید : 42 یکشنبه 22 تیر 1399 نظرات (0)

جاروشارژی شاید بر اثر ضربه‌های محکم، افتادن وغیره خراب بشود. در صورت مواجه شدن با چنین مشکلی، مناسبترین راه‌حل تماس با آی پی امداد جهت اعزام تعمیرکار متخصص می باشد. شاید دلیل خرابی و تعمیر جاروشارژی، از برد و اتصالات (سیمی) داخلی آن‌ها باشد.

 از جمله مواردی که می تواند در روشن نشدن جارو شارژی شما دست داشته باشد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خراب شدن برد جاروشارژی

خرابی دکمه های جاروشارژی

خرابی موتور اصلی

روشن نشدن جاروشارژی

کاهش مکش

افزایش نویز و صدا در حین کار

و بسیاری از موارد دیگر که شاید سبب خرابی جارو شارژی شما باشد.

جهت ارتباط با نمایندگی تعمیرات جارو شارژی بایترون روی این لینک کلیک فرمایید.

حسن بازدید : 75 یکشنبه 22 تیر 1399 نظرات (0)

شرکت پاناسونیک یک کمپانی سازنده دستگاه‌های الکترونیکی چندملیتی ژاپنی می باشد که محل آن در کادوما، اوزاکا، ژاپن است. این برند در ابتدا ماتسوشیتا (بنیانگذار پاناسونیک) نام‌گذاری شده بود. چند سال پس از آن این نام به ناسیونال تغییر پیدا کرد و در آخر نام پاناسونیک برای این شرکت انتخاب شد. پاناسونیک در سال ۲۰۱۲ به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده تلویزیون در جهان شناخته شد و بیشترین سهم از خرید برندهای مختلف را در بازار جهانی کسب کرد.

جهت ورود به صفحه نمایندگی تعمیرات پاناسونیک کلیک کنید

پاناسونیک یکی از شرکت‌های صدرنشین در رتبه‌بندی جهانی Greenpeace's Guide to Greener Electronics است که تولیدکنندگان الکترونیک را بر اساس سیاست‌ها و شیوه‌های خود برای کاهش تأثیرات بر آب‌وهوا، تولید محصولات زیست‌محیطی و ایجاد عملیات پایدارتر رده‌بندی می‌کند. این شرکت یکی از برجسته‌ترین شرکت‌ها در حفظ معیار عمر مناسب محصول است. همچنین حداکثر امتیاز برای بهره‌وری انرژی محصولات خود را با ۱۰۰ درصد از تلویزیون‌های خود که مطابق با آخرین استانداردهای Energy Star است، کسب کرده است.

هم‌اکنون پاناسونیک یکی از پیشروترین شرکت‌های فعال در حوزه فناوری است و عمده محصولات این شرکت با هدف زندگی راحت‌تر و توسعه پایدار تولید می‌شود و شعار اصلی این برند دنیای بهتر، زندگی بهتر است. در کشور ایران محصولات ژاپنی برند پاناسونیک را با ویژگی دوام و کیفیت بالا می‌شناسند و محصولات آن با توجه به قدمت زیاد توزیع این محصولات، در بازار ایران بسیار شناخته شده است و مردم ایران اعتماد بالایی به محصولات این کارخانه دارند.

حسن بازدید : 52 یکشنبه 15 تیر 1399 نظرات (0)

نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی کنمور در شرق ، غرب ، شمال و جنوب استان تهران با سال ها تجربه و خدمت به کاربران در حال حاظر شرایط بسیار ویژه ای را برای آنها فراهم آورده است. استفاده از لوزام فابریک و اصل و تعمیرکاران حرفه ای و آموزش دیده در امداد آی پی خیال کاربران را در تعمیرات ماشین لباسشویی کنمور راحت نموده است.

کنمور جزو محبوب ترین برندهای لوازم خانگی در آمریکاست. در حال حاضر از هر ۳ آمریکایی، یک نفر محصولات تحت این برند را در خانه خود دارد. محصولات Kenmore به دلیل دارا بودن کیفیت در کنار قیمت مناسب، از پرفروش ترین محصولات در میان تمام صنایع به شمار می روند. کنمور مجموعه ای از اولین ها را در لیست محصولات خود گرد هم آورده است. اولین لوازم خانگی های اتوماتیک، زیباترین طراحی ها، کم مصرف ترین ها، همه و همه در لیست محصولات Kenmore هستند. خط تولید کنمور انواع مختلفی از محصولات اعم از لامپ های خورشیدی، استریلیزه کننده های الکتریکی شیشه شیر اطفال، جاروبرقی، پتوی برقی، دستگاه های فشرده کننده زباله و … را تولید می کند.

مطالب بیشتر در لینک زیر: 

https://emdadip.com/نمایندگی-تعمیرات-لباسشویی-کنمور  نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی کنمور

 

 

 

حسن بازدید : 52 یکشنبه 15 تیر 1399 نظرات (0)

شاید بسیاری از خود بپرسند که کولر آبی به چه تعمیراتی نیاز دارد. خب در پاسخ باید گفت که تعمیرات کولر شامل کارهای مختلفی از جمله تعویض و تعمیر دینام یا همان پمپ آب، تعویض و تعمیر موتور، رفع هر گونه نشت از مخزن آب کولر و تعویض پوشال‌های سه طرف کولر گازی می‌شود. البته برخی از این عملیات‌ها شاید نیاز به دانش فنی خاصی نداشته باشد و خودتان به تنهایی از عهده آن برآیید، اما خب کارهایی مانند تعمیر موتور، مطمئناً به یک تعمیرکار ماهر و با تجربه نیاز دارد.

 

 

تعمیرکار کولر آبی کیست و چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

همان‌طور که در بالا نیز به آن اشاره شد، برای برخی از تعمیرات کولر آبی ناچارا باید از نیروهای متخصص یا همان تعمیرکار کولر آبی استفاده کنید. بسته به هدفتان از به کار گرفتن تعمیرکار کولر آبی، او می‌تواند خدمات مختلفی را به شما ارائه دهد. به طور کلی این خدمات را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد.

 

تعمیر انواع کولر آبی از جمله پوشالی، قابل حمل و سلولزی

تعمیر تجهیزات الکتریکی کولر آبی از جمله پمپ آب و موتور

تعویض پوشال یا پوشش سلولوزی کولر آبی

تعویض روکش برزنتی که کولر آبی را در پشت بام به کانال کشی متصل می‌کند که ممکن است در اثر مجاورت پیوسته در برابر نور خوشید پوشیده و سوراخ شود و کارایی کولر آبی را بسیار پایین آورد.

رفع هر گونه نشت آب از کف کولر و یا تعویض کامل کف کولر که برای جلوگیری از مصرف بی رویه آب و همچنین از بین بردن بوی بد زنگ زدگی صورت می‌گیرد.

تعویض و تعمیر تسمه موتور، بلبرینگ‌ها و پروانه‌های کولر که درصد بالایی از خرابی‌های کولر آبی را شامل می‌شوند.

نصب انواع کولر آبی در پشت بام یا هر گونه فضای مورد نظر

اجرای سیم کشی و یا تعمیر آن در صورت لزوم

اجرای لوله کشی به کولر آبی

تعمیرکار کولر آبی کیست و چه خدماتی ارائه می دهد؟

 

چرا باید کولر آبی را به دست تعمیرکار بسپاریم؟

کولرهای آبی در طول تابستان مدت زمانی طولانی روشن خواهند بود به همین دلیل هم احتمال خرابی و استهلاک آن‌ها بالا می‌رود. هر گونه خرابی در بخش‌های مختلف کولر، از جمله پوسیدگی پوشال، باز شدن تسمه، نشتی آب و غیره، می‌تواند کارایی کولر را به شدت تحت تاثیر قرار دهد و آن‌چنان که باید فضای داخلی خانه را خنک نکند. با تعمیر و سرویس کاری در ابتدای فصل گرما، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که کولر شما طی چند ماه گرمای پیش رو مشکلی برای شما درست نخواهد کرد. از طرفی هم سرویس نبودن کولر آبی از نظر‌های مختلفی می‌تواند مصرف آب و برق را افزایش دهد.

 

در چه صورت به تعمیرکار نیاز پیدا خواهید کرد؟

همه اقداماتی که در خصوص تعمیر و سرویس کولر آبی صورت می‌گیرد به تعمیرکار نیاز نخواهد داشت. کارهایی مانند رفع نشتی‌های جزئی به دلیل پر شدن مخزن کولر آبی، شل شدن شلنگ اتصال به مخزن آب، تعویض کامل پوشال و حتی تعویض تسمه را خودتان با کمی دقت و دانش فنی می‌توانید انجام دهید. در هر صورت، حتماً سعی کنید در مورد سایر امور از یک تعمیرکار کولر آبی باتجربه و آزمون پس داده استفاده کنید.

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 90
  • بازدید ماه : 393
  • بازدید سال : 3,477
  • بازدید کلی : 18,346