loading...

وبلاگ تعمیر لوازم خانگی

حسن بازدید : 62 دوشنبه 09 تیر 1399 نظرات (0)

در سال های گذشته به دلیل کمبود متخصصان و افراد خبره در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی مردم و مشتریان مجبور بودند برای حل مشکلات جزئی تعمیرات ماشین لباسشویی خود به صورت حضوری به تعمیرگاه مراجعه کنند تا سؤال‌های خود را بپرسند و یا ماشین لباسشویی خود را برای تعمیر با سختی فراوان به تعمیرگاه منتقل نمایند که این کار بسیار پر هزینه بوده و امکان آسیب دیدگی به وسیله حین حمل و نقل وجود داشت، همچنین باید ماشین لباسشویی مدت ها در تعمیرگاه می‌ماند تا وسیله‌های قبلی تعمیر شوند و نوبت به این دستگاه برسد حتی در برخی موارد فرد باید برای تعمیر ماشین لباسشویی چند روز انتظار می کشید تا تنها مراحل عیب یابی آن انجام شود.

اما امروزه وجود نمایندگی‌های تعمیرات ماشین لباسشویی و تعمیر یخچال فریزر در سراسر کشور باعث شده است افراد حین مواجه شدن با خرابی ماشین لباسشویی با اطمینان خاطر با نمایندگی‌های مربوطه تماس حاصل فرموده و از آنها کمک بخواهند تا مشکلشان را برطرف کنند و دیگر نیازی نیست تا برای تعمیر ماشین لباسشویی آن را به تعمیرگاه برده و منتظر بمانند تا رفع ایرادهای جزئی تعمیرات ماشین لباسشویی انجام شود.

متخصصان کارآمد و متعهد نمایندگی‌های سامی تکنیک بعد از تماس تلفنی یا ارتباط اینترنتی در صورت نیاز از پشت تلفن مشکل را حل می‌کنند و یا در برخی مواقع به محل مورد نظر رفته و با حوصله به مشکل ماشین لباسشویی بدون خارج کردن ماشین لباسشویی از محل مورد نظر رسیدگی کرده و در صورت لزوم قطعه‌ای که نیاز به عوض شدن و یا تعمیر کارخانه‌ای دارد از محل تعمیر خارج کرده و بعد از اصلاح دوباره به محل بازگردانده می‌شود تا دوباره نصب شده و راه اندازی شود.

وجود این متخصصان و نمایندگی‌ها خیال افراد را راحت و آسوده کرده و باعث شده تا دیگر نگران این وسیله در خانه خود نباشند و در صورت بروز مشکل به راحتی بتوانند آن را حل نمایند و هزینه زیادی را متقبل نخواهند شد و همچنین نکته اساسی این است که با استفاده از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در منزل دیگر نیازی به حمل و نقل نیست.

داخل ماشین لباس‌شویی را ازنظر وجود اشیای مختلف بررسی کنید

هنگامی‌که وسایلی مانند پول فلزی و یا حتی دکمه لباس در درون دستگاه وجود داشته باشد با گردش ماشین لباسشویی این اشیا به جهات مختلف حرکت کرده و باعث ایجاد نویز می‌شود و احتمالاً دستگاه شما از تراز بیرون می‌آید بنابراین دستگاه خود را ازنظر وجود این موارد کوچک چک کنید و در صورت مشاهده اقلام این‌چنین آن‌ها را خارج کنید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی دوو در تهران

تعمیر ماشین لباسشویی در تهران

نمایندگی‌های مجاز و معتبر تعمیر ماشین لباسشویی در تهران بسیار زیادی وجود دارند تا بتوانند به مشکلات کاربران در سراسر شهر بدون فوت وقت رسیدگی کنند اما در این بین قطعا مراکز تعمیر لباسشویی ای وجود دارد که توانسته از دیگر نمایندگی ها پیشی گرفته و با بهترین خدمات رضایت حداکثری مشتریان را کسب نماید، سامی تکنیک به عنوان یکی از معتبرترین مراکز مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی در شهر تهران شناخته شده است که با دارا بودن متخصصان زبده و کاردان سعی در برطرف کردن ایرادات و عیوب انواع برندها را دارد و در این راستا خدماتی از جمله تعمیر ماشین لباسشویی در منزل را به مشتریان خود جهت ایجاد رفاه حال آن ها ارائه می دهد.

سامی تکنیک در تهران شعبه‌های مختلفی در غرب تهران، شرق تهران، شمال تهران و مرکز تهران دارد و همین موضوع باعث شده تا مشتریان و مصرف کنندگان در تمامی نقاط تهران بتوانند به راحتی نسبت به تعمیرات ماشین لباسشویی و استفاده از خدمات مختلفی مانند تعمیر ماشین لباسشویی در منزل اقدام نمایند.

 

 

 

نکته مهم جهت تراز نمودن صحیح لباسشویی

هنگامی‌که ماشین لباسشویی را تازه خریداری می‌کنید یک سری پیچ و مهره‌هایی در پشت دستگاه وجود دارد برای این‌که لگن دستگاه شما هنگام جابجایی آسیب نبیند هنگامی‌که می‌خواهید از دستگاه خود استفاده کنید لازم است این پیچ و مهره‌ها را از پشت دستگاه خارج کنید برای این کار باید درب ماشین لباسشویی را بازکرده و به سراغ مخزن داخلی دستگاه رفته و آن را به سمت عقب فشار دهید اگر متوجه صدای خیلی زیاد بودید دلیل آن این است که پیچ و مهره در پشت دستگاه شما موجود می‌باشد در اینجا برای رفع سروصدا این پیچ‌ها را بازکنید. سطحی که بر روی آن ماشین لباسشویی قرار می‌گیرد باید هموار باشد بنابراین تراز بودن سطح را به‌خوبی بررسی کنید تمامی جوانب ماشین لباسشویی را ازنظر تراز بودن باید بررسی کرد. برای متوجه شدن این‌که آیا دستگاه شما تراز است یا خیر می‌توانید با تکان دادن یک‌گوشه دستگاه متوجه شوید.

 

شما می‌توانید هنگام خرید از ماشین لباسشویی‌هایی بهره ببرید که خاصیت ضد لرزش بودن دارد مطمئناً کم‌صدا بودن یک مزیت فوق‌العاده برای یک ماشین لباسشویی می‌باشد به یاد داشته باشید هنگام شستشو با توجه به میزان ظرفیت ماشین لباسشویی اقدام به پر کردن آن کنید زیرا در غیر این صورت شاهد لرزش خواهید بود.

 

درصورتی‌که پایه‌های ماشین لباسشویی شما آسیب‌دیده است می‌توانید از موارد جایگزین مانند زیر دری‌های مناسب استفاده کنید.

 

 

 

برطرف کردن لرزش ماشین لباسشویی

در بازدید اولیه ، علت صدای بیش از اندازه خرابی بلبرینگ های دیگ لباسشویی یا موتور تشخیص داده میشود ، برای تشخیص عیب مذکور ، تسمه ماشین را از روی پولی بزرگ موتور جدا کنید و پولی را با دست به حرکت درآورید ؛ اگر بلبرینگهای موتور خراب باشد ، حتما صدای خرابی آن به گوش میرسد . در مرحله بعد پولی بزرگ سر شفت آبکش را به حرکت درآورید با مشخص شدن عیب بلبرینگهای دیگ ، علت صدای بیش از اندازه مشخص میشود .

 

علت دیگر نیز میتواند از معیوب بودن کمکهای اصطکاکی آن دانست . برای تعویض بلبرینگهای دیگ ، حتما باید دیگ به صورت کامل باز و سپس مونتاژ شود ، بهتر است برای تعویض کمکهای معیوب زمانی که دیگ از داخل بدنه خارج شده ، اقدامات لازم انجام گیرد . به خواندن ادامه دهید و با آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی سامی تکنیک همراه شوید .

 

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ و یا تعمیر ماشین لباسشویی ال جی تخصص میخواهد و برای برطرف کردن لرزش لباسشویی نیاز به قطعات فابریک دارید که این امکان در سامی تکنیک میسر میشود .

 

 

 

تعمیر موتور ماشین لباسشویی در محل

در ابتدا قبل از پرداختن به تعمیر موتور ماشین لباسشویی بهتر است بدانید قلب تپنده‌ی ماشین لباسشویی موتور آن می‌باشد و در نتیجه بهتر است انواع موتورهای به کار رفته در ماشین‌های لباسشویی را بهتر بشناسید، ماشین لباسشویی دارای 3 نوع موتور متفاوت است.

 

 

 

موتور ساده DC

موتورهای القایی آسنکرون که امکان چرخش تند و کند را به ماشین لباسشویی می‌دهند.

موتورهایی که بدون تسمه، زغال و پولی کار می‌کنند، کمپانی ال جی از تولید کنندگان پیشتاز این نوع موتور می‌باشد.

در واقع وظیفه ی موتور ماشین لباسشویی دریافت فرمان از کاربر توسط دکمه‌های ماشین لباسشویی و اجرا کردن آن توسط ماشین لباسشویی است.

 

 

 

 

 

راه کار برای رفع صدا و لرزش لباسشویی

باز کردن پیچ های حمل و نقل

ریگلاژ پایه ها و سفت کردن پیچ دوم پایه ها ( تنظیم پایه ها باید در مرحله خشک کن صورت بگیرید! )

در صورت ساییده شدن قسمت لاستیکی پایه، از پایه هایی با پهنای بیشتری با قوس معکوس استفاده شود.

برخورد پولی درام بایستی بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.

فنرهای چیلیک از نظر طول و فشردگی بررسی شود. اندزه فنر ها از نظر کشیدگی بسیار مهم است، درصورت مغایرت با نوع فابرکیش تعویض شود.

نصب پد اسفنجی به اندازه 40×40 به قسمت داخلی بدنه که باعث حذف ارتعاش بدنه می شود.

عدم اتصال بدنه به یکدیگر که به وسیله جوش، برچ کاری، پی کاری انجام شده در صورت مشاهده ما مته سوراخ شده و پرچ کاری شود.

کمک های ماشین لباسشویی را در مرحله خشک کن با دست گرفته در صورت حذف صدا یا کاهش لرزش با نوع فابریک تعویض شود.

دو قطعه MDF را با موکت و چسب آهن پوشش داده و در زیر محل اتصال کمک به بدنه قرار دهید، اینکار باعث می شود …… کمک به جای ضربه به به کف ماشین لباسشویی در محل خود به حرکت در بیاید.

جنس و کیفیت بلبرینگ یکی دیگر از عوامل صدا در حین کار ماشین لباسشویی است.

جای بلبرینگ در محل قرارگیری نباید کوچیکترین لقی داشته باشد در غیر اینصورت با ……………. یا تعویض جا بلبرینگی قابل حل می باشد.

……….. درام را بر روی سطح صاف قرار داده و از نظر تابدار بودن بررسی میکنیم.

وزنه های تعادل از نظر شکستگی یا شل بودن بررسی شود.

ارتعاش لاستیک دور درب مناسب باشد.

نوع و مقدار البسه موجود در درام ماشین لباسشوییی یکی دیگر از عوامل صدا و لرزش ماشین لباسشویی است.

قبل از استارت ماشین لباسشویی دور موتور توسط کلید spin کاهش داده شود.

قسمت ذغال ها و کلکتور موتور از نظر سالم بودن بررسی شود چون عدم دور موتور یکپارچه باعث شوک به برد الکتریکی و لرزش ماشین لباسشویی می شود.

در زمان تست ماشین لباسشویی حتما قسمت سقف و پشتی در محل مربوط قرار گیرد چون هر دو قطعه یک نوع شاسی ماشین لباسشویی حساب می شود.

 

 

روش باز کردن و سرویس فیلتر ماشین لباسشویی

مکان فیلتر در پایین ماشین لباسشویی قرار دارد که محل جمع آوری کرک ، پشم ، ذرات خارجی و اشیای به جا مانده در لباسها مثل سوزن ، سنجاق ، دکمه و سکه میباشد . در ابتدا در روی فیلتر را باز نمایید و سپس فیلتر را به سمت چپ بچرخانید و سپس /ان را به طرف بیرون بکشید تا از جای خود خارج شود .

 

اقدام به شستشوی کامل فیلتر نمایید و سپس آن را در جای خود قرار دهید ، توجه داشته باشید که فیلترها در انواع مختلفی طراحی شده اند و در دفترچه راهنمای هر ماشین ، طیقه خارج کردن آن توضیح داده شده است.

 

در داخل فیلتر یک پمپ آب قرار دارد که عدم وجود فیلتر ، باعث وارد شدن اشیای خارجی به داخل پمپ آب و توقف حرکت پروانه پمپ و در نهایت سوختن الکتروموتور آن میشود .

 

توجه : به خواندن ادامه دهید تا با آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی به صورت کامل آشنا شوید .

 

 

 

تعویض لاستیک لباسشویی

ابتدا به وسیله دستگیره در ، ضامن آن را آزاد کنید تا در باز شود .

 

در را به طور کامل باز کرده و سیم فنری محکم کننده لبه لاستیک به بدنه ماشین را از جای خود خارج کنید . به آرامی و از یک سمت ، لبه خارجی متصل به بدنه ماشین را جدا کنید . دقت کنید فشار بیش از اندازه و نادرست ، موجب آسیب رسیدن به لاستیک دور در میشود .

 

پس از باز شدن لاستیک از لبه روی بدنه ماشین ، آن را داخل دستگاه قرار دهید .

 

لاستیک از طرف دیگر برروی شیار مخصوص لبه دیگ بسته شده و به وسیله یک سیم فنری و پیچ و مهره بلند به دیگ محکم شده است . برای جدا کردن لاستیک از دیگ ، باید از یک پیچ گوشتی بلند استفاده کرد و پس از باز کردن پیچ ، سیم فنری را آزاد کرد .

 

پس از باز شدن پیچ ، میتوانید سیم فنری را از از روی لاستیک جدا کنید و آن را بیرون آورید .

 

سیم فنری و پیچ و مهره آن به خوبی دیده میشود . جنس این سیم فنری ، گالوانیزه است و در مقابل رطوبت و حرارت مقتوم است و زنگ نمی زند .

 

لاستیک را از لبه دیگ جدا کنید و به آرامی آن را از داخل دیگ بیرون بیاورید و سپس لاستیک را مورد بررسی قرار دهید ، چنانچه پوسیدگی یا زدگی کمی نیز در آن مشاهده شد نسبت به تعویض آن اقدام نمایید .

 

 

 

روش باز کردن و تعمیر میکروسوئیچ درب لباسشویی

روش باز کردن میکروسوئیچ ماشین لباسشوییآموزش تعمیر میکروسوئیچ لباسشوییآموزش تعویض میکروسوئیچ لباسشویی

 

دستگیره در را با کمی فشار به طرف خود بکشید تا در از لاستیک دور خود جدا شود . قوس مخصوص شیشه در به همراه لاستیک دور آن ، وظیفه آب بندی دیگ را به عهده دارند .

 

با باز شدن در لباسشویی ، لبه بیرونی لاستیک دور در ، نوع قوس شیشه ، قسمت داخلی آبکش استیل و محل قرار گرفتن اهرم ضامن در به خوبی دیده میشوند .

 

برای جدا کردن لبه لاستیک در از بدنه لباسشویی ، باید فنر بیرونی دور در را با یک پیچ گوشتی کوچک دوسو به طرف بیرون بکشید تا فنر آزاد شود . با آزاد شدن فنر بیرونی دور لاستیک ، فنر را از جای خودش خارج کنید ، سپس لاستیک در را به آرامی از یک طرف از بدنه جدا کنید ، در غیر این صورت با وارد شدن فشار بیش از اندازه به لاستیک آسیب خواهد رسید .

 

پس از جدا شدن لاستیک آن را در داخل دیگ قرار دهید تا بتوانید به سادگی میکروسوئیچ در را خارج کنید . پیچهای میکروسوئیچ را باز نمایید ، به علت متصل بودن سیم به میکروسوئیچ در داخل بدنه به صورت معلق میماند .

 

 

 

نکاتی مهم درباره‌ی تعمیرات ماشین لباسشویی

در این قسمت به چندین نکته در مورد تعمیر ماشین لباسشویی پرداخته شده است تا از فرسودگی بیش از حد و زود هنگام آن جلوگیری شود، فراموش نکنید که همواره نگهداری درست و مناسب از هر وسیله ای می تواند باعث جلوگیری از ایجاد خرابی در آن شود و ماشین لباسشویی نیز از این حیث مستثنا نبوده و شما به راحتی می توانید با استفاده از رعایت این نکات از تعمیرات ماشین لباسشویی زودهنگام جلوگیری کنید و یا باعث ایجاد خرابی های بیشتر در زمان انجام تعمیر لباسشویی نشوید.

 

 

 

از مهم ترین نکات در تعمیر ماشین لباسشویی این است که قبل از باز کردن ماشین لباسشویی آن را از برق خارج کنید.

 

قبل از تعمیر ماشین لباسشویی فلکه ی آب را قطع کنید.

از قطعات اصلی و فابریک برای تعمیرات ماشین لباسشویی استفاده کنید.

حتما از یک متخصص و تعمیرکار با تجربه برای تعمیر لباسشویی کمک بگیرید.

می توانید برای تعمیر ماشین لباسشویی به نمایندگی های مجاز و معتبر مراجعه کنید.

هیچ گاه بدون آگاهی و اطلاع کافی نسبت به تعمیر ماشین لباسشویی اقدام نکنید.

حسن بازدید : 56 دوشنبه 09 تیر 1399 نظرات (0)

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کنمور در شرق ، غرب ، شمال و جنوب شهر تهران با سال ها تجربه و خدمت به کاربران اکنون شرایط بسیار ویژه ای را برای آنها فراهم آورده است. استفاده از لوازم فابریک و اصل و تعمیرکاران حرفه ای و آموزش دیده در امداد آی پی خیال کاربران را در تعمیرات ماشین لباسشویی کنمور آسان تر نموده است.

 

با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کنمور تا 75 %در هزینه تعمیر صرفه جویی کنید.

 

امداد آی پی با استفاده از لوازم فابریک و اصل به عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی کنمور میپردازد.

 

در ادامه مقاله به بررسی موارد زیر در تعمیر ماشین لباسشویی کنمور خواهیم پرداخت:

 

نحوه تماس با نمایندگی مرکزی تعمیر ماشین لباسشویی کنمور در تهران

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کنمور در تهران

تعمیرات لباسشویی کنمور در محل

هزینه تعمیر لباسشویی کنمور

برای تماس با مرکز تعمیرات امداد آی.پی با شماره های موجود در سایت (پایین صفحه) تماس بگیرید.

 

نحوه تماس با نمایندگی مرکزی تعمیر  ماشین لباسشویی کنمور در تهران

نحوه تماس با نمایندگی مرکزی تعمیر ماشین لباسشویی کنمور در تهران طبق مراحل زیر می باشد:

 

ابتدا با نزدیکترین شعبه نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کنمور در تهران تماس بگیرید.

امکان ثبت درخواست به صورت آنلاین نیز در سایت امداد آی پی برای کاربران وجود دارد.

بعد از ثبت یا تماس نام تکنسین و کد اشتراک برای سهولت پیگیری برای شما پیامک می شود.

حداکثر یک ساعت بعد تعمیرکار مجاز مرکزی لباسشویی کنمور در منزل شما حاضر خواهد بود.  

فاکتور هزینه ها را دریافت خواهید کرد.

در نهایت جهت رضایتمندی از خدمات تعمیرات امداد آی پی از شما عزیزان نظر سنجی می شود.

در امداد آی پی تمامی خدمات تعمیر لباسشویی کنمور دارای ضمانتنامه رسمی 3 الی 12 ماهه می باشد.

 

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کنمور در تهران

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کنمور در تهران مزیت های زیادی برای کاربران دارد. ارائه بالاترین کیفیت خدمات در کمترین زمان ممکن و کمترین هزینه باعث شده تا رضایت حداکثری را برای کاربران به دنبال داشته باشیم.

 

مزایای بهره مندی از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کنمور در تهران موارد زیر می باشد:

 

استفاده از قطعات فابریک و اصل برای تعمیر دستگاه ها

حفظ حداکثری کیفیت ماشین لباسشویی کنمور

صرفه جویی حداکثری در هزینه ها و زمان

استفاده از تعمیرکار حرفه ای و آموزش دیده

ارائه فاکتور رسمی و شفاف برای تعمیرات لباسشویی کنمور در محل

ارائه ضمانت نامه برای انجام خدمات تعمیر لباسشویی کنمور

امداد آی.پی با داشتن شعبات مختلف در تهران بهترین خدمات را برای کاربران ایرانی فراهم نموده است.

 

 حتما بخوانید: نمایندگی تعمیرات کنمور 

تعمیر لباسشویی کنمور در محل

امداد آی.پی نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین لباسشویی کنمور در تهران خدمات ویژه ای برای کاربران رقم زده است که یکی از مهم ترین آنها انجام تعمیرات لباسشویی کنمور در محل می باشد.

 

مزایا بهره مندی از خدمات تعمیر لباسشویی کنمور در محل به شرح زیر می باشد:

 

صرفه جویی در هزینه ها و زمان تعمیرات

دسترسی به تمام امکانات لازم برای تعمیرات لباسشویی کنمور در منزل

عدم نیاز به جابجایی لباسشویی به نمایندگی

حذف خطرات و هزینه های جابجایی دستگاه

امکان نظارت بر عملکرد تعمیرکار لباسشویی کنمور را نیز خواهید داشت.

تعمیر ماشین لباسشویی کنمور نیازمند تخصص است و حتما باید توسط خدمات تعمیرکار آموزش دیده در محل عیب یابی و رفع عیب شود.

 

تعمیرات و عیب یابی ماشین لباسشویی کنمور توسط تعمیرکار نمایندگی

تعمیرات و عیب یابی ماشین لباسشویی کنمور توسط تعمیرکار نمایندگی باعث شده تا اکنون رایج ترین مشکلات و ایرادات این دستگاه استخراج شود. کاربران در تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کنمور در محل در بیشتر اوقات برخی از موارد مشخص را معرفی می نمایند.

 

با توجه به تماس‌هایی که با امداد آی پی به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی کنمور در راستای خرابی ماشین لباسشویی کنمور شده، مشکلات زیر رایج‌ترین مشکلاتی اند که در ماشین‌های لباسشویی کنمور به وجود می‌آیند:

 

لباسشویی کنمور لباس‌ها را خوب نمی‌شوید .

دیگ لباسشویی نمی چرخد .

لباسشویی روشن نمی شود .

لباسشویی برق می دهد.

ماشین لباسشویی در حین کار صدا میدهد و تکان میخورد .

درب لباسشویی بسته نمی شود .

درب لباسشویی قفل شده و باز نمی شود .

هنگامی که خشک کن شروع به کار می کند، ماشین لباسشویی صدا می دهد .

تایمر لباسشویی خراب شده است .

لاستیک درب لباسشویی دچار مشکل شده.

وب سایت: https://emdadip.com/%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D9%85%D9%88%D8%B1/

حسن بازدید : 51 دوشنبه 09 تیر 1399 نظرات (0)

در این بخش به معرفی نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی دوو در تهران می پردازیم...

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو در شرق ، غرب ، شمال و جنوب تهران آماده خدمت رسانی به کاربران می باشد. در نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو امکان تعمیر ماشین لباسشویی دوو در محل و استفاده از قطعات فابریک برای کاربران فراهم آمده است.

 

با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو تا 75 %در هزینه تعمیر صرفه جویی نمایید.

 

دوو یکی از برندهای بسیار معتبر در تولید لباسشویی است. در این مقاله به بررسی تعمیرات لباسشویی دوو خواهیم پرداخت و نمایندگی مجاز مرکزی آن را نیز معرفی می نماییم. از این گذشته هزینه تعمیرات لباسشویی دوو . عیب و یابی و روشهایی برای رفع عیب آن را نیز با هم مرور خواهیم نمود.

 

امداد آی پی برای عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی دوو از تکنسین های حرفه ای و آموزش دیده استفاده می نماید.

 

امکان استفاده از آموزش های مندرج در این مقاله برای افرادی که به مسائل فنی علاقه دارند در تعمیر لباسشویی دوو در محل نیز وجود خواهد داشت.

 

برای تماس با مرکز تعمیرات امداد آی.پی با شماره های موجود در سایت (پایین صفحه) تماس بگیرید.

 

نحوه تماس با نمایندگی مرکزی تعمیر  ماشین لباسشویی دوو در تهران

نحوه تماس با نمایندگی مرکزی تعمیر ماشین لباسشویی دوو در تهران طبق مراحل زیر می باشد:

 

ابتدا با استفاده از راهنمایی های مندرج در این مقاله نسبت به عیب یابی لباسشویی خود اقدام کنید.

در صورت رفع نشدن مشکل باید با نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو در تهران تماس بگیرید.

شماره تماس نمایندگی ها را نیز می توانید در انتهای همین مقاله ملاحظه نمایید.

امکان ثبت درخواست به صورت آنلاین نیز برای کاربران وجود دارد.

بعد از ثبت یا تماس نام تکنسین و کد اشتراک برای سهولت پیگیری برای شما پیامک می شود.

نهایت بعد از یک ساعت از این تماس تعمیرکار مجاز مرکزی لباسشویی دوو در محل شما حاضر خواهد بود.

در آخر فاکتور شفاف هزینه ها را دریافت خواهید کرد.

در نهایت جهت رضایتمندی از خدمات تعمیرات امداد آی پی از شما عزیزان نظر سنجی می شود.

در امداد آی پی تمامی خدمات تعمیر لباسشویی دوو دارای ضمانتنامه رسمی 3 الی 12 ماهه می باشد.

 

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی دوو در تهران

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی دوو در تهران در درجه اول می تواند کیفیت دستگاه های شما را تا حد زیادی حفظ نماید. از این گذشته امکاناتی که در نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو وجود دارد، نهایت سهولت کار را برای شما رقم خواهد زد.

 

برخی از مهم ترین مزایای بهره مندی نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو در تهران به شرح زیر می باشد:

 

انجام تعمیر لباسشویی دوو در محل

انجام تعمیرات ماشین لباسشویی دوو با بهترین امکانات و ابزار آلات

دسترسی به قطعات فابریک و اصل برای تعمیر دستگاه ها

افزایش سرعت در ارائه خدمات تعمیرات لباسشویی دوو

صرفه جویی چشم گیر در هزینه ها

ارائه فاکتور رسمی و شفاف شرکت

هزینه ها در این مرکز طبق نرخ مصوب اتحادیه خواهد بود.

گارانتی تمام خدمات و تعمیرات

امداد آی.پی با داشتن شعبات مختلف در تهران بهترین خدمات را برای کاربران ایرانی فراهم نموده است.

 

 حتما بخوانید: نمایندگی تعمیرات دوو 

تعمیر لباسشویی دوو در محل

در هنگام خرابی ماشین لباسشویی کافی است با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی دوو در محل تماس بگیرید. تعمیرکار مجاز در سریع ترین زمان ممکن در محل و منزل شما حاضر می شود. امداد آی.پی به‌ عنوان تعمیرگاه مجاز و مرکزی ماشین لباسشویی دوو این شرایط را برای کاربران خود فراهم آورده است.

 

مزایا بهره مندی از خدمات تعمیر لباسشویی دوو در محل عبارتند از:

 

دیگر نیازی به جابجایی لباسشویی خود نخواهید داشت.

از بین رفتن هزینه های جابجایی لباسشویی

کاهش زمان لازم برای تعمیر لباسشویی

دسترسی به تعمیرکار لباسشویی دوو در هر زمان و ساعتی از شبانه روز

 امکان نظارت بر عملکرد تعمیرکار لباسشویی دوو

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 91
  • بازدید ماه : 394
  • بازدید سال : 3,478
  • بازدید کلی : 18,347