loading...

وبلاگ تعمیر لوازم خانگی

حسن بازدید : 222 شنبه 26 مهر 1399 نظرات (0)

دلیل روشن نشدن جاروبرقی پارس خزر چیست؟

دلایل متعددی در جواب دادن به اینکه چرا جاروبرقی پارس خزر روشن نمی شود وجود دارد از جمله این عوامل …

 

برق نداشتن پریز

معیوب بودن دوشاخه جارو و یا سیم رابط

خراب بودن سیم جمع کن

خراب بودن کلید قطع و وصل سوختن رله

قطع شدن مدار سری موتور

سوختن موتور

تعمیرات جاروبرقی پارس خزر

برای رفع این مشکلات ابتدا همه ی اتصالات برق اعم از پریز، سیم جمع کننده، سیم رابط و دو شاخه جاروبرقی را مورد بررسی قرار می دهیم اگر مشکل جاروبرقی پارس خزر در این موارد نبود به سراغ کلید قطع و وصل جاروبرقی بروید و آن را توسط اهم‌ متر تست نمایید. در صورتی که کلید روشن باشد عقربه عدد صفر را نشان دهد و اگر کلید خاموش باشد عقربه بی نهایت را نشان دهد کلید قطع و وصل هیچ مشکلی نخواهد داشت در غیر این صورت باید کلید تعویض شود. برای رفع مشکل رله می توانید جاروبرقی را به برق متصل کنید و با یک پیچ گوشتی کلید قدرت رله را بندید. اگر جاروبرقی روشن نشد، عیب از رله نیست، اما اگر جاروبرقی روشن شد سیم‌های رابط رله و یا ساختمان داخلی ‌اش آسیب دیده است. که تعمیر آن بایستی توسط تعمیرکار حرفه ای صورت گیرد و در آخر برای اطمینان از سوختن موتور به نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پارس خزر مراجعه کنید تا آن را عیب یابی و در صورت سوختن اقدام به تعویض آن کنند.a

حسن بازدید : 39 جمعه 25 مهر 1399 نظرات (0)

 

در این بخش به معرفی محصولات شرکت پاناسونیک می پردازیم... آبمیوه گیری پاناسونیک: این محصول دارای قابلیت های متنوعی است که آن را به یک دستگاه آبمیوه گیری پر کاربرد در منازل تبدیل کرده است. هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری پاناسونیک می تواند در صورت خرابی در این محصول، خرابی آن را به سادگی تشخیص داده و اقدام به تعمیر آن نماید. اتوی پاناسونیک: یکی دیگر از خدمات و سرویس هایی که در هوم خانه، نمایندگی تعمیرات پاناسونیک ارائه می شود تعمیر اتوهای پاناسونیک می باشد. در این مرکز بعد از تشخیص دقیق نوع اختلال در کارکرد آن با استفاده از روش های مدرن اقدام به تعمیر این محصول می شود.  جاروبرقی پاناسونیک: جاروبرقی پاناسونیک از پر طرفداران ترین جاروبرقی های موجود در بازار است که این نیز به دلیل قدرت بالای آن در مکش می باشد. افرادی که از این محصول در منزل خود استفاده می کنند در صورت مواجهه با خرابی و اختلال در کارکرد آن می توانند با مراجعه به هوم خانه نمایندگی تعمیر جاروبرقی پاناسونیک اقدام به تعمیر این محصول نمایند. چرخ گوشت پاناسونیک: با سرویس هایی که نمایندگی تعمیر چرخ گوشت پاناسونیک در تهران ارائه می کند دیگر نگران خرابی چرخ گوشت پاناسونیک خود نباشد. این مرکز با بهره گرفتن از تعمیرکاران ماهر و استفاده از قطعات اصلی می تواند در کمترین زمان دستگاه معیوب شما را تعمیر کرده و به شما تحویل دهند. مایکروفر پاناسونیک: یکی دیگر از خدامات ارائه شده به مشتریان توسط هوم خانه، نمایندگی تعمیر مایکروفر پاناسونیک تعمیر دستگاه های مایکروفر این برند می باشد. این نمایندگی با ارائه ی کارت گارانتی و ضمانت نامه به صاحب کالا، خیال او را از خرابی دوباره این محصول راحت کرده و موجب کاهش چشمگیر هزینه ی تعمیرات آن می شود. مخلوط کن پاناسونیک: این دستگاه از محصولاتی است که در منازل زیاد مورد استفاده قرار می گیرد و به همین علت نیز ممکن است دچار خرابی شود. در مواردی که این دستگاه خراب شده است، می توانید با برقراری تماس با هوم خانه که نمایندگی تعمیرات پاناسونیک در تهران را دارد، از خدمات آن بهرمند شده و دستگاه خود را به دست تعمیرکاران مجرب و ماهر مشغول در این نمایندگی تعمیر نمایید.

حسن بازدید : 34 جمعه 25 مهر 1399 نظرات (0)

دلایل خرابی اجاق گاز و معرفی لوازم

فندک اجاق گاز

 

فندک در اجاق گاز باعث روشن کردن شعله اجاق گاز هنگام استفاده میباشد که فندک به دو دسته

 

اتوماتیک و غیر اتوماتیک تقسیم میشود.

 

فندک اتوماتیک : این نوع فندک بیشتر در اجاق گاز های جدید مورد استفاده قرار گرفته است.

 

هنگامی که دستگیره ( ولوم ) اجاق گاز را به داخل فشار داده و خلاف عقربه های ساعت

 

میچرخانیم فندک به صورت خودکار شوع به جرقه زدن میکند که این عمل باعث روشن شدن اجاق گاز میشود .

فندک غیر اتوماتیک: این نوع فندک بیشتر در اجاق گاز های قدیمی وجود دارد. با یک دست دستگیره

 

یا همان ولوم اجاق گاز را به داخل فشار داده و به سمت چپ میچرخانیم با دست دیگر شصتی یا

 

همان کلید جرقه زن را که در اجاق گاز قرار دارد را فشار داده تا فندک شروع به جرقه زدن کند و گاز

 

روشن شود

 

علل خرابی فندک در اجاق گاز:

 

۱_ نوسانات برق که باعث سوختن جعبه فندک میشود

 

۲_ سر رفتن مایعات بر روی اجاق گاز

 

۳_شست و شو با آب فراوان

 

۴_ فشار دادن و نگه داشتن بیش از حد دکمه فندک در اجاق گاز هایی با فندک غیراتوماتیک

 

۵_ پایین نگه داشتن ولوم در اجاق گاز هایی که دارای فندک اتوماتیک هستند

 

ترموکوپل در اجاق گاز:

 

ترموکوپل در اجاق گاز باعث پایداری شعله و خاموشی آن هنگام سرریز شدن غذا بر روی اجاق گاز

 

است. هنگامی که شعله اجاق گاز به صورت اتفاقی خاموش شود ترموکوپل بعد از چند ثانیه جریان

 

گاز را قطع و مانع انباشته شدن گاز در محوطه میشود .

 

علل خرابی ترموکوپل :

 

با خراب شدن این قطعه ، شعله اجاق گاز پایداری خود را از دست میدهد و شعله روشن نمیماند

 

( شعله روشن میشود اما ثابت نمیماند و به سرعت خاموش میشود )

 

کنار هر سر شعله اجاق گاز یک ترموکوپل تعبیه شده که شکسته شدن نوک آن یکی از علتهای

 

روشن نماندن شعله است .

 

علت دیگر خرابی قطع شدن سیم ترموکوپل است که در زیر صفحه اجاق گاز می باشد.

حسن بازدید : 36 چهارشنبه 23 مهر 1399 نظرات (0)

اگر لوازم‌خانگی‌تان خراب شده، نگران نباشید؛ چون آی.پی امداد بستری آموزشی و خدماتی فراهم کرده تا بتوانید در کمال آرامش و بدون دغدغه و مهم‌تر از همه، با اعتماد کامل لوازم‌خانگی خود را تعمیر کنید.

 

درادامه، خدمات وب‌سایت آی.پی امداد (استارتاپ خدمات لوازم‌خانگی در تهران) را برمی‌شماریم.

 

 آموزش جامع تعمیرات لوازم‌خانگی

راهنمای خرید لوازم‌خانگی با تفکیک برندها، مدل‌ها، مقایسه‌ی قیمت و کیفیت در بازار تهران

آموزش عیب‌یابی و پاسخ آنلاین به مشکلات شما در دیدگاه

شرح کامل هزینه‌ی خدمات لوازم‌خانگی در تهران و شهرستان‌ها

دارای شعبات مختلف در سراسر تهران بزرگ برای ارائه‌ی خدمات لوازم‌خانگی

اعزام تعمیرکار متخصص و مرتبط با برند شما در همان روز و کمتر از یک ساعت و ضمانت رسمی خدمات ارائه‌شده

راهنمای فارسی استفاده از لوازم‌خانگی برندهای مختلف

شرح دلیل خطا و رفع کد خطای برندهای لوازم‌خانگی

امکان مطالعه‌ی بسیاری از مقالات آموزشی، تحلیلی و... 

درادامه‌ی مطلب، به ماشین لباسشویی سه برند مطرح و پرطرفدار در ایران اشاره می­‌کنیم تا با وب‌سایت آی.پی امداد و خدماتش آشنا شوید.

 

تعمیرگاه و نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی بوش در تهران

 

آی.پی امداد در سراسر تهران ماشین لباسشویی بوش را تعمیر می‌کند. شایان ذکر است وقتی وارد لینک بالا شوید، از اطلاعاتی ازاین‌دست مطلع می‌شوید:‌ هزینه‌ی تعمیر ماشین لباسشویی بوش، نحوه‌ی عیب‌یابی، دلیل خطا و نحوه‌ی رفع کد خطای آن، راهنمای فارسی استفاده از ماشین لباسشویی بوش، راهنمای خرید ماشین لباسشویی بوش، تلفن خدمات نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه‌های مجاز ماشین لباسشویی بوش در سراسر تهران.

 

نمونه‌های از دلیل خطاهای ماشین لباسشویی بوش عبارت‌اند از:

 

دلیل کد خطای f23 مربوط‌به آکواستاپ است.

دلیل کد خطای f27 مربوط‌به حسگر فشار است.

در راهنمای فارسی لباسشویی بوش، به نحوه‌ی راه‌اندازی و آموزش استفاده و نحوه‌ی شستن صحیح لباس‌ها اشاره و نیز نکات جذابی برای خانه‌دارها و تعمیرکارها بیان شده است.

 

تعمیرگاه و نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در تهرانتعمیرگاه و نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در تهران

 

در صفحه‌ی تعمیرگاه و نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ نیز مانند بوش نکات مفیدی ذکر شده است. درادامه، به چند نمونه از خطاها و نحوه‌ی رفع کد خطای لباسشویی سامسونگ اشاره می‌کنیم:

 

دلیل کد خطای 8e به جریان آب مربوط است که برای رفع آن، باید دستگاه را خاموش و روشن کنید.

دلیل کد خطای ddc مربوط‌به درِ دستگاه است.

دلیل کد خطای fe مربوط‌به فن است که برای رفع عیب و تعمیر آن، باید از خدمات تعمیرکار مرتبط استفاده کنید.

پیشنهاد می‌کنیم وارد لینک بالا شوید و هر آنچه باید از لباسشویی سامسونگ بدانید، مطالعه کنید.

 

تعمیرگاه و نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی ال‌ جی در تهران

 

تعمیرگاه و نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در تهران

 

تعمیر ماشین لباسشویی ال‌جی در تهران تخصص می‌خواهد و برای رفع عیب و خدمات از تعمیرکار دوره‌دیده و متخصص آن باید بهره‌مند شوید. آی.پی امداد برای لباسشویی ال‌جی مانند دیگر برندها توضیحات جامعی بیان می‌کند و در کل تهران خدمات این برند را ارائه می‌دهد.

 

در اینجا، به مشکلات متفاوتی که برای ماشین لباسشویی ال‌جی به‌وجود می‌آید، اشاره می‌کنیم. با کلیک روی لینک بالا اطلاعات خود را درباره‌ی این برند میتوانید افزایش دهید.

 

چرا لباس‌شویی ال‌جی آب را تخلیه نمی‌کند؟

چرا لباس‌شویی ال‌جی لباس‌ها را خشک نمی‌کند؟

چرا کف لباس‌ها بعد از شست‌وشو باقی مانده است؟

به این سه مشکل اشاره کرده‌ایم تا متوجه شوید مشکل از پمپ تخلیه‌ی لباس‌شویی ال‌جی می‌تواند باشد و امکان دارد با تمیزکردن فیلتر آن و رفع گرفتگی در پمپ تخلیه، مشکل آن را حل و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای مانند اول از آن استفاده کنید.

 

این بستر آموزشی و خدماتی با مدیریت مهندس ایمان جهانبانویی، مدیر Ipemdad و عضو سابق صنف تعمیرات لوازم‌خانگی، فراهم شده تا استفاده‌کنندگان محصولاتی مانند ماشین لباس‌شویی، یخچال‌فریزر، جاروبرقی و سایر لوازم برندهای مطرح، لوازم‌خانگی خود را بخرند یا مقایسه و تعمیر کنند و هزینه‌هایشان را کاهش دهند.

حسن بازدید : 41 چهارشنبه 23 مهر 1399 نظرات (0)

روزگار عوض شده و خانه ها دگرگون شده‌اند اما هنوز هم آشغال همان آشغال‌های قدیم است؛ جارو هم که باید زد. اگرچه چرخ زمانه چرخیده و حوض پرآب و جاروهای نم‌زده را گم کرده است، نظافت اما به همان قرار با روزگار پیش آمده. بیشتر بخوانید

جاروی دست‌ساز مادر خاطره شده و جاروهای برقی، دیگر یک وسیله لوکس یا مکمل جاروهای دستی برای نظافت خانه نیستند؛ آنها حاکمان مطلق نظافت خانه‌اند با قدرت‌های متفاوت و البته کاربردهای مختلف؛ آن‌قدر متنوع که یک راهنمای درست و حسابی برای انتخاب و خریدنش لازم است؛ راهنمایی مثل این.

هنگام خرید جاروبرقی یادتان باشد

اگر عزمتان برای خرید یک جاروبرقی جزم شده، بهتر است این کار را کاملا جدی بگیرید؛ هرچه باشد جاروبرقی یک کالای لوکس و تزئینی نیست که بعد از مدتی بتوانید آن را برای تنوع عوض کنید. از طرفی این دستگاه ارتباط مستقیم با میزان پاکیزگی خانه و محل زندگی‌تان و درنهایت، سلامت شما و بقیه اعضای خانواده دارد.

برای اینکه بتوانید یک خرید خوب انجام داده و رضایت کامل داشته باشید، باید قبل از هر چیز نیازهای خودتان را به خوبی شناسایی کرده و شرایط خانه‌تان را بسنجید تا بتوانید یک خرید جاروبرقی مناسب داشته باشید.

قدرت جاروبرقی

در این مورد، از مدل، شکل ظاهری و قابلیت‌های مختلف جاروبرقی که صرف‌نظر کنیم، مهم‌ترین عامل در خرید جارو برقی، میزان قدرت آن است که در بازار اصطلاحا فروشندگان به آن «وات» می‌گویند.

این وات در حقیقت یک واحد بین‌المللی برای اندازه‌گیری میزان قدرت و توان هر وسیله یا دستگاه برقی است. درواقع همین وات است که کار شما را راحت‌تر یا سخت‌تر می‌کند. قبل از هر امکان جانبی، این میزان مکندگی جاروبرقی است که اهمیت بیشتری دارد.

جاروبرقی‌های معمولی غالبا میزان توانشان از 1000 تا 2200 وات متغیر است. البته جاروهایی با توان 1000 وات مدت‌هاست که با ورود مدل‌های جدید و متنوع‌تر با قابلیت‌های گوناگون، دیگر جایی در بازار ندارند. این روزها در تمام فروشگاه‌ها و مراکز خرید جارو برقی و فروش لوازم خانگی، جاروبرقی‌های معمولی با توانی از 1300 تا 2200 وات جا خوش کرده‌اند.

این بازه تغییر توان‌ها، درواقع به همین نسبت، قیمت‌ها را هم تغییر داده و براساس نوع نیاز، شرایط خریداران را دچار نوسان می‌کند. البته بد نیست بدانید که اندازه یا کوچک و بزرگی جاروبرقی‌ها، متناسب با میزان توان و قابلیت‌های مختلف آنها تغییر می‌کند.

با این همه، این نیاز شماست که همه چیز را تعیین می‌کند. مساحت و اندازه خانه، میزان ریخت و پاش در خانه شما و البته تعداد اعضای خانواده و حتی سن آنها، همه و همه عواملی هستند که شما باید برای انتخاب میزان توان و قدرت جاروبرقی‌تان درنظر بگیرید.

به‌طور کلی، قدرتی بین 1300 تا 1700 وات برای تمیزکردن و پاک‌کردن گرد و غبار خانه‌ها کافی است اما مسلما خانه‌های بزرگ‌تر با ریخت و پاش و تعداد فرزندان بیشتر، به جاروبرقی‌ای با توان بیشتر نیاز دارند.

البته یادتان باشد که انتخاب جاروبرقی پرقدرت و با توان بالا، همیشه انتخاب درستی نیست. اگر هنگام تخلیه کیسه‌های جاروبرقی به حجم کرک‌های فرشتان هم دقت کنید، حتما متوجه می‌شوید که هرچه میزان مکندگی جاروبرقی بیشتر باشد، سرعت فرسودگی فرش شما هم بیشتر می‌شود.

جارو به دستی پرحساسیت

اگر جزو افرادی هستید که بعد از هر بار جاروکشیدن با جاروبرقی کمرتان درد می‌گیرد و احساس گرفتگی در عضلات شانه و گردن خود دارید، شک نکنید که باید اندازه طول دسته جاروبرقی‌تان را تغییر دهید.

- برای جاروکشیدن، هیچ‌گاه روی لوله جارو خم نشوید؛ تمام‌قد بایستید و اندازه لوله را طوری تنظیم کنید که برای جاروکشی هر گوشه خانه، نیازی به خم و راست‌شدن نباشد.

اگر شما روی دسته جارو خم می‌شوید یا با حرکت رفت و برگشتی لوله جارو، شما هم حرکت می‌کنید، منتظر ابتلا به انواع و اقسام دردهای کمری و مفصلی دیگر باشید.

 

- شما باید به‌طور ثابت بایستید و گوشه و کنار خانه را با روانه‌کردن لوله جارو به هر طرف تمیز کنید و هرگاه محدوده مشخصی را جاروکشی کردید - نه با خم‌شدن به جلو بلکه با قدم‌برداشتن - محدوده جاروکشیدن را تغییر دهید.

- ممکن است بعد از چند دقیقه جاروکشی، به‌خاطر صدای مستمر موتور جارو، در ناحیه گوش‌هایتان احساس ناراحتی کنید. پیشنهاد می‌شود اگر به چنین مشکلی گرفتارید، پیش از جاروکشی تکه‌ای پنبه در گوش‌های خود قرار دهید.

- اگر از آن دسته افرادی هستید که تمام خانه را در یک مرحله جارو می‌زنند، بد نیست بدانید که اگر جاروکشی قسمت‌های مختلف خانه به تناوب انجام شود، حاصل کار بهتر خواهد بود. خانه را برای خود و براساس تعداد اتاق‌ها قسمت‌بندی کرده و هر قسمت را در یک مرحله جاروکشی کنید. به این ترتیب نه شما به‌خاطر جاروکشی طولانی‌مدت دچار خستگی مفرط می‌شوید و نه به موتور دستگاه‌تان فشار می‌آید.

- هنگام جاروکشی - به‌ویژه جاروکشی در مناطق پرگرد و خاک- استفاده از یک ماسک یا یک دستمال می‌تواند مانع بروز حساسیت‌های ریوی در درازمدت شود. البته این پیشنهاد برای تمام خانم‌ها و آقایانی که اهل جاروزدن هستند و در هر منطقه جغرافیایی مفید خواهد بود.

قدرتی بین 1300 تا 1700 وات برای تمیزکردن و پاک‌کردن گرد و غبار خانه‌ها کافی است.

سر و صدا جاروبرقی

حتما شما هم تا به حال با این صحنه مواجه شده‌اید که فرزند کوچکتان به محض روشن‌شدن جاروبرقی ترسیده و شروع به گریه کرده است. پس اگر جزو افرادی هستید که در خانه فرزند کوچک دارید یا اعصابتان تاب تحمل سروصدا را ندارد، برای خرید جاروبرقی به میزان صدای آن هم توجه کنید.

هرچند صدای جاروها با میزان کشش و کارایی جاروها در ارتباط است اما رقابت در بازار تولیدکنندگان جارو باعث شده تولیدکنندگان به سمت ساخت و تولید جاروهایی با قدرت مکندگی بالا و البته صدای موتور کمتری گرایش پیدا کنند.

اشکال هندسی مفید

انواع جدید جارو‌ها و همین‌طور جاروهای شارژی معمولا دارای اشکال هندسی تازه‌ای هستند تا کارکردن با آن‌ها راحت‌تر باشد؛ مثل دسته‌های تاشو و سری‌های مستطیل یا مثلث که به خاطر داشتن زاویه، برای تمیزکردن گوشه‌ها و جاهایی که نظافت آنها به راحتی و با استفاده از جاروبرقی‌های معمولی امکان‌پذیر نیست، مناسب هستند.

سر چندضلعی این جاروها در هر زاویه مجهز به یک برس کوچک است که کار تمیزکردن را راحت‌تر می‌کند. از طرفی این سرهای مستطیل یا مثلثی با امکان چرخش 360 درجه، تمیزی بهتر و بیشتری را به همراه دارند. دسته‌های تاشو هم جای کمتری را اشغال می‌کنند.

نظافت بی‌صدا

جاروبرقی‌های بی‌صدا که در بازار ما هم چندان در دسترس نیستند، توسط 2 یا چند شرکت محدود خارجی تولید می‌شوند و هنوز به بازار بسیاری از کشورها نرسیده‌اند.

این جاروبرقی‌ها دارای یک مخزن پر از آب برای موتور دستگاه هستند. به این ترتیب موتور این جاروبرقی‌ها مانند یک توربین آبی در داخل آب کار کرده و صدای بسیار کمتری در مقایسه با انواع معمولی جاروبرقی‌ها تولید می‌کند.

ضد میکروب ، ضد باکتری

نظافت و بهداشت از هم جدا نیستند؛ درست به همین خاطر هم هست که تولیدکنندگان به فکر طراحی و عرضه جاروبرقی‌هایی با خاصیت ضدعفونی و ضدباکتری افتاده‌اند. این جاروها دارای یک مخزن جداگانه برای چرخش هوا هستند که درون این مخزن یک فیلتر و لایه برزنتی تعبیه شده است. این فیلتر در واقع کار ضدعفونی‌کردن ذرات هوا و گرد و غبار را انجام می‌دهد. به این ترتیب خریداران این جارو برقی ها، اغلب از میان افراد مبتلا به آسم، بیماری‌های تنفسی و حساسیت هستند.

 

عمر باتری جاروشارژی

درمورد جارو شارژی‌ها اما به جای توان یا وات، بهتر است به میزان عمر باتری آنها توجه کنید. این جاروها معمولا با هربار شارژ می‌توانند تا 8 ساعت به‌طور مداوم کار کنند. این میزان اما طبق گفته فروشندگان و فعالان بازار لوازم خانگی، برای مدل‌های ایرانی کمتر است.

لباس های تیره و مشکی رو با چی بشوریم؟

اما عیب اصلی جاروهای شارژی، مربوط به باتری آنهاست که معمولا عمر مفیدش کوتاه است. این باتری‌ها در اغلب مدل‌های خارجی تا یک‌سال عمر مفید دارد و این مدت برای ایرانی‌ کمتر است.

 

نکته دیگر درمورد خرید جاروهای شارژی، توجه به حجم مخزن و ابعاد دهانه مکنده آنهاست که هر دوی این عوامل به موارد استفاده و نوع آنها بستگی دارد. معمولا کارهای خانگی به جاروهای شارژی با مخزن بزرگ‌تر نیاز دارند. اندازه دهانه جاروی شارژی هم بهتر است براساس تنگی و دور از دسترس‌بودن جای موردنظر برای جاروکردن، انتخاب شود.

آبی یا خاکی

جارو شارژی‌هایی که این روزها در بازار عرضه می‌شوند، اغلب، هم آبی هستند و هم خاکی.

باتوجه به اینکه این جاروها دارای یک مخزن کوچک در قسمت عقب خود هستند، امکان مکندگی آب و گرد و غبار را دارند اما آنچه بیشتر کاربران و فروشندگان این جاروها به آن اشاره می‌کنند، کاهش قدرت مکندگی در انواع آبی یا خاکی این محصولات، نسبت به انواع آبی یا خاکی جاروبرقی‌های معمولی است.

شارژی‌های هوشمند

اگر هنگام استفاده از جارو شارژی‌ها چندان با دقت نمی‌توانید خرده‌ریزها را پیدا کنید بهتر است سراغ انواع هوشمند این جاروها را بگیرید.

این جاروها دارای دهانه متحرک هستند که با روشن‌شدن جارو، به‌طور خودکار در خط افقی و به چپ و راست حرکت می‌کنند. جارو شارژی‌های هوشمند، مجهز به یک لامپ اخطار‌دهنده هستند که درصورت وجود اضافات قرمز و درصورت پاک و تمیزشدن آنها سبز می‌شود.

همراه کوچک

این جاروها به خاطر خاصیت قابل شارژ و حمل بودنشان برای سفر بسیار مناسب‌اند تا جایی که در بسیاری از مواقع به آنها نام «جاروسفری» را هم می‌دهند. قابلیت مهم‌تر این جاروها، امکان تمیزکردن سطوح غیرقابل دسترس یا مکان‌هایی بدون سیم‌کشی برق است.

نخستین بار وقتی این جاروها به بازار ایران آمد به نام جاروی ماشین معروف شد و بین کسانی‌که به نظافت خودرویشان اهمیت می‌دادند محبوبیت فراوانی پیدا کرد اما امروز بیشترین استفاده آنها در خانه است

 

آشغال جمع‌کن پرمصرف و پرتوان

جاروبرقی در زمره لوازم پرتوان برقی است که میزان مصرف انرژی آن بستگی به نحوه استفاده از وسیله دارد. جاروهای برقی کوچک در حدود 1000 وات و جاروهای برقی بزرگ در حدود 1500 وات توان دارند. معمولا در دوره قرائت کنتور مشخص می‌شود جاروهای برقی کوچک حدود 18 کیلووات ساعت و جاروهای برقی بزرگ در حدود 30 کیلووات ساعت برق مصرف می‌کنند.

 

با این اوصاف همیشه به خاطر داشته باشید که از استفاده از این کالا در ساعت اوج مصرف بپرهیزید. با این کار، هم در هزینه‌های خود صرفه‌جویی می‌کنید و هم مانع از تاثیر نوسانات ناشی از ساعات پرمصرف بر کالای خود می‌شوید.

 

جاروبرقی باید کاملا تمیز باشد و لوله‌های آن گرفتگی نداشته باشد تا فشاری به موتور آن وارد نشود و انرژی بیش از اندازه نیز هدر نرود.برای این منظور، همواره کیسه آشغال جاروبرقی را پیش از پرشدن عوض کرده و فیلتر جارو را نیز لااقل 2 بار در سال، شسته یا عوض کنید.

 

هنگام استفاده از جارو، زباله‌های مرطوب، ته‌سیگار روشن، اشیای بزرگ و تیز، جوراب و کاغذ را از سر راه دور کنید. این اشیا می‌توانند به موتور جاروی شما ضربه وارد کنند و توان آن‌را کاهش دهند و البته مصرف برق را هم زیاد می‌کنند.

 

دقت کنید که جاروهای برقی، معمولا دارای چندین درجه نشانگر قدرت مکندگی هستند که برای نظافت بخش‌های مختلف کاربرد دارند.

 

سعی کنید همیشه از درجه قدرت مکندگی مناسب برای نظافت اماکن مختلف و ریخت و پاش‌های متفاوت استفاده کنید.

 

یادتان باشد جاروبرقی را نزدیک منابع گرمازا نظیر شوفاژ، اجاق و همچنین منابع سوخت آتش‌زا قرار ندهید. ضمنا از کار مداوم با جاروبرقی بپرهیزید چون روشن‌بودن درازمدت جاروبرقی (بیش از 30 دقیقه متوالی) به موتور جارو فشار زیادی وارد می‌کند.

 

سطوحی که امکان چسبندگی بالایی دارند مثل موکت و سطوح پرزدار به توان بالاتری برای جداسازی خرده‌های اضافات نیاز دارند و این توان برای سطوح صاف کمتر است. دقت کنید که برای رفع بعضی انواع اضافات، اصولا نیازی به استفاده از جاروبرقی نیست؛ مثلا جمع‌آوری قطعات بزرگ کاغذ و دستمال کاغذی با جارو، تنها توان بالایی از دستگاه می‌گیرند و باعث واردشدن فشار بی‌جهت به موتور جاروی شما می‌شوند.

 

هیچ‌وقت برای خاموش و روشن‌کردن جارو از پا استفاده نکنید. فشار این دگمه‌ها با پا، عمر جاروبرقی را بسیار کوتاه خواهد کرد.

 
حسن بازدید : 171 شنبه 19 مهر 1399 نظرات (0)

اغلب ما برای خرید قطعات جاروبرقی آاگ به دنبال نمایندگی معتبر آن هستیم. منظور از نمایندگی فروش قطعات جاروبرقی آاگ ، مرکزی است که بتوان لوازم یدکی فابریک دستگاه را از آن تهیه کرد. . آنچه در عمر مفید دستگاه پس از تعمیر مؤثر است؛ نحوه تعمیرات آن و لوازم یدکی مورد استفاده در دستگاه است. بنابراین نمایندگی فروش قطعات یدکی جاروبرقی آاگ کجاست؟ حتماً تاکنون برای تهیه قطعات فابریک و مرغوب جاروبرقی آاگ این سؤال را بارها و بارها از افراد مختلف پرسیده‌اید.

 

بسیاری از قطعات جاروبرقی آاگ به مرور زمان و در اثر استفاده خراب شده و نیاز به تعویض پیدا می‌کنند.

بسیاری از این قطعات نیز، باید به‌صورت دوره‌ای تعویض شوند.

یکی از معضلاتی که در مورد خرید لوازم مصرفی جاروبرقی وجود دارد؛ سخت پیدا شدن جنس خوب و باکیفیت است.

آنچه ماهیت جاروبرقی را شکل می‌دهد، قطعات آن و عملکرد آن‌ها در کنار یکدگیر است.

بنابراین اگر بخواهیم قطعه‌ای را در این دستگاه تعویض کنیم باید به قطعه جایگزین در آن دقت کافی داشته باشیم.

بهترین راه برای خرید لوازم جانبی جاروبرقی، خرید از نمایندگی مجاز فروش قطعات جاروبرقی آاگ است.

 

 

ضرورت استفاده از قطعات اصلی برای جاروبرقی‌ها سبب شده است تا در این مقاله شما را با انواع لوازم مصرفی جاروبرقی آاگ، زمان مناسب برای تعویض آن‌ها، نمایندگی فروش و قیمت قطعات این دستگاه آشنا کنیم.

 

مجموعه آی.پی یدک یکی از این نمایندگی‌ها است که لوازم یدکی جاروبرقی آاگ را به‌صورت عمده و تکی در سراسر کشور به فروش می‌رساند. عرضه انحصاری و تخصصی لوازم مصرفی جاروبرقی سبب شده است تا محصولات این مجموعه با پایین‌ترین قیمت ممکن و بسیار ارزان‌تر از سایر فروشگاه‌ها عرضه شوند.

 

لوازم یدکی جاروبرقی آاگ aeg

لوازم یدکی جاروبرقی آاگ به انواع قطعات قابل تعویض آن گفته می‌شود.

البته اغلب قطعات جاروبرقی در این دسته قرار می‌گیرند.

به‌ندرت می‌توان قطعه‌ای را در جاروبرقی یافت که قابل تعویض نباشد.

قطعات قابل تعویض جاروبرقی آاگ شامل، سیم‌جمع کن جاروبرقی aeg, موتور جاروبرقی آاگ, فیلتر جاروبرقی آاگ, برس جاروبرقی آاگ, کلکتور جاروبرقی آاگ، زغال جاروبرقی آاگ، بدنه جاروبرقی aeg، پاکت جاروبرقی آاگ و … است.

 

بسیاری از قطعات داخلی این دستگاه نیز قابل تعویض هستند. اما این مسئله به این معنی نیست که نباید از قطعات داخلی دستگاه مراقبت کرد.

 

اگر لوازم مصرفی جاروبرقی آاگ، همانند کیسه و فیلتر و … به‌موقع تعویض شوند.

هرگز نیازی به تعویض قطعات داخلی دستگاه نخواهد بود.

تعویض به‌موقع این لوازم و قطعات خراب به شدت در عملکرد نهایی دستگاه تأثیر گذارند.

در چه صورت نیازمند خرید لوازم یا قطعات جاروبرقی آاگ خواهیم شد؟

مسلماً ما زمانی نیازمند خرید لوازم یا قطعات جانبی جاروبرقی آاگ aeg هستیم که یکی از این قطعات خراب شده باشند. اما در مورد جاروبرقی برخلاف وسایل دیگر نباید منتظر خراب شدن یک قطعه بود.

 

بلکه برخی از قطعات این دستگاه باید در بازه زمانی مشخص تعویض شوند؛ حتی اگر خراب نشده باشند.

لوازمی مانند پاکت جاروبرقی aeg، فیلتر جاروبرقی آاگ و حتی زغال دستگاه از این قبیل لوازم هستند.

این قطعات به‌طور مستقیم در فرآیند خراب شدن سایر بخش‌های دستگاه، به ویژه قسمت‌های داخلی آن مانند کلکتور جاروبرقی آاگ، موتور جاروبرقی aeg و … تأثیر دارند.

برخی دیگر از قطعات یدکی جاروبرقی آاگ مانند لوله خرطومی، زانویی، پارویی و … که خارج از محفظه داخلی دستگاه قرار دارند.

به مرور زمان و در اثر مصرف مکرر دستگاه خراب می‌شوند.

این قطعات نیز باید بلافاصله پس از خرابی تعویض شوند.

زیرا اختلال در عملکرد آن‌ها سبب وارد شدن فشار اضافی برموتور دستگاه می شود.

و در نتیجه سلامت اجزای داخلی جاروبرقی را به خطر می‌اندازد.

حسن بازدید : 40 شنبه 19 مهر 1399 نظرات (0)

جاروبرقی ها ازنظر ظاهر به 2 دسته ی کلی تقسیم می شوند :

جاروبرقی های خوابیده

جاروبرقی های ایستاده که به جاروهای عصایی هم شناخته می شوند آن هایی هستند که مخزن زباله ی آن ها ، موتور ، پارویی و دستگیره همگی در یک بدنه جای گرفته اند و مهم ترین شاخصه آن ها این است که فاقد خرطومی هستند. این جاروبرقی ها طی زمان تغییرات عمده ای در موتور و مخزن داشته اند ولی ظاهر کلی آن ها تغییر چندانی نکرده است. جاروهای عصایی به خاطر ظرفیت محدود مخزن زباله برای مساحت های بزرگ مناسب نیستند و معمولا سیم جمع کن ندارند و سیم برق آن ها به صورت دستی جمع شده و به گیره های روی بدنه آویزان می شود.

هزینه تعمیر جاروبرقی مونوتک در تعمیرگاه مجاز

در مدل های پیشرفته قسمت موتور جارو طوری طراحی شده تا بتوان آن را از بدنه جدا کرد و به صورت جاروی دستی هم از آن بهره برد. جاروبرقی های خوابیده همان هایی هستند که با شنیدن کلمه ی «جاروبرقی» معمولا در ذهن هرکسی تداعی می شوند. شاخصه ی اصلی این دستگاه ها وجود خرطومی و لوله ی فلزی آن هاست.

 

جاروبرقی های نیمه صنعتی

این جاروها دارای مخازنی بزرگ هستند و موتوری قدرتمند دارند که می توانند مدت زمان زیادی هم روشن بمانند. این جاروها به خاطر ماهیت عملکردی شان فاقد تجهیزات ویژه و خاص هستند. برای مثال لوله های فلزی آن ها تلسکوپی نیستند و طولشان ثابت است. اکثر آن ها فاقد سیم جمع کن بوده و پارویی های ساده دارند.

 

جاروبرقی های خانگی

دستگاه هایی که در این گروه دسته بندی می شوند برای راحتی کاربر اهمیت ویژه ای قائل هستند. امکانات زیادی روی آن ها لحاظ شده و تا حد ممکن جمع وجور ساخته می شوند تا نگهداری آن ها در منازل کوچک هم مقدور باشد و فضای زیادی اشغال نکنند.

 

این گروه از جاروبرقی ها به دو دسته ی کلی تقسیم می شوند :

 

جاروهای کیسه ای

جاروهای مخزنی یا بدون کیسه

تفاوت اصلی این گروه همان طور که از اسمشان پیداست ، در مخزن نگهداری زباله ی آن هاست.

 

جاروهای کیسه ای

جاروهای کیسه ای برای نگهداری گردوخاک و زباله ی جمع شده از کیسه های پارچه ای ، پلیمری یا کاغذی استفاده می کنند. برخی از این دستگاه ها امکان استفاده از چند مدل کیسه را دارند و می توان در آن ها از کیسه ی دائم یا پاکت های یک بارمصرف استفاده کرد. تهیه ی کیسه های دائم یا پاکت های یک بارمصرف کار سختی نیست و تقریبا از هر فروشگاه و سوپرمارکتی می توان آن ها را تهیه کرد؛ به شرطی که این پاکت ها ویژگی خاصی نداشته باشند و به عبارتی معمول باشند. هرکدام از انواع پاکت ها در دسته بندی خاصی قرار می گیرند و هر دسته بندی مختص به یک یا چند مدل جارو خواهد بود.

 

جاروهای مخزنی یا بدون کیسه

جاروهای بدون کیسه برای نگهداری گردوخاک و زباله فاقد هرگونه کیسه و پاکتی هستند و هر چه توسط موتور مکیده می شود در مخزنی پلاستیکی (عموما شفاف) جمع می شود. با پیشرفتی که در این گروه جاروها انجام شده ، گردوخاک در این مخازن به صورت فشرده جمع می شوند و راندمان دستگاه از این نظر بسیار بالاست. این گروه از جاروبرقی ها در مقایسه با هم رده هایشان در گروه کیسه ای ها کوچک تر هستند.

 

امکانات اضافه

جاروها در هر گروهی که قرار بگیرند می توانند دارای امکاناتی اضافه باشند که آن ها را به دیگران برتری دهد. وجود آن ها برای عملکرد دستگاه الزامی نیست ولی حذف هر یک می تواند بر راندمان دستگاه ، عملکرد بهینه و استفاده راحت از دستگاه تأثیر منفی بگذارد. در زیر به تعدادی از این امکانات می پردازیم :

 

لوله تلسکوپی

لوله های فلزی جاروبرقی برای استفاده در شرایط خاص یا برای تطبیق با قد کاربر قابل تنظیم هستند و برای این کار از مکانیسمی بهره می برند که به آن «تلسکوپی» اطلاق می شود. این ویژگی باعث می شود تا لوله های فلزی روی هم بلغزند و در اندازه های از پیش تعریف شده ثابت شوند. برای آزاد کردن گیره ی تلسکوپی و تغییر اندازه از دکمه ی ساده یا دکمه های استوانه ای پیشرفته استفاده می شود. در دکمه های استوانه ای اندازه کردن لوله کاری راحت تر است و با کشیدن این دکمه به هر سمت اندازه ی لوله تغییر به دلخواه کاربر تغییر می کند.

حسن بازدید : 38 جمعه 18 مهر 1399 نظرات (0)

به احتمال زیاد در اینترنت در مورد وسایل برقی بزرگ مثل یخچال و یا ماشین لباسشویی مطالب زیادی برای مطالعه پیدا کنید. اما متاسفانه در مورد بقیه لوازم برقی این طور نیست. به همین علت ما بر آن شدیم تا از تکنسین های مجرب برای نگارش این مقاله کمک بگیریم و اصول کلی تعمیر و نگهداری سه وسیله برقی بسیار مهم و کاربردی را برایتان شرح دهیم. در ادامه همراه ما باشید :

 

1- تعمیر بخارشو

 

 

امروزه بیشتر افراد برای تمیز کردن خانه و آشپزخانه خود از بخار شور استفاده می­کنند. اما ممکن است به علت استفاده مداوم و یا خرابی قطعات بخار شو شما نیاز به تعمیر دستگاه خود داشته باشید. اما پیش از بردن بخار شور به تعمیرگاه موارد زیر را به دقت بررسی کنید. در بیشتر موارد شما قادر به تعمیر بخارشو در منزل خواهید بود.

 

ü اگر بخار شو روشن نمی­شود:

 

ابتدا مطمئن شوید که جریان برق داخل بخارشو وجود دارد. برای این کار از سلامت دو شاخه برق اطمینان حاصل کنید. دکمه خاموش و روشن را برای هرگونه خرابی بررسی کنید. تسمه ها از قطعات بسیار حساس به کار رفته در بخار شو هستند. در صورت خرابی تسمه ها منجر به از کار افتادن دستگاه می­شود. برای تعویض تسمه ها به دفترچه راهنمای بخار شو مراجعه کنید.

 

ü اگر بخار شو بخار نمی­کند:

 

ابتدا مخزن آب را برای وجود آب کافی بررسی کنید. در صورتی که مدت زمان طولانی است که از بخار شو استفاده می­کنید آن را با استفاده از جوش شیرین و سرکه جرم گیری کنید. اتصلات را جهت هرگونه گرفتگی چک کنید. می­توانید اتصالات را داخل تشت پر از آب گرم قرار دهید و انسداد را برطرف کنید.در صورتی دستگاه شما دارای فیلتر است ، فیلتر را تمیز کنید.

 

2- تعمیر جارو شارژی

 

اصول کلی نگهداری و تعمیر بخار شو ، جاروشارژی ، اطو پرسی

با آمدن جاروشارژی دوره خاک انداز و نپتون های قدیمی به پایان رسید. جارو شارژی یکی از وسیله های پر کاربرد در منزل هر فردی است که ممکن است گاهی نیاز به تعمیر داشته باشید. برخی مشکلات متداول جاروشارژی را برایتان در این قسمت بیان می­کنیم. تا در موارد ضروری بتوانید موفق به تعمیر جاروشارژی در منزل شوید.

 

ü اگر جارو شارژی مکش کافی ندارد:

 

ابتدا مخزن جاروشارژی را بررسی کنید در صورتی که بیش از حد پر بود سریعا مخزن را خالی کنید. مخزن پر به شدت روی مکش جاروشارژی تاثیر می­گذارد. در صورتی که مشکل حل نشد باید فیلتر را تمیز کنید. برای خارج کردن فیلتر و نحوه تمیز کردن آن به دفترچه راهنمای جاروشارژی خود مراجعه کنید. در صورت نیاز به تعویض فیلتر باید به نمایندگی تعمیرات جارو شارژی مراجعه کنید.

 

ü اگر جاروشارژی شارژ نمی­شود:

 

ابتدا مطمئن شوید بین محل اتصال جارو شارژی و آداپتور چیزی قرار نگرفته است. اگر جارو شارژی به درستی در جای خود قرار نگیرد شارژ نخواهد شد. از دیگر علت های رایج شارژ نکردن جارو شارژی خرابی باطری است. خرابی باطری در بیشتر موارد به دلیل شارژ طولانی مدت دستگاه است. زمان مطلوب برای شارژ شدن 8 ساعت است که با افزایش زمان به برق بودن دستگاه احتمال خرابی باطری نیز افزایش پیدا می­کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زمان صحیح شارژ کردن بخش باطری در دفترچه راهنمای جاروشارژی خود را مطالعه کنید.

 

3- تعمیر اتوپرس

 

 

اتو کردن برای بیشتر افراد کاری کسل کننده است. اما با ورود اتو پرس به بازار این کار رنگ و بوی جدیدی به خود گرفت. زیرا زمان اتو کردن لباس ها با اتو پرس بسیار کوتاه شد و نتیجه نهایی نیز شگفت انگیز بود. حتی افرادی که خود را در اتو کردن بدون تجربه می­دانند با این دستگاه می­توانند لباس های خود را به صورت حرفه ای اتو کنند. پس خرابی اتو پرس برای این افراد می­تواند دغدغه بزرگی باشد. در بیشتر موارد تعمیر اتوپرس در منزل با رعایت کردن نکات زیر امکان پذیر است.

 

اصول کلی نگهداری و تعمیر بخار شو ، جاروشارژی ، اطو پرسی

 

ü اگر اتو پرس بخار نمی­دهد:

 

درجه اتو را بررسی کنید، ممکن است اتو روی درجه پایین باشد. مخزن آب را در صورت خالی بودن پر کنید. جهت جلوگیری از رسوب گرفتن اتو پرس از آب معدنی استفاده نکنید. فیلتر اتو پرس ممکن است با گچ مسدود شده باشد و یا نیاز به تعویض داشته باشد. برای تعویض و یا تمیز کردن فیلتر می­توانید به دفترچه راهنمای اتوپرس خود مراجعه کنید.

 

ü اگر اتو پرس لک ایجاد می­کند:

 

یکی از ساده ترین راه ها برای رفع این مشکل تعویض ابر وپارچه اتو پرس است. در صورتی که مشکل حل نشد به احتمال زیاد روزنه های اتو پرس توسط گچ مسدود شده است . در این صورت می­توانید کمی سرکه سفید رقیق شده را داخل مخزن بخار بریزید . سپس چند بار اتو را با بخار فشار بالا استفاده کنید. اگر موفق به رفع رسوب نشدید بهتر است به نمایندگی تعمیرات اتوپرس مراجعه کنید.

 

سخن نهایی:

 

در این مقاله عیب یابی بخارشو، رفع عیب جاروشارژی و تعمیر اتو پرس آموزش داده شد. در نظر داشته باشید در برخی موارد ممکن است این دستگاه ها نیاز به تعمیرات فنی داشته باشند. در این صورت جهت جلوگیری از وارد شدن خسارات جبران ناپذیر به دستگاه با آی.پی امداد تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تماس بگیرد. آی.پی امداد با فراهم کردن خدمات تعمیر لوازم خانگی در محل در کمتر از دو ساعت تکنسین های مجرب خود را به محل اعزام می­کند. ارائه ضمانت مدت دار ، خدمات تخصصی تعمیر و استفاده از قطعات یدکی اصل تنها بخشی از ویژگی های نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی می­باشد

حسن بازدید : 39 پنجشنبه 17 مهر 1399 نظرات (0)

برند آمریکایی بلک اند دکر Black and Decker با سابقه بیش از یک قرن، کار خود را از سال 1910 در زمینه قطعات صنعتی  و خانگی آغاز کرد. جالب است بدانید نام این برند از دو شخص به نام دانکن بلک و الونزو جی دکر که از مهندسان نام آشنای طراحی صنعتی آن زمان بود انتخاب شده است که به صورت مشترک در زمینه لوازم خانگی فعالیت می کردند، می باشد. نمایندگی بلک اند دکر به عنوان بزرگ ‌ترین و برترین تولید کننده‌ی ابزار صنعتی دنیا، تولیداتش را در زمینه های دستی، برقی، شارژی، نجاری، اندازه گیری، مکنده، بادی، جوش و برش عرضه می کند.

از ویژگی های محصولات نمایندگی Black & Decker ، وجود نوآوری در تولید محصولات می باشد که این ویژگی با وجود فراز و فرود های کمپانی، پس از جنگ جهانی دوم تا کنون ادامه دارد. این شرکت با دارا بودن 36 کارخانه معتبر در دنیا، قابلیت عرضه محصولات به مشتریان متفاوت در بیش از صد کشور دنیا را دارد. ایران نیز در زمره کشورهای وارد کننده محصولات برند Black & Decker می باشد که سالانه تعداد بی شماری از تولیدات را به بازار داخلی وارد می کند.

هوم خانه تعمیر انواع لوازم خانگی مورد نیاز مشتریان را در تهران به صورت حضوری و آنلاین با بهترین کیفیت و کارایی انجام می دهد. نمایندگی تعمیرات بلک اند دکر کلیه خدمات توسط تیم حرفه ای و متعهد این مجموعه انجام می شود که به افزایش اعتبار این تیم حرفه ای ختم می گردد.

حسن بازدید : 46 چهارشنبه 16 مهر 1399 نظرات (0)

پیشرفت هایی که در حوزه طراحی و تولید انواع لوازم خانگی وجود دارد، باعث شده تا کاربران به دنبال محصولاتی با کیفیت بالا باشند. به همین سبب هم اغلب افراد سعی می کنند لوازم خانگی خود را از برندهای معتبری چون بوش، دوو و ایندزیت، خریداری نمایند. هر کدام از این برندها توانسته اند با تولید لوازمی با قابلیت های مدرن، نظر مشتریان را به خود جلب نمایند. هدف از نگارش این مقاله، آشنا کردن شما مخاطبان با نمایندگی بوش، دوو و ایندزیت در تهران است. پس ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

تاریخچه برندهای بوش، دوو و ایندزیت

 

بوش، یکی از برندهایی است که محصولات آن جزو کاربردی ترین لازم خانگی در منازل است. این کمپانی در سال 1886 در آلمان تأسیس شد. از همان ابتدای شروع به کار نیز محصولات این برند از کیفیت ایده آلی برخوردار بوده و این روند تا به امروز ادامه داشته است. این برند با طی مسیری پر فراز و نشیب توانسته به جایگاه اصلی خود در میان برندهای معتبر جهانی دست یابد. در حال حاضر برند بوش، طیف گسترده ای از لوازم خانگی را با کیفیت باورنکردنی تولید و به بازارهای جهانی ارائه می کند، همچنین لازم است بدانید که نمایندگی تعمیرات بوش در سراسر جهان با استفاده از قوانین مشتری مداری به خدمات میپردارد.

 

یکی دیگر از برندهایی که در این مطلب درباره نمایندگی آن توضیح خواهیم داد، برند دوو است. این برند کره ای در سال 1967 بنیان گذاری شده و عملکرد موفقی در طول این سال ها داشته است. کیفیت قابل قبول محصولات دوو، امروزه در حدی است که به خوبی با محصولات مشابه اروپایی و آمریکایی رقابت می کند. بر همین اساس نیز در کشورهای بزرگ و پیشرفته ای چون اسپانیا، لهستان، چین و ... خط تولید محصولات خود را راه اندازی نموده است، همچنین رعایت خدمات بهینه در نمایندگی تعمیرات دوو زبان زد میباشد.

 

 معرفی نمایندگی ایندزیت، یکی دیگر از مبحث های این مقاله است. این برند یکی از کمپانی های معتبر اروپایی است که در کشور ایتالیا فعالیت می کند. محصولات مدرن و با کیفیت آن، این برند را به عنوان یکی از برندهای معتبر و پیشروی اروپایی، به جهانیان معرفی می کند، ضمنا ارئه خدمات نمایندگی تعمیرات ایندزیت در سراسر دنیا زیر نظر شرکت اصلی میباشد.

 

معرفی محصولات بوش، دوو و ایندزیت

 

برندهای یاد شده در این مقاله، در زمینه طراحی و تولید انواع لوازم خانگی بزرگ و کوچک فعالیت دارند. به همین سبب هم محصولات آنها طیف وسیعی از لوازم خانگی ضروری را شامل می شوند. شما می توانید با مراجعه به نمایندگی رسمی دوو، بوش و ایندزیت، محصولات متنوع این برندها را مشاهده نمایید. در ادامه این مطلب، به صورت مفصل درباره محصولات هر کدام از این برندها، توضیحاتی ارائه خواهیم کرد.

 

معرفی لوازم خانگی بوش

 

همان گونه که در بخش قبل هم اشاره شد، سبد تولیدات برند بوش، دارای تنوع بسیار بالایی است. این برند علاوه بر لوازم خانگی بزرگ، لوازمی همچون انواع غذاساز، مخلوط کن، فرهای توکار و ... را نیز تولید و به بازار عرضه می کند. برای خرید هر کدام از این محصولات، می توانید به نمایندگی رسمی بوش در تهران مراجعه کنید.

 

یخچال فریزر بوش: طراحی ظاهری و استفاده از متریال با کیفیت در ساخت این محصول، شما را مجذوب خود خواهد کرد. یخچال های این برند در ابعاد و ظرفیت های مختلف تولید شده و قابلیت نگهداری مواد غذایی در طولانی مدت با کیفیت بالا را دارند.

ماشین لباسشویی بوش: با استفاده از لباسشویی های بوش، می توانید شستشوی لباس ها بدون آسیب به بافت آن ها را تجربه کنید. به هنگام خرید این محصول می توانید متناسب با نیاز خود، آن را در ظرفیت های مختلف انتخاب کنید.

ماشین ظرفشویی بوش: یکی از کم مصرف ترین ماشین های ظرفشویی در بازار لوازم خانگی، متعلق به برند بوش است. این دستگاه با قابلیت هایی که دارد قادر است ظروف شما را به صورت کاملاً تمیز شستشو دهد.

اجاق گاز بوش: تعداد بالای شعله های این محصول و بدنه تمام استیل آن، از جمله ویژگی های بارز این اجاق گاز ها است.

جاروبرقی بوش: مکش بالا، لوله تلسکوپی فلزی، صدای کم و استفاده بهینه از انرژی از جمله قابلیت هایی است که در جاروبرقی های بوش تعبیه شده است.

معرفی لوازم خانگی دوو

 

برند دوو با تمرکز ویژه بر روی تولید انواع یخچال، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی، توانسته کیفیت این محصولات را با استانداردهای جهانی تطابق دهد. با مراجعه به به نمایندگی دوو، می توانید از تنوع رنگ، ظرفیت و کیفیت این محصولات دیدن کنید.

 

یخچال فریزر دوو: برند دوو، یخچال های متنوعی در مدل های تک درب، ساید بای ساید، کمبی و چهار درب تولید و روانه بازار کرده است. این تنوع، پاسخ گوی تمامی سلیقه ها بوده و رضایت آنها را جلب نموده است. با استفاده از این محصولات تجربه جدید در نگهداری از مواد غذایی خواهید داشت.

ماشین لباسشویی دوو: لباسشویی های دوو به گونه ای طراحی شده اند که مواد شوینده را به صورت مؤثر با آب مخلوط کرده و به این ترتیب می توانند تمامی لکه ها را حتی در دمای پایین آب نیز از بین ببرند.

ماشین ظرفشویی دوو: شستن ظروف بزرگ در ماشین های ظرفشویی، یکی از دغدغه های کاربران این محصولات است. دوو با توجه به این موضوع، ظرفشویی های با قابلیت تغییر ارتفاع سبدها، طراحی نموده است.

معرفی لوازم خانگی ایندزیت

 

ایندزیت با تولید لوازم خرد آشپزخانه، سبد تولیدات خود را تکمیل کرده و توانسته پاسخ گوی تمامی نیازهای مشتریان خود باشد. در نمایندگی رسمی ایندزیت، این محصولات با ضمانت نامه معتبر به خریداران ارائه می شوند.

 

یخچال فریزر ایندزیت: یخچال فریزرهای ایندزیت قادرند مواد غذایی را با کیفیت عالی نگهداری نمایند. زیرا در این محصولات، طراحی کابین داخلی به گونه ای است که هوای سرد به صورت یکنواخت در آن جریان می یابد.

ماشین ظرفشویی ایندزیت: طراحی ظاهری شکیل، تولید در ظرفیت های مختلف، مجهز بودن به برنامه های متعدد شستشو و ... از جمله ویژگی های ماشین های ظرفشویی ایندزیت است.

جاروبرقی ایندزیت: با توجه به نوع طراحی این جاروبرقی، شعاع کارکرد آن قابل قبول است. قدرت مکش آن بالا بوده و صدای کمی به هنگام کار تولید می کند. وزن آن سبک است و به راحتی می توان دستگاه را جابجا نمود.

ماشین لباسشویی ایندزیت: لباسشویی های ایندزیت در ظرفیت های مختلف تولید شده اند. برنامه های شستشو که به صورت پیش فرض در این دستگاه تعبیه شده اند، به کاربران اجازه می دهند تا انواع لباس با جنس و رنگ متفاوت را شستشو دهند.

خدمات نمایندگی فروش و تعمیرات بوش، دوو و ایندزیت

 

با مطالعه این بخش از مقاله، می توانید اطلاعات کاملی درباره خدماتی که در نمایندگی های این سه برند به مشتریان ارائه می شود به دست آورید.

 

معرفی خدمات نمایندگی فروش و تعمیرات لوازم خانگی بوش

 

با مراجعه به نمایندگی فروش این برند، می توانید از تمامی محصولات آن دیدن کرده و محصولی مطابق با نیازهای خود خریداری کنید. در این نمایندگی، تمامی محصولات با ضمانت نامه رسمی و با قیمت های مناسب به مشتریان ارائه می شوند. در ضمن در صورت مشاهده هر گونه خرابی در یکی از محصولات این برند، نمایندگی تعمیرات بوش، آماده است تا آنها را با استفاده از تعمیرکاران مجرب، تعمیر نماید. در این نمایندگی، تعمیرات به صورت تخصصی انجام شده و تمامی خدمات از 6 ماه تا یک سال ضمانت می شوند.

 

معرفی خدمات نمایندگی فروش و تعمیرات لوازم خانگی دوو

 

در نمایندگی فروش دوو، تمامی محصولات این برند موجود می باشد. برای خرید راحت و مطمئن هر کدام از لوازم خانگی برند دوو می توانید به این مراکز مراجعه کرده و از خدمات پس از فروش آن نیز بهرمند شوید. در این نمایندگی، به هنگام خرید محصولات، ضمانت نامه رسمی نیز به خریداران تقدیم می شود. به این ترتیب اگر تا پایان مهلت ضمانت نامه، هر کدام از این محصولات خراب شد می توانید به نمایندگی تعمیرات دوو مراجعه کرده و نسبت به تعمیر آنها اقدام کنید. در این نمایندگی برای تعمیر این محصولات، از قطعات اورجینال استفاده می گردد. به این ترتیب شاهد افت کیفیت عملکرد دستگاه بعد از تعمیر نخواهیم بود.

 

معرفی خدمات نمایندگی فروش و تعمیرات لوازم خانگی ایندزیت

 

با مراجعه به نمایندگی فروش لوازم خانگی ایندزیت، با خیالی آسوده خرید کنید. با توجه به این که بازار لوازم خانگی پر شده از منحصولات تقلبی و فیک، شما می توانید از این نمایندگی ها، محصولات اصل را با قیمت های بسیار مناسب خریداری نمایید. این مراکز، تمامی محصولات خود را به صورت تضمین شده به مشتریان ارائه می کنند. به هنگام مواجهه با خرابی در هر کدام از لوازم خانگی ایندزیت، شما می توانید به نمایندگی تعمیرات ایندزیت که در تهران، شعب متعددی دارد مراجعه کرده و از خدمات آنها برای تعمیر این محصولات استفاده کنید. در این نمایندگی به منظور انجام تعمیرات به صورت تخصصی، از تعمیرکاران مجزا برای هر کدام از لوازم خانگی استفاده می شود. به این ترتیب می توانید در کمترین زمان و با کیفیت عالی، این محصولات را تعمیر کرده و تحویل بگیرید.

 

سخن پایانی

 

هدف از عنوان کردن تمامی این مطالب این است که شما باید به هنگام خرید لوازم خانگی توجه داشته باشید تا از مراکز معتبر خرید نمایید. به این ترتیب می توانید از خدمات پس از فروش این برندهای نیز بهرمند شده و به هنگام خراب شدن هر کدام از این محصولات، آنها را در نمایندگی تعمیرات مجاز و به دست افراد مجرب و کاردان تعمیر کنید.

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 85
  • بازدید ماه : 388
  • بازدید سال : 3,472
  • بازدید کلی : 18,341