loading...

وبلاگ تعمیر لوازم خانگی

حسن بازدید : 35 دوشنبه 12 آبان 1399 نظرات (0)

 

 

 

لذت نوشیدن یک لیوان قهوه از گیاهی زیبا و سرسبز، احساس آرامش را به همه انسان ها هدیه می دهد.قهوه محصولی از دانه های بوداده یا آسیاب شده گیاه قهوه است.

کاهش استرس وداشتن حال خوب دریک روز، یکی از ویژگی های قهوه است.

برای خوردن یک فنجان قهوه نیاز به وسیله ای است تا آن را تبدیل به یک نوشیدنی گرم و خوشمزه کند.

همانطور که می دانیم قهوه ساز ها امروزه، تنوع زیادی در بازار پیداکرده اند.

نوع کاربری هرکدام از قهوه ساز ها باهم فرق دارد.

درواقع می نوان گفت تاقبل از مطالعه این مقاله فقط افراد قهوه خور حرفه ای می دانستند کدام دستگاه برای آماده کردن چه قهواه ای مناسب است.

اما با خواندن این مقاله همه دیگر می توانند دستگاه قهوه ساز مورد نظر خودشان را نسبت به قهوه ای که دوست دارند خریداری کنند.

انواع دستگاه های قهوه ساز موکاپ، فرنچ پرس، اسپرسوساز، فیلتری/قطره ای، قوری هاریو، تورکا یا جذوه می باشند.

منبع:

https://emdadipre.hatenablog.com/entry/2020/11/02/065647?_ga=2.128544460.1923618464.1604267816-1388896882.1604267816

حسن بازدید : 34 دوشنبه 12 آبان 1399 نظرات (0)

آیا به یک جارو برقی نیاز دارید که دارای فیلتر هوا باشد؟

این یک سوال مهم است! چرا که ما زمان زیادی را در خانه‌هایمان و در فضای بسته هستیم؛ جایی که غلظت آلودگی ۲ تا ۵ برابر بیشتر از فضای باز بیرون است! این مسئله وقتی خطرناک‌تر و مهم‌تر می‌شود که شما یا یکی از اعضای خانواده‌تان دچار آلرژی و یا بیماری‌های تنفسی مثل آسم باشید. جارو برقی ای که دارای عملکرد فیلتر کردن هپا «HEPA» باشد می‌تواند نقش مهمی در بهبود کیفیت هوای داخل محیط زندگی شما داشته باشد. فیلتر هپا می‌تواند ذرات ریز معلق در هوا ( تا ۰/۳ میکرون) را فیلتر کند و به این ترتیب هوایی که از جاروبرقی خارج ‌می‌شود به مراتب تمیز‌تر از هوای ورودی است.

جارو برقی مورد نظرتان تا چه اندازه به نگهداری و نظافت نیاز دارد؟

جارو برقی ها از نظر شیوه جمع‌آوری آشغال‌ها به دو دسته اصلی تقسیم می‌شوند؛ کیسه‌دار و بدون کیسه. جاروهای کیسه‌دار آشغال ها را درون کیسه‌ جمع می‌کنند که در برخی از آن‌ها این کیسه‌ها قابل تعویض و در برخی دیگر ثابت است. به منظور رعایت بیشتر بهداشت بهتر است مدلی را انتخاب کنید که دارای کیسه‌ قابل تعویض باشد. جاروهای بدون کیسه اما، زباله‌ها را فشرده کرده و درون محفظه‌ای جمع می‌کنند. درست است که در این حالت لازم نیست زحمت و هزینه تعویض کیسه‌ها را تقبل کنید اما خود محفظه نیاز به نظافت دارد که ممکن است آلودگی ناشی از این کار آزاردهنده باشد.

هوم خانه نمایندگی تعمیر جاروبرقی بلک اند دکر در محل با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر جاروبرقی بلک اند دکر را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

اگر از جاروهایی استفاده می‌کنید که دارای فیلتر هپا هستند تعویض فیلتر هم به وظایف نگهداری و نظافت جارو اضافه می‌شود. بسته به میزان آلودگی محیط زمان تعویض این فیلتر متفاوت است. البته بعضی از مدل‌ها هم از فیلتر قابل شست‌وشو استفاده می‌کنند که به جای تعویض می‌توانید آن را با شستن تمیز کنید.

حسن بازدید : 50 یکشنبه 11 آبان 1399 نظرات (0)

زمان خرید یخچال، توجه به ظرفیت و میزان مصرف برق بسیار با اهمیت است. هرچه تعداد افراد یک خانواده بیشتر باشد، یخچال نیز باید بزرگتر باشد همچنین هنگام خرید یخچال باید به نشان استاندارد و موارد ایمنی توجه کرد. توجه به محلی که می خواهید یخچال را در آنجا قرار دهید نیز مهم است تا بدانید یخچال مورد نظرتان چه اندازه باید داشته باشد. باز و بسته کردن در یخچال باعث استهلاک آن، فعالیت بیشتر موتورش و نیز مصرف برق بیشتر می شود. بهتر است تا حد امکان از یخچال هایی استفاده کرد که روی در آن ها آبسردکن و یخساز وجود دارد. برای خواندن موارد بیشتر اینجا کلیک کنید

در اینجا بعضی از ملاک هایی که هنگام خرید یخچال فریزر باید از آنها آگاه باشید، به شما معرفی می شوند.

وقتی برای خرید یخچال فریزر به بازار لوازم خانگی می روید ، حتماً عواملی چون ظرفیت مورد نیاز و هزینه ای را که می توانید بپردازید، در نظر بگیرید. توجه داشته باشید که تنوع محصولات در بازار می تواند به سادگی شما را دچار سردرگمی کند.

ابتدا لازم است تا بدانید که ظرفیت مورد نیازتان چقدر است. اگر تازه کار نباشید حساب دستتان است و به راحتی ظرفیت مورد نیاز را تعیین می کنید. اما آنهایی که در این کار مهارت ندارند، بدانند که به طور متوسط یک خانواده دو نفره به 160 تا 200 لیتر ظرفیت احتیاج دارد. به ازای هر نفر اضافه هم باید 20 لیتر دیگر در نظر گرفته شود.

ظرفیت یخچال به عادات خرید و نوع تغذیه شما هم بستگی دراد. اگر بیشتر سبزیجات مصرف می کنید، یخچال بزرگتری بخرید. چنانچه هفته ای یک بار به خرید می روید نیز ظرفیت را قدری بیشتر در نظر بگیرید.

مصرف انرژی هم یکی از نکات مهم در انتخاب مدل مورد نظر است.

مدل هایی که فریزر آنها در قسمت بالا قرار گرفته است عموما بین 7 تا 13 درصد مصرف انرژی کمتری دارند. مدل هایی که ذوب برفک اتوماتیک ندارند (defrost) هم حدود نصف یخچال های مجهز به این سیستم انرژی مصرف می کنند.

اشکال نوع اول این است که هر چند وقت یکبار باید برفکش را تمیز کرد تا مصرف انرژی در آن بهینه باشد. یخچال فریزرهایی که یخساز اتوماتیک یا آبخوری روی درشان دارند، 14 تا 20 درصد بیشتر انرژی مصرف می کنند. ناگفته نماند که هزینه خردی این نوع یخچال فریزرها نیز بیشتر از مدلهای دیگر است.

از نظر مصرف انرژی یخچال فریزرهای 16 تا 20 فوت اقتصادی تر هستند واضح است که هر قدر اندازه یخچال بزرگتر باشد، مصرف انرژی آن نیز بیشتر است. البته خرید یخچال فریزر کوچکتر نیز موجب می شود تعداد دفعات مراجعه شما به سوپر مارکت بیشتر شود.

هر سه چهار هفته یکبار یخچال را از برق در بیاورید زیر آن را جاروبرقی بکشید و داخلش را با جوش شیرین و آب سرد تمیز کنید تا بوی ماندگی نگیرد. داخل یخچال فریزر غذای داغ قرار ندهید.

اگر در منطقه ای زندگی می کنید که برق آن همیشه نوسان دارد، برای یخچال فریزرهای اروپایی و آمریکایی حتما ترانس 2 کیلو وات بخرید.

بیشتر یخچال فریزرهای جدید سیستم برفک آب کن اتوماتیک دارند.، به طوری که خود یخچال بدون دخالت شما و در زمان لازم برفک ها را آب می کند. به این ترتیب مصرف انرژی کاهش می یابد.

واژه نامه:

نمایشگر دیجیتال

میزان درجه حرارت، نوع قالب یخ، فعال بودن آبسردکن و… را نشانه می دهد.

برفک زدایی

بیشتر یخچال فریزرهای امروزی برای جلوگیری از تولید برفک به این قابلیت مجهزند.

کنترل دما برای گوشت و سبزیجات

طبقه مخصوصی در بعضی از یخچال فریزرها وجود دارد که می توان رطوبت و دمای آن را برای نگهداری گوشت و سبزیجات به طور خاص تنظیم کرد.

محفظه بار

بخش تعبیه شده روی درب یخچال است که بیشتر برای نگه داری بطری های نوشیدنی مورد استفاده قرار می گیرد.

تصفیه هوا (بوگیر)

هر یک از مواد غذایی بوی مخصوص به خود را دارند کنار هم قرار دادن این مواد باعث می شود روی مزه و بوی یکدیگر تاثیر بگذارند و کیفیتشان نامطلوب شود. سیستم بوگیر از این مسئله جلوگیری می کند.

آژیر خطر (Alarm)

در صورت بازماندن درب یخچال یا فریزر از زمان مشخص شده، آژیر خطر به صدا در می آید.

فیلتر تصفیه آب و یخ

بخش آبریز و یخساز برخی از یخچال فریزرها به آب شهری متصل است. از آنجا که آب شهری املاح بسیاری دارد، فیلتر برای جلوگیری از رسوب املاح و آسیب رسیدن به این یخچال ها در آنها تعبیه شده است. این فیلتر املاح آب را می گیرد و به اصطلاح آن را سبک می کند

برچسب انرژی

این برچسب امکان آگهی از میزان مصرف برق و آب و همچنین سر و صدای دستگاه را برای شما فراهم می کند. این میزان از A تا G دسته بندی شده است.A کمترین و G بیشترین هزینه مصرف برق را برای شما دارد.

نکات لازم در نگهداری یخچال

برای دوام بیشتر یخچال به این نکات توجه کنید:

یخچال را در جایی قرار دهید که دور از وسایل حرارتی از قبلی اجاق گار، فر و آبگرمکن باشد.
پشت یخچال حداقل باید 10 الی 15 سانتی متر از دیوار فاصله داشته باشد.
ترجیحا درب بخچال را برای مدت زمان زیادی باز نگذارید
یخچال باید از سطح زمین فاصله داشته باشد تا بدین ترتیب سطح پایین یخچال دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نشود.
برای افزایش طول عمر، نواز دور یخچال همیشه باید تمیز باشد
در زمستان از درجه های 1 تا 2 و در تابستان از درجه های 2 تا 4 استفاده شود.
برای مسافرت های طولانی بهتر است بخچال را از برق جدا کنید.
به هنگام جابجایی آن را بصورت ایستاده حمل کنید به طوری که قسمت موتور در پایین و قسمت راس یخچال همیشه به سمت بالا باشد.
برای تمییز کردن یخچال هیچگاه از آب استفاده نکنید و همیشه از دستمال نمدار و سپس خشک استفاده کنید.
برای جدا کردن مواد غذایی از داخل یخچال فریزر و یا یخدان هرگز از چاقو و وسایل تیز استفاده نکنید.
محل قرار دادن بطری در یخچال نباید زیاد سنگین شود، زیرا این امر سبب شکستگی این قسمت شده و در ضمن درب نیز آسیب خواهد دید.
اگر می خواهید یخچالتان کمتر برق مصرف کند…

با عمل 8 توصیه ساده زیر، قبض برقتان سبک تر شده و به عمر یخچال فریزرتان افزوده می شود:

 

مرتب برفک های یخچال و فریزرتان را تمییز کنید تا به صورت قشر ضخیمی از یخ در نیاید. هر سال یکبار نرده های پشت یخچال را از گرد و غبار تمییز کنید. قش یخ داخل فریزر اگر حدود 3 سانت شود، دو برابر برق مصرف می کند تا برودت دستگاه را حفظ کند.
بهتر است یخچال را در محل خنک قرار دهید مصرف دستگاه به درجه حرارت محیط اطرافش بستگی دارد. مثلا چنانچه به جای محیط 18 درجه سانتی گراد در محیطی با دمای 28 درجه سانتی گراد باشد مصرف برق آن 38 درصد افزایش پیدا می کند.
درب بخچال یا فریزر را کمتر باز بگذارید با این کار تا 5 درصد در مصرف برق صرفه جویی می کنید.
یخهای مواد خوراکی منجمد شده را در داخل یخچال آب کنید با این کار دو فایده برایتان دارد، در مصرف حرارت پخت این مواد صرفه جویی می شود و یخچال به کمک سرمای آزاد شده از مواد منجمد انرژی کمتری مصرف می کند.
قبل از باز کردن درب یخچال، چیزهایی را که خریده اید و می خواهید در یخچال قرار دهید کاملا آماده کنید.
جدار داخل یخچال را با محلول جوش شیرین و آب هر چند وقت یکبار تمیز کنید.
از کنار هم چیدن و چسباندن ظروف داخل یخچال و فریزر جهت گردش هوا جلوگیری کنید.
از کنار هم چیدن و چسباندن ظروف داخل یخچال و فریزر جهت گردش هوا جلوگیری کنید.
اطمینان حاصل کنید یخچال و فریزر بر روی یک سطح تراز قرار گرفته و درب آن به طور کامل بسته می شود.

حسن بازدید : 275 پنجشنبه 08 آبان 1399 نظرات (0)

بوبین اجاق گاز Gas Magnet Valve از یک هسته فلزی و چند دور سیم پیچ تشکیل شده است که به ترموکوپل اجاق گاز نصب می شود. بوبین اجاق گاز در سه طرح فیش دار ، آنتنی یا سوزنی و مدل مهره کلاسیک وجود دارد که برای هر بوبین اجاق گاز یک نوع ترموکوپل خاص نیز وجود دارد. دلیل تنوع در بوبین اجاق گاز عملمرد درست وسیله گاز سوز می باشد. مگنت اجاق گاز با کارکرد ساده که اصطلاحاً به آن شیر مغناطیسی نیز می گویند در کنار ترموکوپل برای افزایش ایمنی لوازم گاز سوز استفاده می شود. معمولاً بوبین ها در  اجاق گازهای مبلی و کابینتی مورد استفاد قرار می گیرند. برای بررسی عملکرد بوبین اجاق گاز بهتر است ابتدا ساز و کار ترموکوپل را توضیح دهیم زیرا بوبین اجاق گاز و ترموکپل باهم کار می کنند و قطعات مکمل هم هستند.

تعمیر اجاق گاز بوش در تهران

بررسی دلایل خرابی بوبین اجاق گاز

 بوبین ها معمولا کمتر از ترموکوپل اجاق گاز خراب می شوند. اما توصیه می شود خرابی مگنت اجاق گاز را جدی بگیرید و به موقع بوبین اجاق گاز را تعویض و یا تعمیر کنید.

 

 آلودگی هایی که در گاز شهری وجود دارند.

 

 مایع کف روغنی کپسول ها که در گازهای  غیر شهری استفاده می شود، ممکن است بوبین اجاق گاز را دچار گرفتگی کنند.

 

 قطع شدن گاز و خاموش شدن شعلهاجاق گاز  که دلیل آن خرابی خود بوبین اجاق گاز می باشد

حسن بازدید : 50 چهارشنبه 07 آبان 1399 نظرات (0)

ماکروویو چه دستگاهی است؟ این سوالی است، که درادامه با آن بیشتر آشنا خواهید شد. در واقع مایکروویو به دستگاهی میگویند که فقط مجهز به گرمکن با اشعه ( امواج مایکرو) و المنت تابشی از بالا باشد.

خاصیت امواج رادیویی فرکانس بالا و طول موج کوتاه است،

که مثل پرتوهای قابل رویت نور،  بخشی از طیف الکترومغناطیسی را شامل می شوند.

این امواج با توجه به نوع ماده ای که به آن تابیده می شوند،

سه نوع واکنش نشان می دهند که ممکن است منعکس، منتشر یا جذب شوند.

بیشتر: نمایندگی تعمیرات ماکروفر ناسیونال جنوب تهران  به تعمیر و عیب یابی مایکروفر ناسیونال در منزل پرداخته است. امداد آی پی به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات خدمات تعمیر و عیب یابی را در محل انجام میدهد.

این امواج برای ارتباطات ماهواره ‌ای، گوشی همراه، رادار، راه ‌يابی در آسمان و دريا بكار رفته

و از آنجا که با جذب شدن در مواد دارای آب دمای آن را بالا می برند،

برای آشپزی و پخت غذا نیز به کار برده می شوند.

اگر بخواهیم به بیان ساده تفاوت این دو دستگاه را بیان کنیم می توان گفت :

در ماکروفر فرآیند پخت و پز توسط دما و گرما انجام می شود،

اما در ماکروویو این عملیات علاوه بر دما و گرما، اشعه WAVE نیز دخالت دارد.

حسن بازدید : 37 سه شنبه 06 آبان 1399 نظرات (0)

 به میزان مصرف انرژی یخچال توجه کنید

اگر یک خانواده کم جمعیت هستید ، پس سعی کنید از خرید یخچال های بزرگ اجتناب کنید .زیرا هرچه یخچال از سایز بزرگتری برخوردار باشد طبیعتا میزان مصرف انرژی بالاتری نیز دارد که برای یک خانواده کم جمعیت اصراف است . روی اکثر یخچال ها میزان مصرف انرژی آن یخچال با حرف A  تا G  مشخص شده است که طبیعتا A  به معنی مصرف انرژی کمتر و هر چه به سمت  G باشد به معنای مصرف بیشتر انرژی است حتی در بعضی از یخچال ها مانند یخچال دوقلو و یخچال فریزر شاهد تعدادستاره برای مصرف انرژی هستیم که تعداد ستاره های بالاتر نشان دهنده حداقل مصرف انرژی ممکن برای یخچال است . همچنین در چند نمونه از یخچال های ساید و یخچال دوقلو و حتی یخچال بالاپایین به دلیل برفکی که داخل یخچال به وجود آمده و  حاصل از دمای زیاد داخل یخچال است مصرف انرژی بسیار بیشتر خواهد شد در نتیجه هنگام خرید یخچال از فروشنده بخواهید تا یخچالی بدون برفک را به شما معرفی کند زیرا وجود همین سیستم در یخچال باعث شده تا مشکلات مربوط به مصرف انرژی حل شود .

فضای داخلی یخچال و رنگ و جنس بدنه یخچال یادتان نرود

توجه کنید که هرچه قدر فضای داخلی یخچال بزرگتر باشد و از ارتفاع بالاتری برخوردار باشد ، ظروف و قابلمه های بیشتری در آن جا میگیرد و زمانی که مهمانی داشته باشید از این بابت خیالتان راحت ترخواهد بود . ضمن اینکه برای آنکه هارمونی رنگ و تناسب در آشپزخانه شما رعایت شود پس سعی کنید رنگ متناسب با کابینت ها و دیوارآشپزخانه انتخاب کنید .

 

معمولا یخچال ها به سه رنگ سفید ، نقره ای ، استیل در بازار موجود هستند که اگر قصد خرید یخچال را داشته باشید می تواند یخچال هایی به رنگ مشکی را هم در گزینه های خود قراردهید که این روزها بسیار پرطرفدار هستند و جلوه بسیار خاصی برای آشپزخانه شما به وجود خواهند آورد.

 

حواستان به موتور یخچال باشد

یکی از مهمترین نکات برای خرید یخچال کیفیت موتور آن است . متاسفانه در بیشتر یخچال ها از موتورهای چینی استفاده شده و همین موضوع باعث کاهش عمر یخچال خواهد شد . پس هنگام خرید یخچال حتما به فروشنده بیان کنید که موتور یخچال چینی نباشد و قدرت بالایی نیز داشته باشد.

 

امکانات جزئی تررا فراموش نکنید

معمولا افراد قبل از خرید یخچال به ابعاد و رنگ و جنس بدنه و سیستم های خنک کننده و … که تقریبا جلوی چشم است توجه می کنند که درست است اما نکات جزئی تری مانند تنظیم دمای داخل یخچال و نورمناسب داخل آن و تنظیم میزان رطوبت برای تازه تر نگه داشتن سبزیجات بسیارمهم است .

 

برای مثال باید از فروشنده بخواهید تا راهنمای مربوط به تنظیمات دما را در اختیارشما قرار دهند زیرا دمای قسمت یخچال با فریزر متفاوت است و اگر اطلاعاتی در مورد تغییرات دما نداشته باشید ممکن است مواد غذایی شما یخ بزند و یا موادی که در فریزر هستند مانند گوشت و… فاسد شوند .همچنین میزان تنظیم رطوبت نیز برای قسمت های مختلف یخچال نیز متفاوت است و برای موادغذایی مختلف نیازمند کنترل متفاوتی برای رطوبت داخل یخچال هستیم.

 

البته این موارد اغلب توسط تکنسین های شرکت گارانتی که در محل یخچال را نصب مینماید آموزش داده میشود.

منبع: https://tamireiran.blogspot.com/2020/10/blog-post_20.html

حسن بازدید : 41 جمعه 02 آبان 1399 نظرات (0)

کمپرسور یخچال چیست و چطور کار می کند؟

موتور یا کمپرسور یخچال ، هسته اصلی یخچال است و یخچال و فریزر در صورت معیوب بودن کمپرسور نمی تواند کار کند . به صورت روتین به موتور یخچال کمپرسور یخچال می گویند. پس موتور یا کمپرسور یخچال یک چیز هستند. کمپرسور یخچال به یک مجموعه گفته می شود ، که شامل پیستون ، میلنگ و سوپاپ می باشد . همه ی این مجموعه برای ایجاد سرما در یخچال کار می کنند . میلنگ با چرخش دورانی خود باعث می شودکه پیستون ها بالا و پایین حرکت کنند ودقیقا کاری شبیه تلمبه زدن می باشد و  متناوبا باز و بسته می شود تا گاز درون لوله ها و همچنین سیلندر ها به جریان در آید . کمپرسور یخچال به عنوان یک پمپ عمل می کند و گاز مبرد را در لوله ها به  حرکت در می آورد. کمپرسور موتوری است که مبرد یا مایع خنک کننده را فشرده می کند و مبرد را از طریق اواپراتور و کندانسور به گردش در می آورد . همچنین کمپرسور برای فشرده سازی و تبدیل مجدد گاز از حالت بخار به مایع استفاده می شود. بیشتر

 در صورتی که این نشانه ها را دیدید یعنی کمپرسور خراب است :

  • سوختگی ناشی از اتصالات برق
  • سوختگی سیم پیچ داخلی کمپرسور
  • متوقف شدن فن کمپرسور یخچال
  • خاموش شدن کمپرسور یخچال
  • یخچال به حد کافی سرد نمی شود
  • سر و صدای غیر عادی کمپرسور
  • گرم شدن مواد غذایی داخل یخچال .
  • روشن نشدن یخچال
حسن بازدید : 62 سه شنبه 29 مهر 1399 نظرات (0)

اسنوا یک شرکت تولید لوازم خانگی در ایران است که محصولات باکیفیت ایرانی تولید می‌کند. محصولاتی که در رقابت با برند‌های خارجی موفق بوده‌ است.

جهت خواندن بیشتر اینجا کلیک کنید

اسنوا مخفف اسم شرکت ارکان ساختار نوین ایرانیان و زیر مجموعه گروه صنعتی انتخاب است. اسنوا در سال 1385 در شهرک صنعتی مورچه‌خورت با مساحت 25000 متر مربع احداث شد. هنگامی که این کارخانه احداث شد، کسی فکر نمی‌کرد روزی اسنوا با غول‌های بزرگ لوازم خانگی مثل برند‌های مشهور ال جی، سامسونگ، بوش و ... رقابت کند.

 

علاوه بر موارد فوق، این واحد تولیدی تجهیزات مصرفی، جهت مونتاژ لوازم خانگی مطابق با آخرین استاندارهای ایرانی و خارجی را در اختیار دارد.

 

شرکت لوازم خانگی اسنوا قطعات از پیش ساخته شده محصولات را از کشور‌های دیگر وارد کرده و در ایران ‌مونتاژ می‌کند که مسلماً قطعات وارد شده از کشور چین هستند. البته یکی از مزیت‌های مونتاژ، آوردن آخرین تکنولوژی در صنعت‌های مختلف به ایران است، چرا که متاسفانه اکنون واحد‌های تولیدی داخل ایران به دستگاه‌های روز جهان مجهز نشده‌اند و شاید این بخاطر هزینه‌های فوق‌العاده بالای این دستگاه‌ها است.

 

این مضمون را یادآوری می‌کنیم که حتی محصولات لوازم خانگی برند‌های مشهور امثال ال‌جی و سامسونگ نیز در کشور چین ساخته ‌می‌شوند.

 

البته بعضی از کالاهای لوازم خانگی در خود ایران ساخته می‌شوند و100 درصد ایرانی هستند، از جمله می‌توان به اجاق گاز اشاره کرد که هیچ گونه وارداتی نداریم و حتی اجاق گازهایی که با برند‌های خارجی در بازار لوازم خانگی به فروش می‌رسد نیز در ایران ساخته می‌شوند.

 

در نتیجه اسنوا بعنوان یک کالای ایرانی قابل اعتماد است. در ادامه به معرفی انواع یخچال‌ها، ماشین‌لباسشویی و انواع لوازم برقی آشپزخانه اسنوا می‌پردازیم و آن‌ها را از دید کاربران و تعمیرکاران این برند بررسی خواهیم کرد.

 

بررسی کیفیت یخچال اسنوا

نمایندگی تعمیرات یخچال اسنوا به بررسی کیفیت این محصول پرداخته است تا با دانش و آگاهی به خرید بپردازید.

 

 

 

مشخصات یخچال ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261SW

قیمت این محصول 25450000

ارتفاع 1816

بدون برفک

پهنا 916 میلی متر

تعداد طبقات4 عدد

تعداد طبقات درب2 عدد

تعداد کشو 2 عدد

جهت باز شدن درب به سمت راست

جهت باز شدن درب فریزر به سمت چپ

سیستم هوشمند سرمایش دوگانه

عمق 720 میلی متر

گنجایش فریزر 197 لیتر

میزان صدا 38 دسی بل

نمودار مصرف انرژی A+

110 کیلوگرم

کمپرسور اینورتر 123 ماه ضمانت

سیستم خنک کننده هوشمند

سیستم حالت مسافرت به جهت صرفه‌جویی در مصرف انرژی

حالت خروجی آب سردکن ، آب خنک، یخ خرد شده، یخ مکعبی

قفل کودک دارد

نظر کاربران یخچال ساید بای ساید اسنوا مدلS8-2261SW

کارکرد بسیار عالی

جای مخصوص نگهداری از میوه و سبزیجات

برفک می‌زند

جنس بدنه یخچال از متریال بسیارخوبی است

یخچا پر سر و صداس

کیفیت نمایشگر خیلی خوب است

نظر تعمیرکاران یخچال ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261SW

تعمیر کمپرسور اسنوا

تعویض فن یخچال ساید بای ساید اسنوا

تعمیر برد الکترونیکی

شستشوی مدار گاز

مشخصات یخچال فریزر دوقلو اسنوا سری نیو کویین مدل S6-0180TI

قیمت این محصول 21500000

پهنا 60

ارتفاع180

عمق69 سانتی متر

تکنولوژی صفحه LCD

درجه مصرفA+

رنگ سفید چرمی و طوسی

ضمانت 24 ماه

فوت18

طبقات شیشه‌ای مقاوم

نوع کمپرسور پربازده

نوع لامپ یخچال LED

آبسردکن

یخساز

اخطار باز ماندن در ندارد

نظرکاربران یخچال دوقلو اسنوا مدلS6-0180TI

صدای زیاد موتور

ظاهری زییبا

کیفیت پایین

خدمات پس از فروش ضعیف

جادار

سیستم سرمایشی عالی

نظر تعمیرکاران یخچال دوقلو اسنوا مدل S6-0180TI

یخچال خنک نمی‌کند

شارژ گاز تمام شده

خرابی فن

فریزر خوب منجمد نمی‌کند

موتور یخچال خیلی داغ‌ می‌شود

یخچال اتومات نمی‌کند

مشخصات یخچال فریزر اسنوا مدل S4-0261LW فریزر پایین SNOWA

قیمت محصول 16200000

رنگ سفید چرمی و طوسی

پهنا 82 سانتی متر

عمق73 سانتی متر

ارتفاع180 سانتی متر

فوت 28

حجم به لیتر473 لیتر

یخساز اتوماتیک ندارد

یخساز نیمه اتوماتیک دارد

نمایشگر ال ای دی

کنترل تاچ اسکرین

فیلتر تصویه هوای نانو سیلور

بدون برفک

سیستم ضد رطوبت و شبنم

طبقه‌های شیشه‌ای نشکن

چیلر دستی

عیب یاب دیجیتال

رتبه انرژی A

گارانتی و خدمات پس از فروش 24 ماه

نظرکاربران یخچال فریزر اسنوا مدل S4-0226فریزر پایین SNOWA

طراحی زیبا و مدرن

سنگین

نشتی آب از آب سردکن

متریال خوب

قیمت مناسب

مناسب خانواده‌های 5 نفره

جادار

نظرتعمیرکاران یخچال فریزر اسنوا مدل S4-0226 فریزر پایین SNOWA

سر و صدای موتور

نشتی آب از آبسردکن

صدای چکیدن آب از پشت یخچال

مشخصات یخچال فریزر ساید بای ساید استیل اسنوا مدل S8-3320SS

قیمت این محصول 41800000

آبسردکن دوپدال

پهنا 916 میلی متر

تعداد طبقات5

رنگ سیلور و سفید

سیستم سرد کننده سریع

سیستم انجماد سریع فریزر

چشم الکترونیکی هوشمند

فیلتر ضد بو

فیلتر سه لایه

طبقات شیشه‌ای بدون قاب

زنگ هشدار باز بودن در

سیستم گردش هوای سه بعدی

32 فوت

لامپ یخچال ال ای دی

نمایشگر دیجیتال ال ای دی

نمودار مصرف A+

کمپرسور اینورتر دیجیتال

نظرکاربران یخچال فریزر اسنوا مدل S8-3320SS

بسیار زیبا

طراحی مدرن

کم مصرف

موتور فن بی‌صدا

خرید معقولی است

نظرات تعمیرکارن یخچال فریزر اسنوا مدل S8-3320SS

مشکل یخساز

عدم تهویه بوی نامطبوع یخچال

 

بررسی کیفیت ماشین لباسشویی اسنوا

 

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی اسنوا برای رفاه حال شما عزیزان به بررسی کیفیت این محصول پرداخته است تا با دانش و آگاهی به خرید بپردازید.

 

مشخصات ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-OCTA C ظرفیت 8 کیلو گرم

 

 

قیمت این محصول 12340000

رنگ سفید و سیلور

رنگ درب کروم براق

پهنا 60 سانتی متر

عمق 60 سانتی متر

ارتفاع80 سانتی متر

سرعت دور خشک کن 1400 دور در دقیقه

نمایشگر ال ای دی

سیستم رانش مستقیم موتور به گیربکس

عیب یاب دیجیتال

سیستم اسپری آب

موتور بدون تسمه

تراز مصرف انرژی کم

نظرکاربران ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-OCTA C ظرفیت 8 کیلو گرم

موتور بدون تسمه

صدای زیادی ندارد

ارتعاش مناسب دستگاه

زیبایی طراحی

برنامه‌های شستشوی متعدد

نظر تعمیرکاران ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-OCTA C ظرفیت 8 کیلوگرمی

باز نشدن درب ماشین لباسشویی

آبکش دیگ ماشین لباسشویی خوب نمی‌چرخد

لباسشویی روشن نمی‌شود

لباسشویی آب را تخلیه نمی‎‌کند

مشخصات ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-571S SNOWA

قیمت 9300000

نوع مخزن درب از جلو

نمودار مصرف انرژی A+++

نوع موتور تسمه‌ای

سرعت چرخش موتور 1000 دور در دقیقه

صفحه نمایش ال ای دی

ظرفیت دیگ 7 کیلو گرم

پهنا 59.5 سانتی متر

عمق50 سانتی متر

ارتفاع85 سانتی متر

تعداد برنامه‌های شستشو 15

بخارشو

امکان تنظیم جاپوردی جهت استفاده از ودر یا مایع شوینده

پیش شستشو

شروع شستشو با تاخیر

آبکشی اضافه

شستشوی 15 دقیقه‌ای

شستشوی ترکیبی

فناوری نانو سیلور

نظر کاربران ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-571

صدای زیاد خشک کن

کیفیت بالا اتصالات

عملکرد مطلوب

خشک کن مجزا

طراحی زیبا

ارور‌های متفاوت

لباس‌های چروک

نظر تعمیرکاران لباسشویی اسنوا مدلSWD-571

برق داشتن بدنه لباسشویی

خرابی لولای درب

موتور سوخته

بررسی لباسشویی اسنوا سری واش این واش مدل SMW-842

قیمت این محصول 14990000

نوع مخزن درب از جلو

لوله ورودی آب سرد و گرم ندارد

صفحه نمایشLED

ظرفیت 8 کیلوگرم

پهنا595 میلی متر

عمق 630 میلی متر

ارتفاع 850 میلی متر

جهت باز شدن درب به سمت چپ

رتبه مصرف انرژی A+++

بخارشو ندارد

تعداد برنامه‌های شستشو 14 عدد

قفل کودک دارد

میزان صدا 55 دسی بل

میزان صدای آبکشی77 دسی بل

دارای در Wash in wash برای اضافه کردن لباس در حین عملیات شستشو

درام الماسه نسل جدید

دارای هیتر سرامیکی

سیستم حباب ساز

تکنولوژی نانوسیلور

سیستم بالانس اتوماتیک البسه

قابلیت تنظیم دما از آب سرد تا 95 درجه با توجه به برنامه انتخابی

چرخه اضافی

دست شو

نظر کاربران ماشین لباسشویی واش این واش اسنوا مدل swm-842s ظرفیت 8 کیلوگرم

کاربردی

شستشوی تمیز

موتور کره

قیمت مناسب نسبت به محصول خارجی

خدمات پس از فروش خوب

کیفیت عالی

لرزش در دور تند

نظر تعمیرکاران ماشین لباسشوییوا این واش اسنوا مدل smw-842

مشکل در تخلیه

بررسی ماشین لباسشویی اسنوا مدل SMD-260C

قیمت این محصول 9500000

ارتفاع87 سانتی متر

با گارانتی 18 ماه

پهنا 60 سانتی متر

تعداد برنامه شستشو10

دیگ الماسه

رده مصرف انرژی A+

صفحه کلید و نمایشگر نیمه دیجیتال

عمق 50 سانتی متر

ظرفیت 6 کیلوگرم

دور موتور 1000

سیستم گردش

سیستم تخلیه

قفل کودک

 

نظر کاربران ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-260C

کم صدا

زیبا

برنامه‌های متنوع قابل تغییر

کیفیت شستشو

طراحی خوب

لرزش بسیار کم

صدای سوت دارد

تمیز شستن لباس‌ها و خشک کن بسیار خوب

دیگ جا دار

نظر تعمیرکاران ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-260 C

مشکل کاسه نمد و بلبرینگ

درب لباسشویی باز نمی‌شود

لباسشویی آبگیری نمی‌کند

 

بررسی کیفیت ماشین ظرفشویی اسنوا

 

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی اسنوا برای رفاه حال شما عزیزان به بررسی کیفیت محصول این برند پرداخته است تا با دانش و آگاهی به خرید آن بپردازید.

 

 

 

 

بررسی کیفیت ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226S

16100000

نمودار مصرف انرژی A++

متوسط میزان مصرف آب در هر سشتشو 11 لیتر

تعداد طبقات 3 عدد

ظرفیت ظرفشویی 12 عدد

پهنا 60 سانتی متر

عمق 60 سانتی متر

ارتفاع 85 سانتی متر

میزان صدا 49 دسی بل

تعداد برنامه‌های سشتشو 6 برنامه

قفل کودک

برنامه شستشوی ظروف چینی و شیشه ای

خشک کن اضافه

شروع شستشو با تاخیر

طبقه سوم ویژه قاشق چنگال

برنامه شستشوی اقتصادی

سیسستم شستشوی سریع

سیستم عیب یاب هوشمند

شستشوی قدرتمند

قابلیت شستشو با نصف ظرفیت

نظر کاربران ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226 W

خدمات پس از فروش ضعیف

بسیار عالی و تمیز می‌شوید

کارایی و عملکرد خوب

برنامه‌های شستشوی عالی

بیصدا

تامر از دور قابل رویت نیست

قیمت بالا

نظر تعمیرکاران ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226 W

آب را تخلیه نمی‌کند

مشکل سیستم برقی دستگاه

لکه‌های ظروف را پاک نمی‌کند

صدا می‌دهد

ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226W

قیمت این محصول 14500000

ارتفاع 85 سانتی متر

پهنا 60 سانتی متر

تعداد برنامه شستشو 6 برنامه

تعداد طبقات 3 عدد

برنامه شستشوی ظروف چینی و شیشه‌ای

خشک‌کن اضافه

ظرفیت12 نفر

قفل کودک

میزان صدا 49 دسی‌بل

نمودار مصرف انرژی A++

نظر کاربران ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226W

کیفیت خوب

طراحی عالی

صدای کم

مصرف آب کم

قیمت بالا

قدرت تمیز کنندگی بالا

نظر تعمیرکاران ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226W

نشتی آب دارد

دور خشک کن ماشین ظرفشویی کار نمی‌کند

ظرف‌ها را به خوبی نمی‌شوید

بررسی لوازم برقی آشپرخانه اسنوا

 

برند اسنوا علاوه بر تولید یخچال و ماشین ظرفشوی و لباسشویی به تولید لوازم برقی آشپزخانه از قبیل چرخ گوشت، آبمیوه‌گیری، قهوه ساز و اجاق گاز نیز پرداخته است که توضیحاتی در رابطه با این محصولات خواهیم داد.

 

بررسی کیفیت اجاق گاز فردار اسنوا

 

قیمت این محصول 6173000

تعداد شبکه 3 عدد

تعدادفر1

عرض دستگاه 90 سانتی متر

اجاق گاز، گازی

فردار

فر گازی

نظر کاربران اجاق گاز فردار اسنوا

شیک و زیبا

نچرخیدن جوجه گردان

بوی سوختگی در هنگام روشن شدن فر

نظر تعمیرکاران اجاق گاز اسنوا

جرقه ندن اجاق گاز

قطعی سیم‌ها

روشن نماندن شعله اجاق گاز

در صورت خراب شدن لوازم خانگی اسنوا به کجا مراجعه کنیم؟

هر لوازم خانگی فارغ از این که چه کیفیتی دارد و از چه برندی است، پس از مدتی نیاز به تعمیر پیدا می‌کند. لوازم خانگی اسنوا هم با وجود کیفیت قابل قبولی که دارد، از این قاعده مستثنی نیست و خواه ناخواه گاهی اوقات نیاز به تعمیر پیدا می‌کند. اما برخی از لوازم خانگی اسنوا تکنولوژی بالایی دارند و هر تعمیرکاری از پس تعمیر آن‌ها بر نمی‌آید. این موضوع دارندگان این لوازم را با نگرانی‌هایی روبرو می‌کند از جمله این که؛ لوازم خانگی اسنوا را کجا تعمیر کنیم؟ نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی اسنوا کجاست؟ آیا تعمیرکاران خبره‌ای برای تعمیر آن‌ها در دسترس هستند؟ و ...

 

یکی از شرکت‌هایی که در سال‌های اخیر خدمات تعمیر لوازم خانگی با کیفیتی ارائه داده است و با تعمیرکاران حرفه‌ای خود حسابی بر سر زبان افتاده، آی پی امداد است. این شرکت نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی اسنوا را نیز بر عهده دارد و چندین سال است که در زمینه تعمیرات لوازم خانگی اسنوا فعالیت می‌‌کند. برای تماس با آی پی امداد و استفاده از خدمات مشاوره و تعمیرات آن‌ها می‌توانید به سادگی به وبسایت آن‌ها مراجعه کنید و با آن‌ها تماس بگیرید.

 

نتیجه‌گیری

اسنوا یک برند ایرانی لوازم خانگی است که محصولات با کیفیتی را تولید و به بازار عرضه می‌کند. این برند لوازم خانگی از محبوبیت بالایی در بین ایرانیان برخوردار است.

 

لوازم خانگی اسنوا علاوه بر کیفیت بالا از قیمت و زیبایی بالایی برخوردار است و برای انواع خانه‌های کلاسیک و مدرن تنوع محصول دارد همچنین براساس تعداد اعضای خانواده محصولات متفاوتی را تولید کرده‌اند.

 

ده‌ها برند لوازم خانگی وجود دارد که شما می‌توانید برای خرید خود به سراغ آن‌ها بروید ما سعی کردیم توضیح کوتاه اما کارآمدی در رابطه با لوازم خانگی اسنوا ارئه دهیم تا به شما در شناخت این برند لوازم خانگی کمک کوچکی کنیم.

حسن بازدید : 40 دوشنبه 28 مهر 1399 نظرات (0)

 

 

 

تفاوت سولاردام و مایکروویو
ماکروویو با استفاده از فرکانس امواج مولکول‌های آب درون غذا را به نوسان می‌اندازد. برخورد مولکول‌های مواد غذایی با یکدیگر، دمای ماده را بالا می‌برد.

سولاردام، ترکیبی از قدرت‌های مایکروویو با گرمایش نوری است. جدا از المنت نوری به کار رفته، سیستم مگاهیتر در کف دستگاه نیز، گرمایش را از پایین به غذا می‌رساند. برای انعکاس بهتر و بیشتر انرژی نیز، محفظه سولاردام به صورت دایره وار ساخته شده است.

در نتیجه سولاردام، با ترکیب قدرت مایکروویو و گرمایش نوری، دمای ماده را در زمان کمتری افزایش داده و با سرعت بیشتری غذا را می‌پزد. به همین دلیل است که، غذا‌های پخته شده در سولاردام طعم و مزه بهتری دارند.

فرق ماکروویو و توستر
منظور از توستر، همان دستگاه‌های قدیمی کوچک هستند که روی اپن آشپزخانه قرار داشته و برای داغ کردن نان‌های تست استفاده می‌شدند. توستر‌ها کاربرد دیگری جز این ندارند و برای مصارف دیگر آشپزی استفاده نمی‌شوند. پس نباید به دنبال فرق ماکروویو و توستر بود و آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کرد.

مایکروویو بهتر است یا مایکروفر
برای خیلی‌ها که قصد خرید این وسایل را دارند این سوال پیش می‌آید که مایکروفر بهتر است یا مایکروویو؟و این دو وسیله چه تفاوت و چه شباهت‌هایی باهم دارند؟

مایکروفر با استفاده از یک فن که در داخل آن به کار رفته است، فضای داخلی دستگاه را گرم کرده و قدرت حرارت دهی خود را بالا می‌برد. این دمای بالا مواد غذایی را از درون به بیرون می‌پزد. مایکروفر عملکردی مانند یک اجاق دارد و شما می‌توانید برای پخت‌وپز بسیاری از اقلام روی آن حساب کنید. مایکروفر لایه بیرونی غذا را ترد و شکننده می‌کند اما درون آن مرطوب و لطیف باقی می‌ماند، از طرف دیگر مایکروفر‌ها برای پخت نان و کیک بسیار عالی عمل می‌کنند و آن‌ها را یکدست و یکنواخت می‌‍‌پزند.

مایکروویو امواج حرارتی را به طور منظم تاب می‌دهد و با برخورد به مولکول‌های آب درون غذا، آنها را داغ می‌کند.این وسیله قدرت حرارتی پایینی دارد و بیشترین کاربردش برای گرم کردن مجدد غذا است. مایکروویو‌ها امکان پخت غذا را ندارند و شما نمی‌توانید یک فیله مرغ و یا تکه گوشت را درون این دستگاه بپزید. اما می‌توانید برای تهیه وعده‌های غذایی نیمه پخته مانند پاستا، پاپکورن و یا داغ کردن شیر از آن استفاده کنید. استفاده از مایکروویو بسیار آسان است و نسبت به مایکروفر‌ها انرژی کمتری را مصرف می‌کند

https://ipemdad.weebly.com/blog/1233091

 

حسن بازدید : 159 یکشنبه 27 مهر 1399 نظرات (0)
دلایل خارج نشدن اسپرسو از اسپرسو ساز زیمنس چیست؟
اگر اسپرسو ساز زیمنس خود را روشن می کنید اما اسپرسویی از آن خارج نمی شود می توانید مواردی را که می گوییم را بررسی کنید. دلیل آن ممکن است این باشد که به احتمال زیاد ذخیره شما آب ندارد، پس قبل از استفاده نگاهی به آن انداخته و در صورت خالی شدن مخزن آن، آن را پر کنید. اما اگر از یک دستگاه بدون مخزن استفاده می کنید که آب را مستقیما از سیستم آب دریافت می کند، مطمئن شوید که آب وصل است. دلیل دیگر آن جرم گرفتن پمپ می باشد که در این شرایط باید آن را جرم گیری و تمییز کنید، درواقع جرم گیری دستگاه روندی است که باید یکبار در ماه انجام شود این کار می تواند ته نشین هرگونه مواد معدنی که احتمالا در پمپ گیر کرده اند را تمیز کند. همچنین این اتفاق می تواند به دلیل داشتن قهوه بیش از اندازه در فیلتر باشد.
برند زیمنس یکی از برند های معروف و پرطرفدار در بین خانواده های ایرانی می باشد که از قدیم محبوبیت خود را حفظ کرده و به بهترین برند تبدیل شده است. محصولات و لوزام خانگی که این برند تولید می کند باکیفیت و بی نظیر می باشند به طوری که از تمامی فناوری های به روز شده در این محصولات استفاده می شود. بیشتر این لوازم حاوی تجهیزات کاملا بروزی هستند و می‌ توانند نیاز کاربران را به خوبی برطرف کنند. با مطالعه این متن از نحوه عیب یابی و تعمیر دستگاه و ویژگی های نمایندگی تعمیرات اسپرسو ساز زیمنس آگاه شده و نگرانیتان رفع خواهد شد.

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 87
  • بازدید ماه : 390
  • بازدید سال : 3,474
  • بازدید کلی : 18,343