loading...

وبلاگ تعمیر لوازم خانگی

حسن بازدید : 38 دوشنبه 26 مهر 1400 نظرات (0)

ریست کردن تلویزیون سامسونگ هم مانند تمام دستگاه های دیگر به معنای بازگرداندن تنظیمات آن به تنظیمات اولیه کارخانه است.تلویزیون ها دارای سیستم پیچیده ای هستند وقتی که تنظیمات مورد نظر مشتریان بر روی آنها نصب شود امکان دارد با مشکل جدی روبرو شود و به ریست کردن تلویزیون یا (تنظیم کارخانه) احتیاج پیدا کنید در ادمه با ریست کردن تلویزیون سامسونگ آشنا شوید. در ادامه این مقاله از نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو همراه ما باشید.

 ریست سامسونگ

تلویزیون های سامسونگ نیز از این قانون دور نیستند. و ممکن است با بر خوردن به هرگونه مشکلاتی نیاز به ریست فکتوری پیدا خواهند کرد.قصد داریم در این مقاله آموزش ریست کردن تلویزیون سامسونگ را به شما آموزش دهیم.

ریست تلویزیون سامسونگ

درگام اول برای ریست کردن تلویزیون سامسونگ به بخش تنظیمات تلویزیون بروید و گزینه تنظیمات کارخانه را انتخاب کنید و درصورتی که برای تصمیم خود مطمعا هستید گزینه تایید را بزنید و صبر کنید تا ریست کردن تلویزیون به پایان برسد.

نکات طلایی برای ریست کردن تلویزیون سامسونگ

همانگونه که در بالا هم اشاره کردیم ریستارت کردن تلویزیون سامسونگ باعث میشود که تمام تنظیمات دستگاه شما پاک می‌شود و تلویزیون شما به حالت اولیه و لحظه خروج از کارخانه برمیگردد.البته بعضی از کاربران به اشتباه هر لحظه که تلویزیون به مشکلی بر می‌خورد.آن را ریست میکند. در اینجور موارد باید به شما بگوییم. ریست صدا و تصویر تلویزیون از هم جدا هستند.

درصورتی که قصد ریست کردن تلویزیون سامسونگ خود را دارید باید به این نکته هم توجه بالایی داشته باشید که هنگام ریست کردن تمامی اطلاعات از قبیل:تصویر، صدا،چیدمان و... کاملا پاک می‌شود. و نیاز به تعمیر کردن مجدد دارد.

درصورتی که قصد ریست کردن تلویزیون سامسونگ خود را دارید سعی کنید طبق نکات زیر پیشروی کنید که به مشکل نیز نخورید.

مراحل ریست کردن تلویزیون سامسونگ

*برای ریست کردن تلویزیون سامسونگ خود در گام اول تلویزیون را روشن کرده و سپس با استفاده از کنترل وارد بخش منو دستگاه شوید و گزینه(support)را انتخاب کنید و سپس دکمه(enter)  را بفشارید.

*در صفحه باز شده(self diagnosis) را انتخاب کنید و سپس دکمه اوکی را بزنید.

با استفاده از کنترل گزینه reset را انتخاب کرده و بعد اینتر را بزنید.

*در صفحه جدید باز شده رمز عبور را از شما می‌خواهد اگر آن را تغییر نداده باشید رمز آن به صورت پیش فرض 0000است اما درصورت تغییر دادن رمز عبور رمز خود را وراد کنید.

*با وارد کردن رمز عبور و تایید کردن آن با اخطاری متوجه می‌شوید که محتوای آن نشان دهنده هشدار برای حذف شدن اطلاعات را مشاهده می‌کنید.که باید گزینه یس را انتخاب کنید.

روش ریست کردن در تلویزیون های قدیمی تر

*دکمه خروج بر روی کنرل خود را فشار دهید و آن را به مدت 15 ثانیه نگه دارید این کار را هنگام روشن بودن تلویزیون انجام دهید وقتی که شما دکمه را برای این مدت نگه داشته اید نور چراغ به صورت چشمک زن می‌باشد این کار برای تلویزیون های سال تولید از 2013به قبل جوابگو هستند.

*وقتی که بعد از نگه داشتن 12 ثانیه دکمه را ول کنید صفحه ریست فکتوری برای شما نمایان میشوند که باید در این صورت گزینه اوکی را انتخاب کنید در این مواقع تنظیمات اولیه کارخانه بازمی‌گردد. وقتی که تلویزیون ریست فکتوری می‌شود. تلویزیون یکبار خاموش و مجددا روشن می‌شود.

*تلویزیون خود را روشن کنید و مرحله های راه اندازی برای تلویزیون خود را مانند روز اولی که خریداری کردید انجام دهید. تا بی درسر و به راحتی از تلویزیون خود استفاده و از آن بهره ببرید.

کلام آخر

درصورتی که به هر دلیلی نتوانستید دستگاه را ریست کنید و یا به مشکلی برخوردید میتوانید با تعمیرکاران و تکنسین های مجاز تماس گرفته و مشکل خود را حل کنید.ما در این مقاله از امداد آی پی  https://emdadip.com سعی بر این داشتم که نحوه ریست کردن تلویزیون های سامسونگ را به شما آموزش دهیم تا با خیالی اسوده تلویزیون خود را ریست و از آن استفاده کنید.

 

حسن بازدید : 33 یکشنبه 18 مهر 1400 نظرات (0)

 

یکی از مهمترین بخش های ماکروفر سینی گردان می باشد که از قطعات مختلفی تشکیل شده است. این سینی با کمک قطعات به کار رفته در آن اقدام به چرخش سینی و گرم کردم تمامی قسمت های بدن می کنند. در برخی مواقع ممکن است این سینی به دلایل مختلفی شروع به چرخش نکند. برای رفع این مشکل باید تمامی اجزای سینی به دقت مورد عیب یابی قرار بگیرد و در صورت نیاز برای تعمیر هریک از آن ها اقدام گردد. در این مطلب قصد داریم تا به نحوه تعمیر سینی گردان ماکروفر بپردازیم.

 

نحوه تعمیر موتور سینی گردان ماکروفر

نحوه تعمیر ریل زیر سینی گردان ماکروفر

نحوه تعمیر کوپلینگ موتور گردان ماکروفر

 

نحوه تعمیر موتور سینی گردان ماکروفر

 

اولین اقدامی که جهت تعمیر سینی گردان ماکروفر باید انجام دهید، عیب یابی و تعمیر موتور محرک آن می باشد. برای انجام این کار باید ابتدا پنل زیرین آن را باز کنید. حتما از عدم اتصال ماکروفر به برق اطمینان حاصل کنید. موتور محرک در جای خود با استفاده از چند پیچ محکم شده است و چندین سیم نیز به آن متصل می باشد. برای اینکه بتوانید موتور را تعویض کنید، باید سیم ها را بکشید و پیچ ها را نیز باز نمایید. جهت بررسی سالم بودن موتور می توانید پایانه های آن را به کمک مولتی متر تست کنید. اگر جریانی در این قسمت مشاهده نکردید، به معنای سوختگی موتور گردان است و باید حتما تعویض گردد. در صورتی که جریانی در آن مشاهده نمودید اما موتور کارکرد صحیحی ندارد، باید زمانی که دستگاه روشن است نیز بررسی کنید تا متوجه شوید مشکل از کدام قسمت است. در صورت بروز مشکل می توانید با نمایندگی تعمیر لوازم خانگی تماس بگیرید.

نحوه تعمیر ریل زیر سینی گردان ماکروفر

 

ریل زیر سینی ماکروفر نیز یکی از قطعاتی است که وظیفه آن چرخش راحت تر سینی و همچنین متعادل کردن آن است. در صورتی که سینی ماکروفر شما حالتی نامتعادل دارد، به معنای خرابی ریل می باشد. برای بررسی ریل زیر سینی باید ابتدا اقدام به درآوردن سینی نمایید. سپس به بررسی چرخ های مربوط به ریل ها بپردازید. در صورتی که این چرخ ها دچار شکستگی یا ساییدگی شده باشند، مشکلاتی در چرخش سینی ایجاد خواهد شد. در صورتی که پس از بررسی ریل سینی متوجه وجود مشکلاتی در آن شدید، باید اقدام به تعویض ریل نمایید.

 

نحوه تعمیر کوپلینگ موتور گردان ماکروفر

 

از دیگر بخش هایی که در زمینه نحوه تعمیر سینی گردان ماکروفر باید به بررسی آن بپردازید، کوپلینگ است. کوپلینگ یا کوپلار نوعی قطعه پلاستیکی است که وظیفه آن انتقال حرکت از سمت موتور به سینی می باشد. همچنین این قطعه مانع از ایجاد لرزش و صدا در کارکرد سینی خواهد شد. برای اینکه به بررسی کوپلینگ بپردازید باید ابتدا پنل را خارج نموده و از عدم اتصال ماکروفر به برق مطمئن شوید. سپس باید سینی، کاور زیر سینی و حلقه محرک را دربیاورید. کوپلینگ از سه دندانه برخوردار است که ممکن است به دلایلی مانند قرارگیری اجسام سنگین، استفاده کداوم و ... ساییده و یا شکسته شده باشد. اگر کوپلینگ دچار خرابی شده باشد، چرخش سینی همراه با لرزش و صداهایی خواهد بود. در صورت وجود این مشکلات باید کوپلینگ را باز نموده و آن را تعویض کنید.

همچنین در صورت بروز مشکل در ماکروفر بهی به نمایندگی تعمیرات مایکروفر بهی مراجعه فرمایید.

حسن بازدید : 42 سه شنبه 30 شهریور 1400 نظرات (0)

جاروبرقی یکی از لوازم خانه  بسیار ضروری محسوب می شود. این روزهاتمیز کردن خانه بدون جاروبرقی تقریباغیر ممکن است. استفاده از این دستگاه برای تمیزکاری به حدی در بین مردم بدیهی شده است که بسیاری از آن ها روزهای بدون جاروبرقی را با یاد نمی آورند.ما در این مقاله از شرکت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد قصد داریم درباره­ یکی از مشکلات رایج جاروبرقی صحبت کنیم. یکی از سوال هایی که عموما برای مردم پیش می آید این است که چرا جاروبرقی در حین کارخاموش می شود؟ اگر به دنبال پاسخ این سوال هستید با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

 

  1. علت خاموش شدن جاروبرقی درحین کار
  2. اولین دلیل خاموش شدن جاروبرقی داغ شدن زیاد دستگاه می باشد
  3. مسدود شدن مسیرها وپر شدن کیسه از دلایل خاموش شدن جاروبرقی
  4. از دلایل خاموش شدن جاروبرقی قطع شدن برق می باشد
  5. دلایل خاموش شدن جاروبرقی و ارتباط آن با کثیف بودن فیلتر
  6. آخرین دلیل خاموش شدن جاروبرقی؛ ایرادات موتور

 

علت خاموش شدن جاروبرقی در حین کار

ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که هنگام تمیز کردن خانه با جاروبرقی ناگهان متوجه شوید که دستگاه شما بدون اینکه شما آن را خاموش کنید یا از برق بکشید، در حین کار خاموش شده است. اما علت این اتفاق چیست؟همانطور که می دانید جاروبرقی از اجزای زیادی تشکیل شده است که اشکال در هر کدام از آن ها مشکلات زیادی را به همراه خواهد داشت. به طور کلی علت خاموش شدن جاروبرقی در حین کارموارد زیر هستند که در بخش های بعدی به توضیح هریک از آن ها خواهیم پرداخت:

  • داغ شدن زیاد جاروبرقی
  • مسدود شدن مسیرها ( لوله خرطومی و دسته جاروبرقی و...)
  • پر شدن کیسه جاروبرقی
  • قطع شدن ناگهانی برق
  • کثیف بودن فیلتر جاروبرقی
  • ایرادات موتور جاروبرقی

 

کاربران گرامی؛ در صورت بروز خرابی در جاروبرقی ال ج شما می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال جی در آی پی امداد استفاده نمایید.

اولین دلیل خاموش شدن جاروبرقی داغ شدن زیاد دستگاه می باشد

یکی از مهم ترین دلایل خاموش شدن جاروبرقی در حین کار، داغ شدن زیاد آن می باشد.در صورتی از دستگاه در مدت زمان طولانی استفاده کنید، این کار باعث بالا رفتن دمای جاروبرقی می شود. زمانی که دما بالا می رود ترموستات جاروبرقی که وظیفه­ کنترل دمای آن را دارد، شروع به کار می کند و جاروبرقی را خاموش می کند. در صورتی که با این مشکل مواجه شدید برای چند ساعت دستگاه را خاموش نگه دارید. پس از خنک شدن می توانید دوباره از آن استفاده کنید. اگر پس از چند ساعت همچنان مشکل برطرف نشده بود، ممکن است مشکل از خود ترموستات باشد.در این مواقع باید به تعمیر و یا تعویض این قطعه اقدام نمایید.

کاربران گرامی؛ در صورت بروز خرابی در جاروبرقی بوش شما می توانید برای رفع عیب دستگاه از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش در آی پی امداد استفاده نمایید.

مسدود شدن مسیرها وپر شدن کیسه از دلایل خاموش شدن جاروبرقی

یکی از ساده ترین دلایل خاموش شدن جاروبرقی در حین کار مسدود شدن مسیرهای آن (مانند دسته­ جاروبرقی) می باشد. آشغال های بزرگ ممکن است مسیر دسته جاروبرقی و یا لوله­ خرطومی را مسدود کنند. در صورت بروز این اتفاق دستگاه به صورت خودکار خاموش می شود. در بعضی از موارد نیز علت خاموش شدن جاروبرقی در حین کارپر شدن کیسه­ آن می باشد. زمانی که کیسه­ جاروبرقی پر می شود، مکش آن دچار مشکل شده و جاروبرقی برای هشدار پر شدن کیسه به صورت خودکار خاموش می شود. در صورت بروز این اتفاق باید کیسه­ جاروبرقی را بررسی و آن را خالی کنید.

 

از دلایل خاموش شدن جاروبرقی قطع شدن برق می باشد

تصور کنید جاروبرقی شما در حال کار کردن است و ناگهان خاموش می شود. هنگام بروز این اتفاق اولین علتی که به ذهنتان خطور می کند قطع شدن برق است. یکی از دلایل خاموش شدن جاروبرقی در حین کار قطع شدن ناگهانی برق می باشد. در این مواقع ممکن است برق منزل شما به صورت کلی قطع شده باشد و یا یک فیوز در جایی پریده باشد. همچنین در این موارد ممکن است قطع شدن برق ناشی از خراب بودن یک پریز و یا دوشاخه­ جاروبرقی باشد.زمانی که مشکل از پریز باشد بهتر است جاروبرقی را در یک پریز دیگر امتحان کنید. و در صورت کار نکردن بهتر است دوشاخه­ آن را نیز بررسی کنید.

کاربران گرامی؛ در صورت بروز خرابی در جاروبرقی پاناسونیک برای تعمیر جاروبرقی پاناسونیک در آی پی امداد می توانید با نمایندگی های این شرکت در تماس باشید.

دلایل خاموش شدن جاروبرقی و ارتباط آن با کثیف بودن فیلتر

یکی دیگر از دلایل خاموش شدن جاروبرقی در حین کار کردن، کثیف بودن فیلتر می باشد. همانطور که می دانید فیلتر جاروبرقی وظیفه­ تمیز کردن گرد و غبار از محیط را بر عهده دارد. زمانی که شما کف زمین را جارو می کشید، گرد و غبار توسط فیلتر جاروبرقی جذب می شوند و سطح لوازم و محیط از گرد و غبار پاک می شوند. در صورتی که فیلتر جاروبرقی به مرور زمان کثیف شده باشد، دستگاه به صورت خودکار و سریع خاموش می شود. در صورت بروز این اتفاق باید فیلتر را از دستگاه جدا کنید و پس از تمیز کردن دوباره در جای خود قرار دهید.

آخرین دلیل خاموش شدن جاروبرقی؛ ایرادات موتور

همانطور که می دانید موتور یک وسیله برقی از اهمیت زیادی برخوردار است. در صورتی که موتور یک دستگاه با مشکل مواجه شود، کارکرد دستگاه نیز با مشکل روبرو خواهد شد. یکی از مهم ترین دلایل خاموش شدن جاروبرقی در حین کار ایرادات موتور می باشد. در صورتی که خاموش شدن دستگاه شما به هیچ یک از دلایل بالا مرتبط نبود به احتمال زیاد موتور آن با مشکل مواجه شده که این موضوع کمی نگران کننده است. در این مواقع ممکن است موتور دستگاه نیم سوز شده باشد و یا کاملا سوخته باشد که باید دستگاه را باز کنید و موتور را بررسی کنید.در صورت خرابی موتور باید به تعمیر آن اقدام کنید.

حسن بازدید : 41 جمعه 26 شهریور 1400 نظرات (0)

نحوه باز کردن جاروبرقی به شما کمک خواهد کرد تا در صورت نیاز باز کردن جاروبرقی را انجام دهید و به تعمیر جاروبرقی بپردازید. لازم است بدانید که باز کردن جاروبرقی، دارای نکات ریزی است که یک به یک آن ها را برای شما در فروشگاه اینترنتی قطعات لوازم خانگی آی پی یدک آورده ایم. همین طور لازه به ذکر استکه باز کردن جاروبرقی بدون مهارت و تخصص می تواند به بخش ها و قطعات سالم جاروبرقی آسیب وارد کند. در صورتی که در این کار مهارت کافی را ندارید، از یک تکنسین کمک بگیرید.

نحوه باز کردن جاروبرقی

فهرست

  • نحوه باز کردن جاروبرقی
  • چگونه محفظه پلاستیکی جاروبرقی را باز کنیم؟
  • بررسی نحوهباز کردن جاروبرقی

 

نحوه باز کردن جاروبرقی

زمانی که نیاز به باز کردن جاروبرقی داشتید، حتما پیش از آن عیب یابی تخصصی جاروبرقی را انجام دهید. همین طور لازم است پیش از باز کردن جاروبرقی بدانید که نیاز دارید کدام قطعه و یا بخش ساختار جاروبرقی را تعمیر و یا تعویض کنید. در ادامه نکاتی را برای باز کردنجاروبرقی برای شما آورده ایم:

  • برای موارد معمولی اقدام به باز کردن جاروبرقی کنید.
  • باز کردن جاروبرقی توسط افرادی که تخصص کامل نسبت به ساختار جاروبرقی ندارند، می تواند کار خطرناکی بهش مار آید.
  • باز کردن جاروبرقی بدون دلیل، می توانید برای سلامتی فیزیکی جاروبرقی خطرناک باشد.
  • در صورتی که نیاز به باز کردن جاروبرقی دارید، حتما از یک تکنسین کمک بگیرید.
  • پیش از آن که اقدام به باز کردن جاروبرقی کنید، سیم و دو شاخه آن را از برق خارج کنید و کیسه جاروبرقی را از داخل دستگاه به بیرون بیاورید.
  • در زمان باز کردن جاروبرقی، جوانب احتیاط را رعایت کنید.

کاربران گرامی؛ در صورتی که قصد تعمیر جاروبرقی ناسیونال را دارید اما نمی دانید قطعات این دستگاه را از کجا تهیه نمایید می توانید اقدام به خرید قطعات جاروبرقی ناسیونال از آی پی یدک نمایید.

چگونه محفظه پلاستیکی جاروبرقی را باز کنیم؟

اولین بخشی که باید برای باز کردن جاروبرقی، اقدام به جدا سازی آن کنید، محفظه پلاستیکی می باشد. برای باز کردن محفظه پلاستیکی و پس از آن باز کردن جاروبرقی می توانید اقدامات زیر را انجام دهید:

  • محفظه پلاستیکی زیر کیسه جاروبرقی تعبیه شده است.
  • در زمان باز کردن محفظه پلاستیکی به مدل و برند جاروبرقی خود توجه داشته باشید.
  • امکان دارد که در برخی از مدل ها و برند ها چند پیچ وجود داشته باشد که شما باید برای باز کردن محفظه پلاستیکی جاروبرقی، آن ها را باز کنید.
  • در برخی از مدل های می توانید برای باز کردن محفظهپلاستیکی جاروبرقی، چند اهرم را از جای خود به بیرون بکشید.
  • در زمان باز کردن جاروبرقی، توجه داشته باشید که باید تمامی نکات ایمنی را اعایت کنید.
  • به شما توصیه می کنیم برای باز کردن جاروبرقی از یک تکنسین و یا تعمیرکار کمک بگیرید.
  • شما می توانید برای باز کردن جاروبرقی خود، با نمایندگی تعمیرات برند جاروبرقیتان تماس بگیرید.

کاربران گرامی؛ در صورتی که برای تعمیر جاروبرقی فلیپس نیاز به قطعات این دستگاه دارید می توانید اقدام به خرید جاروبرقی فیلیپس از آی پی یدک نمایی.

بررسی نحوه باز کردن جاروبرقی

به طور کلی باز کردن جاروبرقی، از جمله مواردی می باشد که نباید بدون هدف و از سر کنجکاوی انجام شود. هم چنینجزو امور تخصصی می باشد که اگر مهارت کافی را نداشته باشید، می توانیددر زمان باز کردن جاروبرقی، به قطعات سالمدستگاه آسیب وارد کنید. حتما پیش از باز کردن جاروبرقی، عیب یابی تخصصی را انجام دهید. شما می توانید برای عیب یابی تخصصی و در صورت نیاز باز کردن جاروبرقی، از یک تکنسین جاروبرقی کمک بگیرید.

 

چنانچه دنبال پاکت جاروبرقی خوب هستید، حتما مقاله بهترین نوع پاکت برای جاروبرقی را مشاهده نمایید، تا انتخابی مناسب داشته باشید.

حسن بازدید : 75 چهارشنبه 17 شهریور 1400 نظرات (0)

چرا ماشین لباسشویی بوی سوختگی میدهد؟ علت داغ شدن ماشین لباسشویی چیست؟ چرا در هنگام کار کردن از ماشین لباسشویی بوی سوختی می‌آید؟ نشانه های سوختن ماشین لباسشویی چیست؟ آیا بوی سوختگی از ماشین لباسشویی نشانه سوختن دستگاه است؟ علت بوی سوختی در ماشین لباسشویی چیست؟ برای پاسخ به تمام این سوالات این مقاله خدمات آنلاین لوازم خانگی را تا انتها مطالعه کنید.

حسن بازدید : 70 جمعه 12 شهریور 1400 نظرات (0)

ماشین ظرفشویی، امروزه به عنوان یکی از پر استفاده ترین محصولات و لوازم خانگی به شمار می آید که در صورت بروز مشکل، امکان داردنظافت و تمیزی ظروف را دچار اختلال کند. از این رو در این مطلب به بررسی یکی از مشکلات رایج در این دستگاه یعنی آسیب دیدن قفل درب ماشین ظرفشویی پرداخته ایم و در ادامه آموزش تعمیر قفل درب ماشین ظرفشویی توسط کارشناسان سایت تعمیرات لوازم خانگی را برای شما جمع آوری کرده ایم. شما می توانید با کمک آموزش تعمیر قفل درب ماشین ظرفشویی به راحتی قفل درب دستگاه خود را تعمیر نمایید. با ما همراه باشید.

آموزش تعمیر قفل درب ماشین ظرفشویی

فهرست

  • آموزش تعمیر قفل درب ماشین ظرفشویی
  • برای تعمیر قفل درب ماشین ظرفشویی به چه ابزار آلاتی نیاز داریم؟
  • چگونه تعمیر قفل درب ماشین ظرفشویی را انجام دهیم؟
  • بررسی تعمیر قفل درب ماشین ظرفشویی

قبل از تعمیر ماشین ظرفشویی باید به نکات ایمنی ماشین ظرفشویی توجه نمایید. 

آموزش تعمیر قفل درب ماشین ظرفشویی

آموزش تعمیر قفل درب ماشین ظرفشویی، از جمله آموزش هایی می باشد که از شما می تواند یک کاربر حرفه ای بسازد. چرا که اگر جزو مصرف کنندگان ماشین ظرفشویی باشید باید بتوانید به راحتی و در صورت نیاز اقدام به عیب یابی و تعمیر دستگاه خود کنید و تعمیر قفل درب ماشین ظرفشویی جزوتعمیراتی می باشد که ممکن است دیر یا زود به آن نیاز پیدا کنید. شما می توانیدبرای تعمیر قفل درب ماشین ظرفشویی، این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

کاربران گرامی؛ در صورت استفاده از ماشین ظرفشویی آریستون و بروز خرابی در این دستگاه می توانید برای رفع مشکل خود از خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی آریستون در آی پی امداد استفاده کنید.

برای تعمیر قفل درب ماشین ظرفشویی به چه ابزار آلاتی نیاز داریم؟

پیش از آن که تعمیر قفل درب ماشین ظرفشویی را آغاز کنید، باید ابزار آلات مورد نیاز خود را شناسایی کنید و آن ها را در دسترس قرار دهید تا در حینتعمیر قفل درب ماشین ظرفشویی، دچار مشکل نشوید:

  • قفل درب ماشین ظرفشویی، مناسب با مدل و برند تولید کننده دستگاهتان
  • پیچ گوشتی
  • انبردست

اگر در منزل خود ماشین ظرفشویی دوو دارید و با بروز خرابی در این دستگاه می توانید برای تعمیر ماشین ظرفشویی دوو در آی پی امداد با نمایندگی های این شرکت در ارتباط باشید.

چگونه تعمیر قفل درب ماشین ظرفشویی را انجام دهیم؟

اگر تصمیم دارید که تعمیر قفل درب ماشین ظرفشویی را به تنهایی انجام دهید، در ادامه مراحل آن را برای شما یک به یک آورده ایم:

  • ابتداسیم و دو شاخه ماشین ظرفشویی را از پریز برق برای تعمیر قفل درب ماشین ظرفشویی جدا نمایید.
  • در صورتی که مکانسیم قفل درب ماشین ظرفشویی، بر روی درب تعبیه شده است، باید تعمیر قفل درب ماشین ظرفشویی را با درآوردن پنل جلویی درب آغاز کنید.
  • اگر پنل جلویی دو تکه است، صرفا قسمتی را دربیاورید کهپنل روی آن قرار دارد.
  • حتما در زماندر آوردن پنل احتیاط کنید.
  • لبه های ورق فلزی خیلی تیز و برنده می باشد.
  • هنگامی کهبرای تعمیر قفل درب ماشین ظرفشویی، پنل را در می آورید، مواظب سیم ها باشید.
  • زمانی که پنل درآمد، می توانید قفل درب را مشاهده کنید.
  • قفل درب را که با دو پیچ در جای خود محکم شده است، باید برای تعمیر قفل درب ماشین ظرفشویی، آن ها را باز کنید.
  • قفل درب را از جای خود دربیاورید.
  • کابل های آن را جدا کنید.
  • قفل جدیدرا در جای خود قرار دهید و در جای خود محکم کنید.
  • کابل های برق را متصل نمایید.
  • پس از تعمیر قفل درب ماشین ظرفشویی، سیم های کنترل پنل را در جای خود فیت کنید.
  • اکنون پنل کنترل و یا پنل جلویی را در جای خود بگذارید.
  • پیچ های پنل را در جای خود ببندید.
  • تعمیر قفل درب ماشین ظرفشویی شما به اتمام رسید.
  • اتصال سیم و دو شاخه را به پریز برق برقرار کنید تا از اتمام تعمیر قفل درب ماشین ظرفشویی، اطمینان خاطر کسب نمایید.

کاربران گرامی؛ در صورت استفاده از ماشین ظرفشویی ایندزیت و بروز خرابی در این دستگاه می توانید با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ایندزیت در آی پی امداد در ارتباط باشید.

بررسی تعمیر قفل درب ماشین ظرفشویی

تعمیر قفل درب ماشین ظرفشویی، همان طور که پیش تر گفته شد، جزو آموزش هایی می باشد که باید برای استفاده بهتر و راحت تر از دستگاه خود، آن را بدانید. در این مطلب سعی نمودیم به صورت مرحله به مرحله و با زبان سادهتعمیر قفل درب ماشین ظرفشویی را برای شما بیاوریم. اگر فکر می کنید که در انجام هر یک از مراحل گفته شده مهارت و تسلط کافی را ندارید، حتما با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی خود تماس بگیرید تا در از آسیب های احتمالی در زمان تعمیر قفل درب ماشین ظرفشویی، جلوگیری شود.

حسن بازدید : 43 چهارشنبه 10 شهریور 1400 نظرات (0)

با در نظر گرفتن گستردگی برند های جاروبرقی، مدل های مختلفی از پاکت جاروبرقی (کیسه جاروبرقی) در بازار وجود دارد. اما باید در زمانتعویض خرید آن، بهترین نوع پاکت برای جاروبرقی را انتخاب و تهیه کنیم. در این مطلب از مجموعه تعمیر لوازم خانگی معرفی بهترین نوع پاکت برای جاروبرقی پرداخته ایم و راهنمایی های لازم را در جهت انتخاب بهترین نوع پاکت برای جاروبرقی به شما خواهیم داد. با ما همراه باشید.

بهترین نوع پاکت برای جاروبرقی

فهرست

  • بهترین نوع پاکت برای جاروبرقی کدام است؟
  • بهترین نوع پاکت برای جاروبرقی و انواع آن ها
  • آیا بهترین نوع پاکت برای جاروبرقی، پاکت های دائمی می باشند؟
  • آیا بهترین نوع پاکت برای جاروبرقی، پاکت های یک بار مصرف می باشند؟
  • آیا بهترین نوع پاکت برای جاروبرقی، پاکت های هپا می باشند؟
  • بررسی بهترین نوع پاکت برای جاروبرقی

بهترین نوع پاکت برای جاروبرقی کدام است؟

پاکت های جاروبرقی، انواع مختلفی دارند که از رایج ترین آن ها می توانیم به کیسه های یک لایه، دو لایه، سه لایه، چهار لایه و در برخی مدل ها، دارای میکروفر فیلتر اشاره کنیم. مدل های میکرو فیلتر دار، می تواند از ورود گرد و غبار به موتور جاوربرقی جلوگیری نماید. اما در بین انواع مختلف کیسه هایی که در بازار وجود دارد و در دسترس مصرف کنندگان می باشد، انتخاب بهترین نوع پاکت برای جاروبرقی، کاری دشوار به نظر می آید. شما می توانید در ادامه با بهترین نوع پاکت برای جاروبرقی آشنا شوید و مناسب ترین آن را برای جاروبرقی خود خریداری کنید.

اگر در منزل خود جاروبررقی نف دارید و با بروز خرابی در این محصول مواجه شده اید می توانید برای رفع عیب دستگاه خود از خدمات نمایندگی تعیمرات جاروبرقی نف بهره مند شوید.

بهترین نوع پاکت برای جاروبرقی و انواع آن ها

پاکت های جاروبرقی را به طور کلی می توان به دو دستهتقسیم کرد: پاکت یک بار مصرف، پاکت دائمی. هر کدام از پاکت های نام برده شده دارای ویژگی ها، مزایا و معایب منحصر به فردی هستند که انتخاب بهترین نوع پاکت برای جاروبرقی را برای ما دشوار می کنند. در ادامه به بررسی هر کدام پرداخته ایم تا شما بتوانید بهترین نوع پاکت برای جاروبرقی را برای دستگاه خود خریداری کنید.

اگر در منزل خود با بروز خرابی در جاروبرقی گرنیه مواجه شدید می توانید برای رفع عیب دستگاه خود از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی گرنیه استفاده نمایید.

آیا بهترین نوع پاکت برای جاروبرقی، پاکت های دائمی می باشند؟

آن دسته از جاروبرقی هایی که دارای کیسه دائمی می باشند، پس از پر شدن باید آن را خالی نموده و در صورتی که قابل شست و شو می باشند، آن ها به خوبی تمیز نمود. به طور معمول جنس این مدل از پاکت ها پارچه فیلتری می باشد و نحوه در آوردن، خالی کردن و تمیز نمودن آن ها کار چندان سختی نیست.همین طور شما نیازی به خریدپاکت جاروبرقی به دفعات نخواهید داشت.شاید با موارد ذکر شده، پاکت های دائمی به عنوان بهترین نوع پاکت برای جاروبرقی  شناخته شوند، اما در کنار مزایایی که دارد، معایبی را نیز به همراه دارد.به طور مثال در زمان خالی نمودن کیسه های دائمی، باید مراقب باشید تا آسیبی به آن وارد نشود. چرا که امکان داردپس از استفاده، به موتور فشار آورده و موتور دستگاه را دچار مشکلات اساسی کند. اما این کهبهترین نوع پاکت برای جاروبرقی کدام است، کاملا به مدل و برند دستگاه شما بستگی دارد.

در صورت استفاده از جاروبرقی های هایسنس و بروز خرابی در این دستگاه می توانید برای رفع عیب دستگاه خود از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هایسنس بهره مند شوید.

آیا بهترین نوع پاکت برای جاروبرقی، پاکت های یک بار مصرف می باشند؟

پاکت های یک بار مصرف، نصبت به پاکت های دائمی بهداشتی تر می باشند. همین امر باعث افزایش طول عمر دستگاه می شود. معمولا این پاکت ها با طراحی ساختی که دارند، دارای ظرفیت بیش تری می باشند. برخی از این پاکت های دارای درپوش مخصوص هستند تا با استفاده از آن ها دیگر نگرانی بابت خارج شده گرد و غبار نداشته باشید. انتخاب بهترین نوع پاکت برای جاروبرقی، می تواند پاکت های یک بار مصرف باشد. البته نا گفته نماند که ما به شما مدل های فیلتر دار آن را توصیه می کنیم تا به افزاییش طول عمر موتور جاروبرقی نیز کمک کند. توجه داشته باشید که خرید بهترین نوع پاکت برای جاروبرقی، کاملا بستگی به دستگاه شما داشته و باید معیار هایی را مد نظر قرار دهید.

آیا بهترین نوع پاکت برای جاروبرقی، پاکت های هپا می باشند؟

پاکت های هپا، شایدبهترین نوع پاکت برای جاروبرقی، شناخته شوند. چرا که این نوع از پاکت های جاروبرقی، در دو نوع پارچه ای و کاغذی تولید و به بازار عرضه شده اند. پاکت یک بار مصرف پارچه ای هپا می تواند به عنوان بهترین نوع پاکت برای جاروبرقی به شمار آید. توجه داشته باشید که این نوع از پاکت ها از لحاظ بهداشتی، آنتی باکتریال می باشد و در صورت استفاده می توان به طور قاطع گفت که طول عمر جاروبرقی دو برابر خواهد شد.

از دیگر ویژگی های کیسه های هپا، می توانیم به 5 لایه بودن آن اشاره کنیم. که علاوه بر ضد آلرژی بودن، از خروج هر گونه گرد و غباری به خارج جلوگیری نموده و نسبت به میکروب ها نفوذ ناپذیر می باشد. این نوع از بهترین نوع پاکت برای جاروبرقی، برای مدل های مختلف جاروبرقی تولید شده اند.

بررسی بهترین نوع پاکت برای جاروبرقی

انتخاب بهترین نوع پاکت برای جاروبرقی، در واقع کار دشواری می باشد. چرا که باید المان های مخلتفی مانند مدل جاروبرقی، برند جاروبرقی و.. را در نظر بگیرید. اما قطعا با راهنمای انتخاب بهترین نوع پاکت برای جاروبرقی، شما می توانید مناسب ترین و بهترین نوع پاکت برای جاروبرقی را برای استفاده خریداری کنید. توجه داشته باشید که تمامی پاکت های شرح داده شده در این مطلب می توانند به عنوان بهترین نوع پاکت برای جاروبرقی شناخته شوند.

 

حسن بازدید : 81 دوشنبه 08 شهریور 1400 نظرات (0)

ماشین ظرفشویی، از جمله لوازم و سایلی است که باید در زمان استفاده از نکاتی را رعایت نموده و در نظر بگیرید. در این صورت علاوه بر حفظ سلامتی خودتان، می توانید به طول عمر دستگاه نیز کمک کنید. در این مطلب می خواهیم در مورد نکات ایمنی استفاده از ماشین ظرفشویی برای شما صحبت کنیم و تمامی موادر حائز اهمیت را یک به یک برای شما شرح دهیم. با این مقاله تعمیرات لوازم خانگی ما همراه باشید.

نکات ایمنی استفاده از ماشین ظرفشویی

فهرست

  • نکات ایمنی استفاده از ماشین ظرفشویی
  • نکات ایمنی استفاده از ماشین ظرفشویی شامل چه مواردی می شود؟
  • بررسی نکات ایمنی استفاده از ماشین ظرفشویی

نکات ایمنی استفاده از ماشین ظرفشویی

رعایت نکات ایمنی استفاده از ماشین ظرفشویی، می تواند از شما یک کاربر و مصرف کننده حرفه ای بسازد. توجه داشته باشید که در این مطلب ما تلاش کرده ایم تا تمامی نکات ایمنی استفاده از ماشین ظرفشویی را برای شما شرح دهیم تا به استناد به آن ها بتوانید استفاده راحت تری از دستگاه خود داشته باشید. همین طور لازم است بدانید که شما می توانید برای مشاهده و مطلع شدن از نکات ایمنی استفاده از ماشین ظرفشویی بیش تر، به دفترچه راهنمای فارسی دستگاه خود مراجعه نمایید.

اگر ماشین ظرفشویی الکترولوکس دارید و با بروز خرابی در این دستگاه مواجه شده اید می توانید برای رفع دستگاه خود از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی الکترولوکس استفاده کنید.

نکات ایمنی استفاده از ماشین ظرفشویی شامل چه مواردی می شود؟

توجه داشته باشید، همان طور که پیش تر گفته شد، باید پیش از استفاده از ماشین ظرفشویی، حتما نکات ایمنی استفاده از ماشین ظرفشویی را در دفترچه راهنمای فارسی دستگاه خود مطالعه کنید. در ادامه از مهم ترین نکات ایمنی استفاده از ماشین ظرفشویی برای شما آورده ایم:

  • یکی از نکات ایمنی استفاده از ماشین ظرفشویی، عدم استفاده از هر نوع مواد حلال در داخل دستگاه می باشد. این امر باعث انفجار و یا آتش سوزی خواهد شد.
  • برای رعایت نکات ایمنی استفاده از ماشین ظرفشویی، توجه داشته باشید که نباید آب را به داخل مخزن بپاشید. این کار می تواند منجر به از کار افتادن قسمت های الکتریکی و یا برق گرفتگی شود.
  • از وارد نمودن فشار و نشستن بر روی درب ماشین ظرفشویی ، به شدت خودداری کنید. مخصوصا زمانی که درب ماشین ظرفشویی باز می باشد. این کار باعث از کار افتادن دستگاه و یا حتی تغییر شکل آن خواهد شد.
  • یکی از نکات ایمنی استفاده از ماشین ظرفشویی، عدم قرار دادن پوست بدن در جلوی قسمت تهوه بخار دستگاه می باشد. خروج این بخار می تواند باعث سوختگی پوست شما شود.
  • برای رعات تمام نکات ایمنی استفاده از ماشین ظرفشویی، به شما توصیه می کنیم که در صورت تماس چشم و یا پوست با مواد شوینده ماشین ظرفشویی ، حتما آن را با آب شست و شو دهید.
  • توجه داشته باشید که مواد شوینده ماشین ظرفشویی ، حاوی مقدار زیادی الکل می باشد که در صورت تنفس می تواند برای فرد خطر آفرین شود.
  • در زمان باز بودن درب ماشین ظرفشویی ، کودکان را از آن دور نگه دارید.
  • به طور کلی برای رعایت نکات ایمنی استفاده از ماشین ظرفشویی، باز بودن درب دستگاه در زمان کار کردن، توصیه نمی شود. اما اگر به هر دلیلی این اتفاق افتاد، برای ایمنی بیش تر دستگاه را خاموش کنید.
  • در زمان باز شدن درب ماشین ظرفشویی ، در حین مرحله کار کردن با آب داغ و یا بلافاصله پس از اتمام کار دستگاه ماشین ظرفشویی ، به دلیل بخاراتی که در داخل مخزن وجود دارد، نکات ایمنی استفاده از ماشین ظرفشویی را رعایت بفرمایید.
  • حتما برای رعایت اصولی نکات ایمنی استفاده از ماشین ظرفشویی، به صورت منظم فیلتر ماشین ظرفشویی  را کنترل نمایید تا در صورت جمع شدن مواد زائد، آن را تمیز نمایید. توجه داشته باشید که نظافت دائمی ماشین ظرفشویی  می تواند طول عمر آن را افزایش داده و از اتلاف انرژی جلوگیری کند. س
  • حتما در زمان رعایت نکات ایمنی استفاده از ماشین ظرفشویی، از شوینده های مخصوص دستکاه استفاده کنید. شوینده های دیگر به دلیل تولید کف فراوان، می توانند به ظروف و یا بخش های داخلی ماشین ظرفشویی آسیب جدی وارد کنند.
  • حتما مقدار شوینده را بر اساس برنامه شست و شو که انتخاب می کنید، داخل مخزن بریزید.
  • در جهت رعایت نکات ایمنی استفاده از ماشین ظرفشویی، از ریختن بیش از اندازه مواد شوینده خودداری کنید. چرا که باعث رسوب در داخل دستگاه خواهد شد.
  • شما می توانید مقدار مواد شوینده را بر اساس دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی ، مشخص نمایید.
  • حتما برای رعایت نمودن نکات ایمنی استفاده از ماشین ظرفشویی، طبقات را به گونه ای از ظروف پر کنید که مانع حرکت بازو های آب فشان و یا گردش جریان آب نشود.
  • پیش از قرار دادن ظروف در دستگاه، باقی مانده مواد غذایی را از روی آن ها پاک نمایید تا نکات ایمنی استفاده از ماشین ظرفشویی را رعایت کرده باشید.
  • حتما در زمان نصب ماشین ظرفشویی ، آن را به دور از یخچال و فریزر قرار دهید. چرا که حرارتی که در زمان کار ایجاد می کند، می تواند مصرف انرژی یخچال را افزایش دهد.
  • ترکیب آب گرم و مواد شوینده به برخی از ظروف آسیب وارد می کند. به همین خاطر به شما توصیه می کنیم که برای رعایت نکات ایمنی استفاده از ماشین ظرفشویی، از شست و شوی ظروفی که در ادامه خواهیم گفت، به وسلیه ماشین ظرفشویی ، خودداری کنید:
  • ظروف مسی و آلومینیوم، ظروف نقاشی شده با دست از جنس طلا و نقره، ظروف ساخته شده از جنس چوب یا استخوان، ظروف آهنی و غیر ضد زنگ، ظروف پلاستیکی که جهت شست و شو ماشینی ساخته نشده اند.

کاربران گرامی؛ در صورت استفاده از ظرفشویی اسنوا و بروز خرابی در این محصول می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی اسنوا استفاده کنید.

بررسی نکات ایمنی استفاده از ماشین ظرفشویی

تمام سعی ما این بود که کلیه نکات ایمنی استفاده از ماشین ظرفشویی را برای شما در این مطلب بیاوریم. اگر دستگاه شما، مدل خاصی است و یا از نکات ایمنی استفاده از ماشین ظرفشویی گفته شده پریوی نمی کند، می توانید به دفترچه راهنمای فارسی ماشین ظرفشویی  خود مراجعه نمایید. البته توجه داشته باشید که پیش از استفاده از دستگاه باید تمامی نکات ایمنی استفاده از ماشین ظرفشویی را در دفترچه راهنمای فارسی دستگاه به خوبی مطالعه نمایید.

اگر در منل خود ماشین ظرفشویی کنمور دارید و با بروز خرابی در این دستگاه مواجه شده اید می توانید برای رفع عیب دستگاه خود از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی کنمور استفاده کنید.

حسن بازدید : 50 جمعه 29 مرداد 1400 نظرات (0)

ماشین لباسشویی ایرانی چی بخریم؟ سوالی است که شاید به دفعات در زمان خرید ماشین لباسشویی از خود پرسیده باشید. هم چنین نکات مهمی مانند کم صدا بودن ماشین لباسشویی، بدون لرزش بودن ماشین لباسشویی و... وجود دارد که باید در زمان خرید ماشین لباسشویی ایرانی به آن ها توجه داشته باشید. ما در ای مطلب راهنمای خرید ماشین لباسشویی ایرانی را برای شما جمع آوری کرده ایم تا بتوانید با اطلاعات کافی اقدام به خرید ماشین لباسشویی ایرانی کنید. با ما تا انتهای این مطلب از وب اپلیکیشن تعمیرات لوازم خانگی همراه باشید.

فهرست

  • ماشین لباسشویی ایرانی چی بخریم؟
  • آیا ماشین لباسشویی ایرانی بخریم؟
  • بهترین برند های ماشین لباسشویی ایرانی کدام هستند؟
  • بررسی خرید ماشین لباسشویی ایرانی

 ماشین لباسشویی ایرانی چی بخریم؟

ماشین لباسشویی ایرانی چی بخریم؟

برند های مختلف ایرانی ای اقدام به تولید ماشین لباسشویی کرده اند. اما این که در راهنمای خرید ماشین لباسشویی ایرانی به کدام یک اشاره شده است، از اهمیت بیش تری برخوردار می باشد. توجه داشته باشید که در بررسی کیفیت ماشین لباسشویی های ایرانی در مورد محصول برند های آبسال، پاکشوما و اسنوا نام برده شده است.

برند های ایرانی نام برده شده، ماشین لباسشویی تولید شده را با قیمت مناسب و کیفیت بسیار چشم گیر به بازار مصرف کنندگان عرضه کرده اند. همین طور پر فروش بودن این برند ها که در راهنمای خرید ماشین لباسشویی ایرانی ذکر شده است، می تواند به مصرف کننده ثابت کند که محبوبیت آن ها نسبت به سایر برند های خارجی مانند ال جی و سامسونگ بیش تر بوده و می توانند به راحتی با این برند های خارجی رقابت کنند.

در راهنمای خرید ماشین لباسشویی ایرانی ذکر شده است که محصول برند های ایرانی گفته شده، محصول خود را در ابعاد 5، 7 و 8 کیلویی تولید کرده اند و به جرات می توان گفت که پاسخگوی نیاز اکثر خانواده های ایرانی می باشند.

کاربران گرامی؛ در صورت استفاده از ماشین لباسشویی میدیا و بروز خرابی در این محصول می توانید برای رفع مشکل دستگاه خود از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی میدیا در سایت آی پی امداد بهره مند شوید.

ماشین لباسشویی ایرانی بخریم؟

همان طور که پیش تر در راهنمای خرید ماشین لباسشویی ایرانی گفته شد، برند های ایرانی از کیفیت لازم برخوردار هستند و می توانند به راحتی نیاز خانواده های ایرانی پاسخ دهند. علاوه بر تمام این ها، می توان گفت که خرید ماشین لباسشویی ایرانی، می تواند به چرخه تولیدات داخلی کمک کند و صنعت تولید کنندگان را پا برجا نگه داریم. به همین خاطر در راهنمای خرید ماشین لباسشویی ایرانی، ذکر شده است که با در نظر گرفتن قیمت مقرون به صرفه برند های ایرانی و کیفیت محصولات آن ها، بهتر است اقدام به خرید ماشین لباسشویی ایرانی کنیم.

کاربران گرامی؛ درصورت استفاده از ماشین لباسشویی دوو و بروز خرابی در اسن دستگاه می توانید برای رفع مشکل دستگاه خود از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو بهره مند شوید.

بهترین برند های ماشین لباسشویی ایرانی کدام هستند؟

در مورد بهترین برند های ماشین لباسشویی ایرانی در راهنمای خرید ماشین لباسشویی ایرانی از برند های آبسال، اسنوا و پاکشوما، یاد شده است. فروش این برند های ایرانی در راهنمای خرید ماشین لباسشویی ایرانی این چنین آورده شده است که با برخی از برند های خارجی مانند ال جی و سامسونگ رقابت می کند. به همین خاطر می تواند از این برند ها به عنوان برترین برند های ماشین لباسشویی ایرانی یاد کرد. اگر تصمیم دارید که اقدام به خرید ماشین لباسشویی ایرانی کنید، بهتر است راهنمای خرید ماشین لباسشویی ایرانی را مطالعه کنید.

چنانچه در منزل خود از ماشین لباسشویی بلومبرگ استفاده ی کنید و با بروز خرابی در این محصول مواجه شده اید می توانید برای رفع این مشکل از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بلومبرگ بهره مند شوید.

بررسی خرید ماشین لباسشویی ایرانی

ماشین لباسشویی ایرانی، جزو محصولاتی است که می توان آن را به عنوان رقبای برخی از برند های خارجی شناخته شده، شناسایی کرد. به همین خاطر راهنمای خرید ماشین لباسشویی ایرانی، به شما کمک می کند تا به درستی و در بین برند های موجود در بازار محصول و ماشین لباسشویی ایرانی دلخواه خود را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که در زمان خرید ماشین لباسشویی ایرانی، باید با دقت راهنمای خرید ماشین لباسشویی ایرانی را مطالعه کنید تا مناسب ترین ماشین لباسشویی را بر اساس نیازمندی های خود تهیه نمایید.

حسن بازدید : 45 یکشنبه 17 مرداد 1400 نظرات (0)

کمپرسور کولرگازی، یکی از اصلی ترین بخش های ساختار این دستگاه می باشد. چرا که وظیفه دارد پاز خنک کننده یا همان مبرد را در مدار گاز به جریان دربیاورد و ما بین اواپراتور و کندانسور قرار گرفته است. اگر شما هم به دنبال علت کار نکردن کمپسرسور کولرگازی خود هستید، به شما توصیه می کنیم که این مطلب را تا انتها دنبال کنید. چرا که آی پی امداد، علت کار نکردن کمپرسور کولرگازی را برای شما در چند عنوان متلف آورده است.

فهرست

  • علت کار نکردن کمپرسور کولرگازی
  • آیا خرابی ترموستات کنترل دما، علت کار نکردن کمپرسور کولرگازی می باشد؟
  • آیا خرابی خازن، علت کار نکردن کمپرسور کولرگازی می باشد؟
  • آیا خرابی برد فرمان، علت کار نکردن کمپرسور کولرگازی می باشد؟
  • آیا معیوب بودن سنسور دما، علت کار نکردن کمپرسور کولرگازی می باشد؟
  • بررسی علت کار نکردن کمپرسور کولرگازی

 

 

علت کار نکردن کمپرسور کولرگازی

علت کار نکردن کمپرسور کولرگازی، می تواند به بخش ها و قطعات مختلفی بستگی داشته باشد. از این رو به شما توصیه می کنیم که اگر به دنبال علت کار نکردن کمپرسور کولرگازی خود هستید، این مطلب را تا انتها دنبال کنید. توجه داشته باشید که علت کار نکردن کمپرسور کولرگازی، می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد که آی پی امداد یک به یک آن ها را برای شما بیان کرده است.

کاربران گرامی؛ چنانچه از کولرگازی اجنرال استفاده ی کنید و با بروز خرابی در این دستگاه مواجه شده اید به شما توصیه می کنیم تا از خدمات نمایندگی تعمیرات کولرگازی اجنرالا ایپی امداد امدادستفاده کنید.

آیا خرابی ترموستات کنترل دما، علت کار نکردن کمپرسور کولرگازی می باشد؟

ترموستات کنترل دما یکی از بخش های اصلی ساختار کولرگازی به شمار می آید که وظیفه دارد تا کنترل دما را در این دستگاه انجام دهد. در صورتی که به دنبال علت کار نکردن کمپرسور کولرگازی هستید، بهتر است از سلامت ترموستات کنترل کنترل دما اطمینان خاطر کسب کنید. در صورتی که ترموستات کنترل دما دچار خرابی شود، می تواند موتور فن را روشن کند اما موتور کمپرسور را نه. به همین خاطر می تواند علت کار نکردن کمپرسور کولرگازی به شمار آید.

آیا خرابی خازن، علت کار نکردن کمپرسور کولرگازی می باشد؟

خازن کمپرسور وظیفه دارد تا در لحظه استارت و راه اندازی کمپرسور به آن کمک کند. به همین خاطر دائما در مدار می باشد و در صورتی که دچار آسیب و یا هر گونه خرابی شود، علت کار نکردن کمپرسور کولرگازی می باشد. از این رو باید خازن به صورت تخصصی مورد عیب یابی قرار بگیرد. به شما توصیه می کنیم که در این زمینه از تکنسین های آی پی امداد کمک بگیرید.

کاربران رامی؛ در صورت استفاده از کولرگازی توشیبا و ایجاد خرابی در آن بهترین راه برایتعمیر کولرگازی توشیباشما استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر این محصول می باشد.

آیا خرابی برد فرمان، علت کار نکردن کمپرسور کولرگازی می باشد؟

برد الکترونیکی فرمان وظیفه دارد تا ولتاژ مورد نیاز فن و کمپرسور را با ایجاد دستور، فراهم کند. در صورتی که برد فرمان معیوب باشد، امکان دارد که ولتاژ لازم به کمپرسور اعمال نشود و علت کار نکردن کمپرسور کولرگازی به شما آید. پیش از آن که اقدام به تعویض برد فرمان کنید، حتما از سلامت تمامی قطعات کار شده بر روی برد فرمان اطمینان خاطر کسب کنید. این امکان وجود دارد که بخش های دیگری از برد فرمان مانند اورلود کمپرسور، خازن و خود کمپرسور، دلیل کار نکردن کمپرسور کولرگازی باشند. شما می توانید در این زمینه با نمایندگی تعمیرات کولرگازی تماس بگیرید.

در صورت استفاده از کولرگازی سامسونگ و بروز خرابی در این محصول بهترین و مطمئن ترین راه برای شما استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات کولرگازی سامسونگمی باشد.

آیا معیوب بودن سنسور دما، علت کار نکردن کمپرسور کولرگازی می باشد؟

سنسور دمای هوا را مانیتور می کند. زمانی که دمای هوا بیش تر از نقطه تعیین شده می رسد، سنسور پکیج تامین کننده برق فن و کمپرسور را فعال می نماید. در صورتی که این سنسور معیوب باشد، می تواند علت کار نکردن کمپرسور کولرگازی شمرده شود. از این رو باید این سنسور توسط یک تعمیرکار ماهر کولرگازی به صورت تخصصی مورد عیب یابی و تعمیرو  یا حتی تعویض قرار بگیرد. توجه داشته باشید که اگر به دنبال بر طرف کردن علت کار نکردن کمپرسور کولرگازی خود هستید، باید از یک تکنسین کمک بگیرید.

آیا خرابی کمپرسور، علت کار نکردن کمپرسور کولر گازی می باشد؟

کمپرسور کولرگازی، از دو قسمت مکانیکی و الکتریکی تشکیل شده است که هر کدام از این قسمت ها ممکن است به مرور زمان دچار استهلاک شده و یا با استفاده نادرست و سرویس نکردن به موقع، دچار آسیب شوند. از این رو اگر به دنبال رفع نمودن علت کار نکردن کمپرسور کولرگازی هستید، به شما توصیه می کنیم که حتما با نمایندگی تعمیرات کولرگازی آی پی امداد تماس بگیرید تا کمپرسور کولرگازی به صورت تخصصی مورد عیب یابی و تعمیر قرار بگیرد. هم چنین برای عملکرد مطلوب دستگاه شما باید علت کار نکردن کمپرسور کولرگازی را برطرف نمایید.

بررسی علت کار نکردن کمپرسور کولرگازی

همان طور که می دانید علت کار نکردن کمپرسور کولرگازی، به عوامل متفاوتی بستگی دارد. چرا که هر کدام می توانند به تنهای علت کار نکردن کمپرسور کولرگازی شمرده شوند. به همین خاطر در زمان بررسی علت کار نکردن کمپرسور کولرگازی، به شما توصیه می کنیم که از یک تکنسین و یا تعمیرکار ماهر کمک بگیرید. توجه داشته باشید که ساختار کمپرسور کاملا پیچیده بوده و در صورت عدم تسلط به آن، این امکان وجود دارد که به سایر بخش ها و قطعات سالم آن آسیب وارد شود. در صورتی که به دنبال علت کار نکردن کمپرسور کولرگازی هستید، بهتر است با نمایندگی تعمیرات کولرگازی آی پی امداد تماس بگیرید.

 

 

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 82
  • بازدید ماه : 385
  • بازدید سال : 3,469
  • بازدید کلی : 18,338