loading...

وبلاگ تعمیر لوازم خانگی

حسن بازدید : 44 چهارشنبه 25 فروردین 1400 نظرات (0)

ما در این مطلب قصد داریم که در خصوص ارور ها و کدهای خطای کولر گازی وست پوینت گفت وگو کنیم. هر کولر گازی این امکان را دارد که پس از مدتی با خطاهای متفاوتی رو به رو شوید. که برای رفع کردن آن ها در ابتدا باید عیب یابی شوند. تا شما دقیقا مطلع شوید که ایراد و عیب کولر گازی در چیست. برای گرفتن مشاوره و پرسیدن سوالات خود با نمایندگی های کولر گازی وست پوینت وبسایت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد تماس حاصل فرمایید.

عیب یابی های کولر گازی وست پوینت

همانگونه که گفته شد برای تعمیر کولر گازی وست پوینت باید شرحی از علت به وجود آمدن و نحوه حل شدن کد خطا یا ارور کولر گازی اسپیلت وست پوینت بدانید تا شما بتوانید به ‌درستی منظور و مفهوم این مشکل را در سیستم درک کنید. 

با افزایش اطلاعات عمومی خود در مورد کارکرد کولر، قادر هستید مشکلات و ایرادات به وجود آمده در دستگاه را ریشه یابی نموده و به صورت تخصصی رفع نمایید. البته لازم به ذکر است تا در انجام اینکار دقت بسیار زیادی داشته باشید.

یکسری از تعمیرات انجام گرفته روی کولر گازی حساس می باشد و دستکاری کردن ناشیانه می تواند باعث بیشتر شدن مشکل و خرابی کولر گازی بیش از پیش نیز شود. بنابراین اگر تخصص کافی ندارید حتما از تعمیر کاران متخصص ما استفاده نمایید.

خطا و ایراد های کولر گازی به شکل یک ال ای دی چشمک زن نمایش داده می شود. این خطا ها دارای کد های مخصوصی می باشد که با د اشتن دانش کافی در خصوص کد های ارور کولر گازی وست پوینت به راحتی می توانید آن ها را شناسایی و رفع ایراد کنید.

برای مثال:

برای مثال ارور e6 کولر وست پوینت به معنی خطای کابل ارتباطی است  و یا ارور e1 کولر وست پوینت به ایراد محافظ در سیستم دلالت می کند. دانستن کد ارور تا ۵۰ درصد عیب کولرگازی را برای شما مشخص می نمایید. اما شما باید دلیل ایجاد خطا های مربوطه را نیز بررسی کنید تا بتوانید نسبت به تعمیر به موقع آن نیز اقدام نمایید.

خطا های کولر گازی وست پوینت

ـ ارور E1
ـ ارور E2
ـ ارور E4
ـ ارور E5
ـ ارور E6
ـ ارور H1
ـ ارور H3
ـ ارور F1
ـ ارور F2
ـ ارور F3
ـ ارور H5
ـ ارور HC
ـ و غیره.

حسن بازدید : 41 یکشنبه 22 فروردین 1400 نظرات (0)

برد الکترونیکی کولر گازی کار هماهنگی و کنترل همه قسمت ها را بر عهده دارد. در بعضی از موارد، کار نکردن یکی از قطعات آن باعث روشن نشدن کولر میگردد.

میکروکنترلر

برد الکترونیکی دارای قطعات مختلفی میباشد. در صورت کلی دستگاه‌هایی که کارکرد مختلفی دارند، دارای یک میکروکنترلر هستند که وظیفه هماهنگی و پردازش اطلاعات سنسورها و واکنش درست به تغییرات را بر عهده دارد. میکروکنترلر به قطعاتی متصل شده که کار تبدیل اطلاعات دیجیتال به آنالوگ و برعکس را انجام می‌دهند.

  برطرف کردن صدای زیادی کولر گازی

وقتی که کولر روشن می‌شود، میکروکنترلر تنظیم موقعیت دمپرها را انجام می‌دهد و فرمان روشن شدن فن داخلی و واحد خارجی را صادر می‌کند. این اطلاعات که به صورت کدهای دیجیتالی هستند در مبدل‌های دیجیتال به انالوگ، تبدیل به سیگنال آنالوگ شده و یا برق ۵ یا ۱۲ ولت را به بخش مربوطه برد مثل رله‌هایی که برق مورد نیاز کمپرسور و دیگر قطعات کولر گازی را تامین می‌کنند، متصل می نماید.

حتما بخوانید: نمایندگی تعمیرات کولر گازی وستل در تهران

رله

رله یکی از لوازم الکترونیکی میباشد که مثل یک کلید فیزیکی عمل می‌کند و با متصل شدن برق ۵ یا ۱۲ ولت سیم‌پیچ داخلی آن خاصیت مغناطیسی ایجاد می‌کند و پلاتین‌هایی را به هم متصل می‌کند که می‌توانند برق قدرت زیادی را از خود عبور دهند. رله‌ها اندازه‌های متفاوتی دارند و اندازه‌های کوچک و بزرگ آنها را می‌توان برای کارهای مختلف پیدا کرد. رله‌های بزرگ جدا از برد الکترونیکی نصب می‌شوند و می‌توانند برق با قدرت زیادی را قطع و وصل کنند. برخی از رله‌های بزرگ که به کنتاکتور معروف هستند، حتی می‌توانند برق سه فاز را از خود عبور بدهند.

وریستور

در بیشتر بردهای الکترونیکی، برای این که افزایش ولتاژ سبب سوختن قطعات برد نگردد، از قطعه‌ای به نام وریستور استفاده می‌کنند. این قطعه نوعی مقاومت الکترونیکی است که تغییرات ولتاژ باعث کم و زیاد شدن مقاومت آن می‌شود. این قطعه دارای پلاریته نیست و در هر دو جهت عملکردی یکسان دارد. در جالتی که ولتاژ مناسب طراحی باشد، مقاومت این قطعه بسیار بالا بوده و برد به عملکرد عادی ادامه می‌دهد و زمانی که ولتاژ بالا رود، مقاومت داخلی آن کم شده و اتصال کوتاه ایجاد می‌شود و سبب  سوختن ویا پریدن فیوز برق ورودی می شود.

ترانسفورماتور

لوزام الکترونیکی اغلب با ولتاژ کم کار می‌کنند و قطعه‌ای که ولتاژ برق ورودی را کم می‌کند، ترانسفورماتور میباشد. ترانسفورماتور دارای دو سیم‌پیچ میباشد، سیم‌پیچ اولیه و ثانویه. زمانی که برق متناوب در سیم‌پیچ اولیه جریان پیدا کند، بر روی سیم‌پیچ ثانویه تاثیر می‌گذارد و برقی با ولتاژ پایین تولید می‌شود که مقدار آن بستگی به تعداد دور سیم‌پیچ ثانویه دارد. در صورت کارکرد در شرایط نامساعد و یا با نوسان در جریان برق ورودی ترانسفورماتور می‌سوزد و نمی‌تواند برق مورد نیاز برد الکترونیکی کولر گازی را تامین نماید.

پل دیودی

برق شهر متناوب میباشد و بردهای الکترونیکی برای کار به برق مستقیم نیاز دارد. برق خروجی از ترانسفورماتور به صورت متناوب است و به وسیله پل دیودی به برق متسقیم تبدیل می‌شود. در صورت نوسانات برق، امکان سوختن این پل دیودی هم وجود دارد.

حسن بازدید : 520 پنجشنبه 12 فروردین 1400 نظرات (0)

ارورهای ماشین لباسشویی نشانگر اشکالاتی هستند که هنگام بروز آنها متوجه می شوید که اتفاقی برای دستگاه افتاده است. هر ارور به بروز یک خطای خاص اشاره می کند که درک این خطا و نحوه برطرف کردن آن نیاز به مهارت دارد. ما در این مقاله به بررسی و رفع اشکال دو ارور ماشین لباسشویی بوش که ممکن است برای خیلی از شما پیش بیاید می‌پردازیم، پس با ما در این مقاله از نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش همراه باشید.

 

علت بروز ارور f23 ماشین لباسشویی بوش

این خطا نشان‌دهنده این است که مکانیزه آکوا استاپ یعنی همان مکانیزم حفاظت از نشت آب راه‌اندازی و فعال‌شده است؛ علت بروز ارور f23 ماشین لباسشویی بوش ممکن است به خاطر 3 اتفاق مهم زیر باشد، پس حتماً دقت کنید:

·        پارگی شیلنگ تخلیه یا پرکننده اصلی

·        شل شدن مخزن پودر

·        معیوب بودن حس گر آکوا استاپ و نبود آب در بخش داخلی دستگاه

 

مراحل رفع ارور f23 ماشین لباسشویی بوش

اگر با این خطا مواجه شدید حتماً دقت و بررسی لازم را انجام داده و مراحل زیر را برای رفع ارور f23 ماشین لباس‌شویی بوش طی کنید:

·        جدا کردن ماشین لباسشویی از منبع آب و فاضلاب

·        تخلیه کردن پالت ماشین لباسشویی

·        دستگاه را مقداری جلوتر بیاورید

·        پالت را به ‌آرامی بردارید

·        از قسمت زیرین دستگاه به داخل محفظه نگاه کنید. پمپ را پیدا کرده و محل اتصال را با شیلنگ و نازل مخصوص تخلیه بررسی کنید.

·        در صورت لزوم قطعه آسیب ‌دیده را تعویض کنید تا دیگر به مشکلی برنخورید.

علت بروز ارور f34 ماشین لباسشویی بوش

 اگر با ارور f34 ماشین لباسشویی بوش مواجه شدید، احتمالا درب ماشین لباسشویی، درست بسته نشده است یا سیستم ایمنی درب درست عمل نمی‌کند؛ اما اگر درب را به ‌درستی بسته ‌اید و همچنان ماشین لباسشویی این پیغام را نمایش می‌ دهد، احتمالاً میکرو سوییچ درب دچار مشکل شده است.

 

مراحل رفع ارور f34 ماشین لباسشویی بوش

نگران نباشید، اگر با این پیغام برخورد کردید برای رفع ارور f34 ماشین لباسشویی بوش با دقت مراحل زیر را انجام دهید:

·        ابتدا درب ماشین لباسشویی خود را چک کنید. مطمئن شوید که درب ماشین لباسشویی به‌ درستی و کامل بسته ‌شده است.

·        بررسی کنید که لباس، شی‌ء خارجی یا واشر درب ماشین لباسشویی بین درب قرار نگرفته باشد.

 

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بوش

اگر مراحل ذکر شده برای رفع پیغام ارورهای f23 و f34 را بررسی کردید اما به نتیجه‌ ای نرسیدید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از یک تعمیرکار متخصص کمک بگیرید. با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بوش تماس بگیرید و مشکلات خود را برای تعمیر ماشین لباسشویی بوش با متخصصین نمایندگی در میان بگذارید. کارشناسان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آی پی امداد شما را به طور کامل راهنمایی می کنند، اما اگر باز هم مشکل برطرف نشد، این نمایندگی متخصصین خود را برای تعمیر ماشین لباسشویی بوش به محل اعزام می کنند و خدمات مورد نیاز را به شما ارائه می دهند.

حسن بازدید : 36 یکشنبه 24 اسفند 1399 نظرات (0)

ظرفیت پلوپز

یکی از نکات با همیت پیش از خریدن پلوپز دقت داشتن به اندازه و ظرفیت آن میباشد. پلوپز ها در ظرفیت های متفاوت ۴، ۶، ۸، ۱۰ و ۱۲ نفره در بازار وجود دارند. تعداد نفرات با تعداد پیمانه برنج برابر در نظر گرفته میشود. شما جهت انتخاب پلوپزی با ظرفیت مناسب باید تعداد اعضای خانواده خود را در نظر داشته باشید. البته این نکته را در نظر داشته باشید که گنجایش این لوازم خانگی بیشتر از ظرفیت اسمی آنها است. به عنوان متال در یک پولپز ۱۰ نفره می توان غذای ۱۳ نفر را تهیه کرد. همچنین اگر اهل مهمانی دادن هستید بهتر است پلوپزی با ظرفیت بزرگ تر را انتخاب کنید. محصولی با ظرفیت بزرگ قطعا از حجم و اندازه بزرگی هم برخوردار هستند.

قابلیت های پلوپز

در زمان خرید پلوپز بهتر است که به قابلیت ها و امکانات دستگاه هم توجه شود. افزون بر این اهداف خود را از خرید اینوسیله تعیین کنید. مثلا اگر شما فقط به دنبال وسیله ای برای پخت برنج هستید بهتر است یک پلوپزبرقی ساده انتخاب کنید. ولی اگر علاوه بر پخت برنج به دنبال دستگاهی برای پخت سبزیجات، گوشت یا ماهی هستید. بهتر است یک پلوپز چند کاره انتخاب کنید. با پلوپزچند کاره می توانید انواع مختلف غذاها را مورد طبخ قرار دهید. همچنین با خرید یک محصول چند کاره بجای خرید چندین وسیله در هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد. بعلاوه در آشپزخانه های امروزی که عموما کوچک هستند فضای کمتری اشغال میگردد. در ادامه مقاله از راهنما کار با پلوپز همراه ما باشید.

قابلیت جداسازی ظرف داخلی

هنگام خرید پلوپز به نحوه ی نظافت آن توجه نمایید. برای نظافت این محصول مفید باید ظرف داخلی آن قابلیت جداسازی از بده دستگاه را داشته باشد. تا بدین طریق بتوان با دست یا با ماشین ظرفشویی مورد شستشو قرار داد. همچنین قسمت بیرونی بدنه دستگاه نیز از جنسی باشد که با یک دستمال و شوینده ساده، براحتی بتوان تمیز نماید.

جنس ظرف داخلی

جنس ظرف پلوپز تاثیر بسزایی روی کیفیت برنج پخته شده دارد. ظرف داخلی این وسله برقی ممکن است از جنس تفلون یا سرامیک باشد. که هر یک ویژگی های مربوط به خود را دارند. جنس تفلون دارای یک لایه نچسب است که مانع از چسبیدن برنج به ته ظرف می شود. همچنین برنج پخته شده در زمان سرو براحتی از ظرف جدا می گردد.

ساختار بدنه

علاوه بر جنس ظرف داخلی، ساختار بدنه نیز بر کیفیت غذا تاثیر می گذارد. بدین ترتیب که کیفیت خوب بدنه این دستگاه باعث انتقال مناسب حرارت می شود. بدین طریق از سوختگی غذا جلوگیری می گردد.

حسن بازدید : 35 پنجشنبه 21 اسفند 1399 نظرات (0)

بعد از این‌که با توجه به نکات بخش قبل نوع و اندازه پلوپزتان را انتخاب کردید، خوب است که قبل از خرید پلوپز نکات زیر را هم در نظر داشته باشید:

  • قسمت بیرونی بدنه پلوپز نباید داغ شود. اگر کیفیت ساخت پلوپز خوب نباشد ممکن است حرارت آن به بدنه بیرونی هم منتقل شود و باعث شود نتوانید به‌راحتی با آن کار کنید. این مشکل حتی ممکن است باعث سوختگی انگشتان شما هم بشود.
  • شست‌وشوی ظرف داخل پلوپز ساده و راحت باشد. به دو مورد دقت کنید؛ اول اینکه ظرف پلوپز قابل جدا شدن باشد (که در اکثر پلوپز‌ها همین‌طور است) و دیگر این‌که جنس آن به گونه‌ای باشد که برنج به آن نچسبد که هم شست‌وشوی آن آسان باشد و هم ته‌دیگ خوش‌طعم و رنگی که پلوپز برای‌تان آماده کرده به‌راحتی از ظرف جدا شود.
  • بهتر است پلوپز موردنظرتان تایمر و گرم‌کن داشته باشد. وجود تایمر به شما این امکان را می‌دهد که شروع کار دستگاه را برای هر ساعتی که می‌خواهید تنظیم کنید. گرم‌کن هم بعد از آماده شدن غذا آن را برای‌تان گرم نگه می‌دارد تا تشریف بیاورید و نوش‌جان کنید! به این ترتیب هم می‌توانید زمان‌تان را به خوبی مدیریت کنید و هم موقعی که می‌خواهید غذا را صرف کنید، تازه، گرم، باکیفیت‌ و آماده خوردن باشد.

 بیشتر بخوانید: راهنما استفاده از پلوپز

  • استفاده از آن ساده باشد. شاید اصلی‌ترین دلیل برای خرید یک پلوپز این باشد که یک کار تکراری را ساده‌تر می‌کند. اگر کار کردن با تنظیمات پلوپز سخت باشد دلیل اصلی خرید آن زیر سوال می‌رود! پس قبل از خرید دقت کنید که کار کردن با مدل موردنظرتان پیچیده نباشد. اگر دستگاه موردنظرتان دفترچه راهنمای کامل و جامعی همراه خود داشته باشد که چه بهتر!
  • ظرفی که برنج‌تان را در آن دم می‌کنید از چه جنسی است؟ اینکه ظرف پلوپز از چه جنسی باشد ارتباط مستقیمی با کیفیت پخت و راحتی شست‌‌وشو دارد. بسیاری از خریداران ترجیح می‌دهند که جنس ظرف پلوپز از استیل ضد زنگ با روکش نچسب باشد که هم دوام خوبی دارد هم همان‌طور که گفتیم شست‌وشوی آن راحت‌تر است. البته باید به کیفیت مواد نچسب استفاده شده در ظرف هم دقت کنید. ممکن است جنس بدنه ظرف خوب باشد اما روکش نچسب آن زود خراب شود و مشکل‌ساز شود.
  • اگر ته‌دیگ برای‌تان مهم است سراغ مدل‌هایی بروید که این‌ کار را بهتر انجام می‌دهند. دستگاه‌هایی که حالت‌های مختلف برای رنگ ته‌دیگ دارند و تمرکز بیشتری روی آن دارند را مد نظرتان قرار دهید. برخی از افراد معتقدند که برندهای ایرانی در درست کردن ته‌دیگ موفق‌ترند. آن‌ها می‌گویند از آنجایی که ته‌دیگ بین ایرانی‌ها هواداران بی‌شماری دارد، برندهای ایرانی روی کیفیت ته‌دیگ درست شده توسط دستگاه‌‌های‌ تولیدی‌شان، تمرکز خوبی داشته‌اند.
  • پلوپزی را انتخاب کنید که دوام داشته باشد. پلوپز یک دستگاه کاربردی است که زیاد از آن استفاده خواهد شد. اگر شما هم زیاد برنج درست می‌کنید باید دقت داشته باشید که دستگاهی را انتخاب کنید که دوام بالایی داشته باشد. بهترین راه برای فهمیدن میزان دوام یک پلوپز، این است که به نظرات خریداران آن توجه کنید. می‌توانید از دوستان و آشنایانی که پلوپز دارند هم بپرسید که در مدتی که با دستگاه‌شان کار کرده‌اند از دوام و کارایی آن راضی بوده‌اند یا نه.
  • بهتر است سراغ رنگ‌های تیره بروید! از آنجایی که پلوپز دستگاهی است که ممکن است در طول هفته چند بار از آن استفاده کنید، بهتر است رنگ بدنه نسبتا تیره‌ای داشته باشد. چرا که اگر رنگ بدنه آن روشن باشد به دلیل تعدد استفاده ممکن است رنگ آن به مرور زمان تغییر کند و یا آثار لکه‌ها روی آن باقی بماند.
حسن بازدید : 48 دوشنبه 11 اسفند 1399 نظرات (0)

در این مقاله به بررسی معرفی شرکت و برند آریستون می پردازیم. شرکت آریستون (Ariston) یک شرکت ایتالیایی است که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می‌کند. لوازم خانگی آریستون به‌گونه‌ای ساخته می‌شود که کارایی بالا و هزینه نگهداری پایینی داشته باشد. تکنولوژی به‌روز و کیفیت بالای محصولات، باعث شده است که این برند ۵۰ ساله، محصولات خود را به بیش از ۱۵۰ کشور صادر کند. شرکت لوازم خانگی آریستون، جزو زیرمجموعه‌های شرکت ایندزیت می‌باشد.

تعمیر مایکروفر آریستون

در صورتی که در پی یک مایکروفر قشنگ با قابلیت های زیاد و کاربردی هستید توصیه ما مایکروفر آریستون می باشد. طراحی این ماکروفر طوری می باشد که می توانید در ظرفیت های مختلف آن را تهیه کنید. تنوع رنگ و مدل سبب شده این محصول در هر آشپزخانه ای با هر دیزاینی قابل استفاده باشد. در کنار طراحی قشنگ، نمی توان برنامه های متنوع پخت مواد غذایی و توان بالای این محصول را نادیده گرفت. تعمیرکاران هوم خانه نمایندگی تعمیرات مایکروفر آریستون با ساختار انواع مدل های ماکروفر آریستون آشنا می باشند. به همین جهت هم آن را در زمان کوتاه تعمیر می نمایند.

حسن بازدید : 37 پنجشنبه 07 اسفند 1399 نظرات (0)

 

بعد از تصمیم گیری درباره نوع سوخت اجاق نوبت سایز آن است. اجاق گازها دارای سایزها و تعداد شعله های متفاوتی میباشند. معروفترین اندازه اجاق گازها اجاق گازهای 4 الی 5 شعله ای است. با این حال اگر در یک آپارتمان نقلی زندگی می‌کنید شاید سایز کوچکتر یک اجاق گاز را ترجیح دهید. همچنین اگر اهل پخت و پز انواع غذاها هستید و فضای کافی در اختیار دارید شاید اجاق گاز با تعداد شعله های بیشتر را ترجیح بدهید.
در هر حال پیش از خرید باید ابعاد محل در نظر گرفته شده برای نصب اجاق را به دقت اندازه‌گیری فرمایید. بهترین راه خریدن یک اجاق گاز، خرید اجاق هم سایز با محل پیش فرض نصب آن است. اما در مواردی ممکن است محل پیش فرض نصب گاز، کوچکتر از نیازهای شما باشد. در این صورت ناچار به خرید اجاق گاز با شعله های زیادتر و به وجود آوردن تغییراتی در چیدمان آشپزخانه جهت جاسازی اجاق گاز جدید هستید.
نکته مهم دیگر توجه به ظاهر آشپزخانه در انتخاب نوع و ابعاد اجاق گاز میباشد. اغلب مردم هزینه بسیاری را صرف تغییر دکوراسیون و نوسازی آشپزخانه خود می‌کنند. در صورتی که شما نیز قصد نوسازی و تغییر چیدمان آشپزخانه خود را دارید در وهله اول نیازها و انتظارات خود از یک اجاق گاز را در نظر بگیرید. در مرحله بعد به زیبایی اجاق گاز انتخابی خود دقت کنید و با توجه به سلیقه خود و به تناسب طراحی آشپزخانه نوع مبله یا توکار بودن گاز و فر را مشخص کنید. همچنین سعی کنید مناسب ترین مکان را در آشپزخانه جهت قرار دادن اجاق گاز در نظر بگیرید ( برای مثال به سینک ظرفشویی دسترسی داشته باشید) تا در زمان طبخ با آن راحت باشید.

حتما بخوانید: تفاوت هزینه اجاق گازی و برقی


همچنین در هنگام خرید اجاق گاز به راحتی و ایمنی استفاده از آن توجه کنید. برخی از انواع اجاق گاز مجهز به قفل کودک هستند. قطعا این نوع اجاق گاز مناسب خانواده هایی با فرزندان خردسال است. به طور کل اجاق های برقی به جهت این که شعله‌های آن نمایان نیست در مقایسه با اجاق گازها کمتر برای کودکان جذابیت دارد لذا دارای ایمنی بیشتری میباشد.
از دیگر امکانات اجاق‌های گازی و برقی تجهیز بودن بعضی از آن‌ها به زنگ هشدار پخت غذا و سیستم تهویه و تمیز کردن خودکار فر پس از پخت میباشد.

حسن بازدید : 33 جمعه 01 اسفند 1399 نظرات (0)
امروزه دستگاه های اسپرسوساز به چندین دسته تقسیم می شوند:
  • دستگاه اسپرسوساز دستی (Manual)
که پروسه عصاره گیری در آن ها با فشار دست و حرکت دستک های آن انجام میگردد. در قدیم این دستگاه ها پرکاربرد بودند اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی کمتر استفاده می شوند.
  • دستگاه اسپرسوساز نیمه اتومات (Semi Automate)
دستگاه هایی که پروسه عصاره گیری را با فشردن تنها یک دکمه از طریق پمپ الکتریکی انجام می دهند.
  • دستگاه اسپرسوساز اتومات (Automate)
این دستگاه ها دارای آپشن های مختلفی مثل فلومتر (جریان سنج) هستند که به شما این امکان را می دهند تا بتوانید مقادیر متفاوتی از عصاره گیری را به طور اتومات داشته باشید.
  • دستگاه اسپرسوساز سوپر اوتومات (Super Automate)
دستگاه هایی که کاملا پروسه آسیاب کردن قهوه و عصاره گیری را انجام میدهند و کاربر نقش مستقیمی در تهیه انواع نوشیدنی های بر پایه قهوه را ندارد.
همچنین در این مورد در بخش راهنمای خرید اسپرسو ساز بیشتر بخوانید.

لوازم مهم دستگاه اسپرسوساز چیست؟

دیگ بخار یا مخزن آب جوش در تمام ماشین ها وجود دارد که نهایتا جنس آلیاژ آن متفاوت است.
مابقی امکانات دستگاه در جهت ارائه کیفیت بهتر و متفاوت است.
به زبان راحت تر حجم یا نوع مخزن میتواند مشخص کننده ظرفیت یا توان دستگاه باشد.
دستگاه ها بصورت تک گروپ، دو گروپ و یا بیشتر تولید میشوند.
گروپ: مجموعه ای شامل آبریز و صافی که پرتافیلتر (سبد متحرک قهوه) به آن بسته می شود تا آب داغ بر روی قهوه انتقال داده شود.
بعضی از دستگاه ها چند مخزن را با هدف بیشتر شدن دقت و افزایش قدرت در خودشان جای می دهند. بهتر است بدانید که هرکدام از آن ها برای نوعی از سرویس دهی تولید میگردند.
نکته بسیار مهم این است که شما باید متناسب با نیازتان، دستگاه مورد نظرتان را تهیه فرمایید.

توجه به گارانتی دستگاه اسپرسوساز

اگز در زمان خرید لوازم خانگی دقت کافی را هم داشته باشید باز هم این احتمال هست که آن وسیله به هر دلیلی خراب گردد. در نتیجه برای خرید اسپرسوساز و چه خرید هر وسیله برقی دیگری حتما چک کنید که گارانتی پس از فروش داشته باشد. اگر این قابلیت برای دستگاهی که خریده اید نباشد این امکان هست که دستگاه بعد از خرابی توسط تعمیکارها درست نشده و آن زمان دیگر باید آن را به سلط زباله بیندازید. این مورد را هم بدانید که اغلب دستگاهایی که قابلیت اتوماتیکی بیشتری دارند، احتمال خرابی شان چندین برابر میباشد، در نهایت حتما از ضمانت آن مطمین شوید.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با نمایندگی تعمیرات دستگاه اسپرسوساز در تهران در تماس باشید.

حسن بازدید : 55 پنجشنبه 23 بهمن 1399 نظرات (0)
شرکت دلونگی به ایتالیایی: De’Longhi S.p.A ، یک کمپانی تولیدکننده لوازم خانگی در ایتالیا میباشد که دفتر اصلی آن مستقر در شهر ترویزو ایتالیا می باشد.
 
این کمپانی بعنوان یک کارگاه کوچک قطعه ساز صنعتی در سال ۱۲۸۱ خورشیدی، تأسیس گردید و در سال ۱۳۲۹ خورشیدی، به ثبت رسید. این شرکت در ابتدا، یک تولیدکننده عمده گرم کننده‌ها و هواسازهای قابل حمل بود، که بعدها با بسط فعالیت‌های خود، به تولید انواع لوازم خانگی پرداخت.

دلونگی به روایت دلونگی

جوزپه دلونگی، مالک شرکت معروف لوازم خانگی دلونگی، حدود ۷۰ سال پیش در ایتالیا تاسیس گردید.
 
نخست یک کارگاه کوچک قطعه سازی بود که بعدها ثبت رسمی شد. در اوایل کار، شرکت دلونگی یک تولید کننده
 
عمده گرم کننده ها و هواسازهای قابل حمل بود. اما بعدا با گسترش فعالیت های خود، به عرصه پر مخاطب و مشتری و پر طرفدار لوازم خانگی هم وارد گردید.
 
حدود ۱۶ سال پیش، دلونگی توانست، در قالب ماموریت کسب و ادغام (Merger & Acquisition)، مالکیت گروه
 
تولیدی معروف لوازم خانگی KENWOOD انگلستان را هم از ان خود نماید و با این کار، گسترش نفوذ دلونگی
 
به بازارهای شرق آسیا افزایش یافت. این شرکت اکنون بیش از ۱۳ بخش تولیدی و ۳۰ شرکت توزیع کننده
 
در سراسر جهان دارد که خدمات و محصولات دلونگی را در ۸۰ کشور دنیا مدیریت می نماید.
تعمیر ماکروفر دلونگی Delonghi در تهران با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات مایکروفر دلونگی در محل انجام میگردد. آی.پی امداد به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی با تعمیرکار حرفه ای و مجرب به تعمیرات و عیب یابی ماکروفر دلونگی در شرق, غرب, شمال و جنوب تهران می پردازد.
مرفی برند دلونگی
شرکت در روزهای اول قرن بیستم میلادی تاسیس شد، اکنون بیش از ۶ هزار کارمند داشته
 
و درآمد آن در سال ۲۰۱۴ میلادی، بیش از ۲ میلیارد یورو برآورد شد. برای آگاهی از جدید ترین فعالیت ها و محصولات و خدمات این شرکت به درگاه دلونگی مراجعه فرمایید.
 
جوزپه دلونگی، در سال ۱۹۳۹ میلادی در شهر ترویسو ایتالیا به دنیا آمد و اکنون با ۳.۶ میلیارد یورو ثروت،
 
در فهرست میلیاردهای اروپا و جهان قرار دارد. او در دانشگاه CA FOSCARI در شهر ونیز تحصیل کرد
 
و از جمله شخصیت های فرهنگی و اقتصادی و صنعتی برجسته این کشور به شمار می رود.
 
دلونگی،‌ همچون گوچی و آرمانی، اعتبار صنعت ایتالیا است. هر جای دنیا، نام دلونگی به ذهن برسد، طعم قهوه ساز ایتالیایی به مشام عاشقان قهوه می رسد.
 
گویا خاندان دلونگی، همه در کار قهوه بوده اند که میراث آنها، برای نسل های پس از خود، قهوه بوده است و بس! اما دلونگی ها، قبل از ورود به دنیای صنعتی و قهوه، چوب بر بودند.
 
 
دلونگی با طعم اسپرسو
 
محصولی که از دلونگی در ذهن همه ما ایرانی ها قرار دارد، قهوه ساز دلونگی بوده که در ادامه
 
تولید انواع لوازم خانگی و آشپزخانه این شرکت، در فهرست محصولات شرکت قرار گرفت. جالب است
 
که بدانید، نخستین قهوه ساز دلونگی در سال ۱۹۹۰ میلادی معرفی شد.
 
از زمان معرفی این دستگاه به بازار، دستگاه های قهوه ساز شرکت دلونگی قدم در راه شهرت گذاشتند و در طی
 
سالیان بعد توانستند با اختلاف زیادی از سایر محصولات این شرکت، خود را به دنیا معرفی کنند.
 
به همین خاطر، بسیاری تصور دارند که دلونگی، تنها تولید کننده دستگاه های قهوه است و در زمینه های دیگر، فعالیت چندانی ندارد!
 
 
 
در آغاز قرن بیست و یکم میلادی، شرکت دلونگی آنقدر شناخته شده بود و فروش داشت که توانســت
 
دست به یک خرید بزرگ بزند. در سال ۲۰۰۱ میلادی، همانطور که در بالا اشاره شد، جوزپه یکی
 
از بزرگ ترین شرکت های تولید محصولات خانگی انگلستان را به قیمت ۵۶ میلیــون پوند (معادل ۶۷ میلیون دلار) خرید و این گونه بود که برند کنوود به زیرمجموعه دلونگی تبدیل شد.
 
 
 
بعد از این ادغام، بیش از هر زمان دیگری، کنوود انگلیسی ها تبدیل به یکی از جدید ترین تولیدکنندگان
 
دستگاه های مخصوص پخت و پز خانگی شد و بازارش را رونق داد. جوزپه در همان سال دلونگی
 
را در بازار بورس میلان ثبت کرد و تمرکز شرکت را بیشتر روی تولید لوازم خانگی قرار داد و از آنجایی
 
که قهوه سازها کارشان گرفته بود و رقبای آسیایی این شرکت هم اوضاع چندان خوبی نداشتند،
 
این محصول مورد توجه بیشتر موسس دلونگی قرار گرفت و روی طراحی و ارتقای آن کار شد.
 
 
 
حضور خاورمیانه ای دلونگی بیش از یک دهه است که سابقه دارد. این شرکت در خاورمیانه، هند و افریقا اداره می شود.
 
از طریق فعالیت در شهر دبی که در حال تبدیل به یک شهر بین المللی شده است این شرکت دسترسی
 
خوبی به بازار عربستان و حتی مصر پیدا کرده است. جایی که قهوه زیاد مصرف می شود.
 
این شرکت در شرق کره زمین هم با قهوه پیشتاز است. قهوه تبدیل شده است
 
به عنصری نافذ که پای این شرکت را به کشورها و فرهنگ های مختلف باز میکند. به نوعی زبان مشترک فرهنگ ها و رنگ ها و سنت ها شده است.
 
 
 
در حالی که در اواخر دهه ۹۰ میلادی و حتی اوایل سال ۲۰۰۰، قهوه سازهای دلونگی در آسیا فروشی بین ۵۰ تا ۶۰ میلیون دلار داشتند، حال این رقم به ۶۰۰ میلیون دلار نزدیک شده است.
 
فابیو در مورد قدرت قهوه و بازار خوبی که برای شرکتی مانند دلونگی ایجاد می کند، گفته است:
 
رشد مصرف قهوه واقعا شگفت انگیز است. در اروپا شــاهدیم که مصرف کنندگان سنتی و همیشگی قهوه، مایل هستند تا دستگاه هایی داشته باشند که نتیجه مطلوب تری به آنها بدهد.
 
 
تاریخچه برند دلونگی
گروه دلونگی (به ایتالیایی: De’Longhi S.p.A)، یک شرکت تولیدکننده لوازم خانگی در ایتالیا است که دفتر اصلی آن مستقر در شهر ترویزو ایتالیا است.
 
این شرکت به عنوان یک کارگاه کوچک قطعه ساز صنعتی در سال ۱۲۸۱ خورشیدی، تاسیس شد
 
و در سال ۱۳۲۹ خورشیدی، به ثبت رسید. این شرکت در ابتدا، یک تولیدکننده عمده گرم کننده‌ها
 
و هواسازهای قابل حمل بود، که بعدها با بسط فعالیت‌های خود، به تولید انواع لوازم خانگی پرداخت.
 
شرکت دلونگی، در سال ۱۳۸۰ خورشیدی، توانست مالکیت گروه انحصاری کنوود انگلستان، که مورد نزاع
 
صاحبانش بود را بدست آورد، که این امر سبب شد که این شرکت، به کارخانه‌های شرکت کنوود
 
در آسیا و مخصوصاً چین دسترسی پیدا کند. نتیجه این دسترسی، تولید بسیاری از محصولات این شرکت در چین، با طراحی اصلی بود.
 
شرکت دلونگی، جمعاً با سازماندهی کردن ۱۳ بخش تولیدی و ۳۰ شرکت توزیع کننده بین‌المللی،
 
محصولات خود را در بیش از ۷۵ کشور جهان، از جمله ایران به فروش می رساند.
 
این شرکت با بیش از ۷۵۰۰ کارمند در سطح بین‌المللی، در سازمان بورس اوراق بهادار میلان (به ایتالیایی: Borsa Italiana)، سهام خود را داد و ستد می‌کند.
 
گروه دلونگی، موفقیت‌اش را وامدار گسترش مداوم و تفکیک بخش‌های مختلف فعالیت
 
اقتصادی و محصولاتی است که از لحاظ کارایی و طراحی بسیار نوآورانه اند.
 
دلونگی، صدسال پیش به صورت کارگاهی صنعتی پایه‌گذاری شد و در دهه ۱۹۵۰ میلادی، هنگامی
 
که هنوز عمدتاً تأمین‌کننده قطعات سیستم‌های گرمایشی برای شرکت‌های دیگر بود، به شرکتی کوچک تبدیل شد.
 
دهه ۱۹۷۰، نقطه عطفی در فعالیت این شرکت بود: دلونگی محصولاتی را با نام تجاری خود به بازار
 
عرضه کرد. رادیاتور برقی قابل حمل، نخستین دستگاهی بود که در سال ۱۹۷۵ تولید شد و به خانواده دستگاه‌های گرمایشی برقی خانگی تعلق داشت
 
از این زمان به بعد، تولید دستگاه‌ها گسترش یافت و هر محصول یک موفقیت به شمار می‌آمد.
 
طیف کاملی از دستگاه‌های گرمایشی بر اساس سنجه‌های دقیق کیفیت تولید شد که با استانداردهای ایمنی سختگیرانه بین المللی مطابق بودند
حسن بازدید : 37 دوشنبه 20 بهمن 1399 نظرات (0)

در حال حاظر با گسترش تکنولوژی و به وجود آمدن ابزارات و توسعه زندگی ماشینی استفاده از انواع ابزارها در منازل رونق بسیاری پیدا کرده است. ماشین ظرفشویی یکی از این ابزاراتی است که به کمک ما آمده است تا بتوانیم سرعت بهتری به کارهایمان بدهیم. زمانی که مقدار زیادی ظرف کثیف در آشپزخانه روی هم تلمبار می شوند با وجود ماشین ظرفشویی نگران کمبود وقت و خستگی پس از آن نباشید.  در این بین ماشین ظرفشویی های الجی LG به سبب کیفیت بالا و پشتیبانی مناسب طرفداران بسیاری پیدا کرده است. همچنین با استفاده از خدمات تعمیرات ظرفشویی الجی LG  تا 75% در هزینه خدمات صرفه جویی کنید.

مزیت های اصلی استفاده از ماشین ظرفشویی چیست؟

زمانی که شما ظرف هایتان را در سینک ظرفشویی می شویید ناخواسته آب زیادی مصرف میگردد، از مزایای استفاده از ماشین ظرفشویی صرفه جویی در مصرف آب است. طبق گزارشات و میانگینی که گرفته اند برای شستن به طور مثال یک سرویس ۱۴۴ پارچه بصورت دستی مقدار ۸۵ لیتر آب مصرف می شود در صورتیکه همین مقدار ظرف را اگر با ماشین ظرفشویی بشوییم فقط ۱۶ لیتر آب مصرف می شود. در بعضی از مدل ها نیز این مقدار کمتر و در حدود ۱۰ لیتر است.

شست ظرف با دست یا ماشین ظرفشویی LG

در جواب به این سوال بایستی بگویم استفاده از آب داغ سبب بهتر تمیز شدن و ضدعفونی کردن ظروف خواهد شد که این کار هنگامیکه با دست اقدام به شستن ظروف می کنیم امکان پذیر نیست و در نتیجه با آب ولرم یا گرم می توان شست اما در ماشین ظرفشویی LG شستشو با آب داغ صورت می گیرد و ظرفها تا حد بیشتری ضد عفونی می شوند. افزون بر این مواد اکسیژنه یا کلره موجود در قرص ها یا پودرهای ماشین ظرفشویی عمل ضد عفونی کردن ظرفها را تکمیل می کنند.

لب پر نشدن و شفاف ماندن ظروف زمان استفاده از ماشین ظرفشویی الجی

وقتی که ظرف ها را به طور دستی می شویید امکان لب پر شدن ظروف به ویژه ظروف چینی و کریستال بیشتر میباشد اما این احتمال زمان استفاده از ماشین ظرفشویی الجی به صفر خواهد رسید. از مزیت های اصلی استفاده از ماشین ظرفشویی می توان به براق و شفاف کردن ظروف اشاره کرد در هنگام شستشو با دست چون عمل ظرف شستن با استفاده از اسکاچ صورت می گیرد، بعد از چندین بار تکرار این عمل، به مرور ظرف ها خش برداشته و شفافیت اولیه خود را از دست می دهند و ظاهری کدر می گیرند. در صورتیکه در ماشین ظرفشویی با استفاده از مواد شوینده مناسب، همواره ظروفی شفاف و براق داریم.

نقش ماشین ظرفشویی الجی LG در سلامتی

در حین شستشوی ظرف ها با دست، مواد شوینده با پوست ارتباط دارند ، در صورتیکه زمان استفاده از ماشین ظرفشویی الجی LG این مواد هیچ گونه تماسی با دست نخواهند داشت. در نتیجه سلامتی پوست به خطر نمی افتد. استفاده از ماشین ظرفشویی به افرادی که مشکل سلامتی دارند و نمی توانند بیش از حد بیاستند کمک بزرگی کرده و افزون بر این برای دیگر افراد هم از ابتلا به بیماری هایی نظیر آرتروز ستون فقرات، واریس و یا زانو درد جلوگیری می کند.

صرفه جویی در زمان و مواد شوینده

از مزیت های استفاده از ماشین ظرفشویی می توان به میزان صرفه جویی در وقت نام برد. وقتی که ظروف را در ماشین ظرفشویی بچینید تنها با زدن یک دکمه عمل شستشوی ظرفها صورت می گیرد و شما می توانید زمان بیشتری داشته باشید. صرفه جویی در شوینده ها از دیگر مزایای استفاده از ماشین ظرفشویی الجی می باشد. هنگامیکه ظرف ها را با دست می شوییم مقدار بیشتری از مواد شوینده صرف شستن ظروف می شود ولی در هنگام استفاده از ماشین ظرفشویی این مقدار بسیار کمتر میباشد.

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 92
  • بازدید ماه : 395
  • بازدید سال : 3,479
  • بازدید کلی : 18,348