loading...

وبلاگ تعمیر لوازم خانگی

حسن بازدید : 136 چهارشنبه 27 بهمن 1400 نظرات (0)

جاروبرقی دستگاهی است که بسیاری از افراد به کمک آن تمامی گرد و غبارهای موجود در منزل را از بین می برند و منزل خود را تمیز می نمایند. اما این دستگاه کاربردی در برخی مواقع به دلایل مختلفی دچار مشکلاتی در کارکرد خود خواهد شد که بسیاری از این مشکلات مربوط به موتور جاروبرقی می باشد. موتور از اصلی ترین و مهمترین قطعات جاروبرقی است که در صورت خرابی آن امکان استفاده از دستگاه وجود نداشته و جاروبرقی بلااستفاده خواهد شد. از این رو به هنگام بروز خرابی در این بخش باید هرچه سریع تر اقدام به تعویض آن نمایید. اما سوالی که برای بسیاری از کاربران ایجاد می شود، این است که آیا امکان تعویض موتور جاروبرقی پارس خزرipmdad وجود دارد و اینکه چگونه اقدام به انجام این کار در منزل خود نمایند. در ادامه نحوه و مراحل انجام این کار را برای شما توضیح خواهیم داد.

زمان تعویض موتور جاروبرقی پارس خزر

ممکن است برای شما نیز این پرسش ایجاد شده باشد که چه زمان نیاز به تعویض موتور جاروبرقی پارس خزر می باشد؟ در جواب این پرسش باید به این موضوع اشاره کنیم که شما با مشاهده برخی از نشانه ها می توانید نسبت به خرابی موتور جاروبرقی خود اطلاع پیدا نموده و اقدام به تعویض آن نمایید. همچنین باید به ین نکته توجه داشته باشید که تاخیر در انجام این کار موجب خرابی کامل دستگاه خواهد شد.

  • در صورتی که به هنگام استفاده از جاروبرقی متوجه شدید که مکش دستگاهتان ضعیف شده است و کارایی سابق را ندارد، احتمالا مشکل از موتور بوده و باید تعویض گردد.
  • چنانچه جاروبرقی شما روشن نمی شود وکلیه اتصالات و بخش های مختلف دستگاه سالم هستند، باید موتور را تعویض کنید.
  • ممکن است در زمان استفاده از جاروبرقی بوی سوختگی به مشامتان برسد که پس از بررسی اتصالات و موتور، در صورتی که بوی سوختگی از موتور است، باید تعویض گردد.
  • در صورتی که جاروبرقی شما برای جمع آوری خاک است، اما با آن اقدام به جمع کردن مایعات کرده اید، به این معناست که موتور دستگاه شما مختل شده است و باید عوض شود.
  • اگر پس از مدت زمان طولانی استفاده از دستگاه به آن استراحت ندهید، به موتور فشار بسیار زیادی وارد شده و در نتیجه موجب سوختن موتور خواهد شد و نیاز به تعویض دارد.

مراحل تعویض موتور جاروبرقی پارس خزر

همانطور که در بالا گفته شد، در صورتی که جاروبرقی در کارکرد خود دچار اختلال شده است و پس از بررسی قسمت های مختلف دستگاه و اطمینان از عملکرد صحیح آن ها، متوجه شدید مشکل از موتور جاروبرقی پارس خزر شما است، باید هرچه سریع تر اقدام به تعویض موتور دستگاه خود نمایید. در ادامه مراحل تعویض موتور جاروبرقی پارس خزر را برای شما آورده ایم:

مرحله اول تهیه موتور جاروبرقی پارس خزر

در اولین مرحله پیش از اینکه اقدام به باز کردن قطعات مختلف دستگاه خود نمایید، لازم است تا یک موتور باکیفیت و اورجینال برای دستگاه خود تهیه نمایید. به طور کلی تهیه و خرید موتور جاروبرقی با توجه به نوع و برند دستگاه صورت می گیرد. از این رو برای انجام این کار ابتدا باید از نوع مدل جاروبرقی پارس خزر خود اطلاع داشته باشید. از آنجایی که موتور قطعه ای بسیار حساس است، به هنگام تهیه آن حتما از متناسب و باکیفیت بودن موتور اطمینان حاصل نمایید.

مرحله دوم باز کردن قطعات جاروبرقی پارس خزر

در این مرحله باید قطعات مختلف جاروبرقی را جهت دسترسی به موتور دستگاه باز نمایید. ابتدا قطعاتی مانند قاب رویی جاروبرقی، فیلتر و کیسه را باز کرده و خارج نمایید. برای در آوردن قاب رویی دستگاه خود می توانید پیچ های مربوط به آن را باز نموده و سپس قاب را جدا نمایید. پس از خارج کردن این بخش ها، با استفاده از پیچ گوشتی پیچ های مربوط به محفظه موتور و سیم های دستگاه را درآورید تا بتوانید دسترسی لازم را به موتور جاروبرقی پارس خزر پیدا کنید. بهتر است از تمامی این مراحل عکس نیز تهیه کنید تا در پایان کار و به هنگام متصل کردن مجدد بخش ها مشکلی ایجاد نشود.

باز کردن قطعات جاروبرقی پارس خزر

مرحله سوم جدا کردن پوشش موتور جاروبرقی پارس خزر

در مرحله سوم تعویض موتور جاروبرقی پارس خزر باید پوشش و پلاستیک فوم مانندی که برای موتور تعبیه شده است را در بیاورید. پس از جدا کردن این پلاستیک می توانید اقدام به باز کردن سیم های موتور دستگاه نمایید. در انتها می توانید به راحتی موتور را از دستگاه جدا نموده و آن را باز کنید.

شرکت پارس خزر یکی از تولید کنندگان بنام لوازم خانگی در ایران است، که سالیان دراز است، تولید جاروبرقی را در کشور انجام می دهد.

مرحله چهارم عوض کردن موتور جاروبرقی پارس خزر

در آخرین مرحله می توانید موتور جدیدی که برای دستگاه تهیه کرده اید را درون محفظه مخصوص آن قرار داده و سپس سیم های مربوط به موتور را مجددا متصل کنید. به هنگام اتصال سیم ها به موتور باید دقت بسیار بالایی داشته باشید؛ زیرا اتصال سیم های موتور دارای حساست بسیار زیادی است و هرگونه اشتباه در انجام این کار می تواند منجر به خرابی جاروبرقی شما شود. از این رو برای انجام این کار بهتر است از عکس هایی که طی مراحل قبل تهیه کرده اید، استفاده کنید.

پس از اتصال صحیح سیم ها می توانید لبه پوشش فوم مانند موتور را در کناره آن قرار داده و سپس کویل قسمت جلو و عقب موتور جاروبرقی را متصل کنید. در نهایت می توانید سایر قطعات و بخش های دستگاه را مطابق با عکس به دستگاه نصب و متصل کنید. برای انجام این کار ابتدا پیچ های مربوط به محفظه موتور را متصل نموده و آن را ببندید. سپس می توانید کیسه، فیلتر و بدنه جاروبرقی را به ترتیب در محل خود قرار داده و ببندید. پس از اتمام کار می توانید دستگاه خود را به برق متصل کنید و عملکرد آن را بررسی نمایید.

نتیجه گیری از نحوه تعویض موتور جاروبرقی پارس خزر

در این مطلب نحوه تعویض موتور جاروبرقی پارس خزر را برای شما ذکر کرده این که به کمک این مطالب می توانید موتور جاروبرقی پارس خزر و سایر برندها را به راحتی تعویض نمایید. همچنین در این مقاله به بررسی این موضوع پرداختیم که در چه بازه زمانی باید اقدام به تعویض موتور جاروبرقی خود نمایید. از این رو در صورت برخورداری از کمی دانش فنی می توانید به کمک آموزش بالا اقدام به عوض کردن موتور دستگاه خود نمایید. البته از آنجایی که موتور قطعه ای حساس است، در صورتی که نمی توانید این کار را انجام دهید، بهترین کار کمک گرفت از افراد متخصص در این زمینه می باشد تا دستگاهتان دچار خسارات جبران ناپذیری نشود.

منبع: https://ipemdad.com/

حسن بازدید : 88 سه شنبه 26 بهمن 1400 نظرات (0)

بیشتر افراد از ماکروفر تنها برای گرم کردن یا پختن غذا استفاده می‌کنند در حالی که ماکروفر استفاده های زیادی دارد. ماکروفر دارای قابلیت های مخفی زیادی است که تقریبا بیشتر افراد از آن بی خبر هستند. همچنین استفاده نادرست و اشتباه باعث میشود که به ماکروفر آسیب جدی وارد گردد اما استفاده صحیح از آن کارهای ما با سرعت بیشتر و دقت بالاتر انجام می‌شود. در این مقاله نکته‌های طلایی استفاده از ماکروفر جمع آوری شده که تقریبا بیشتر افراد از آن ها بی خبر هستند.

آب میوه گیری در ماکروفر

گرفتن آب میوه هایی مانند لیمو ترش که به تازگی از یخچال بیرون آورده شده‌اند به علت چسبندگی یا حتی یخ زدگی ممکن است کمی سخت باشد. اگر میوه‌ها را به مدت زمانی تقریبا 30 ثانیه در ماکروفر قرار دهید میتوانید به راحتی آب میوه ها را بگیرید.

پختن سبزیجات در ماکروفر

شاید شما هم برای پخت سبزیجات از قابلمه استفاده کرده‌اید در حالی که می‌توانید سبزیجات را در ماکروفر بپزید آن هم بدون آب. برای پختن سبزیجات در ماکروفر میتوانید سبزیجات را به صورت تک لایه برروی بشقاب بگذارید و آن را با یک پلاستیک بپوشانید. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید زمان مناسب برای پخت سبزیجات است. به طور مثال برای قارچ و نخود فرنگی 30 ثانیه کافی است اما برای سبزیجاتی مانند هویج به زمانی حدودا 4 دقیقه نیاز است.

برای بررسی و عب یابی ماکروفر خود بر روی لینک کلیک نمایید.

برشته کردن سیر در ماکروفر

شاید شما هم از برشته کردن سیر در ماهیتابه خسته شده باشید چرا که برای برشته کردن سیر در ماهیتابه به زمانی حدودا 45 دقیقه نیاز دارید. در حالی که برای برشته کردن سیر در ماکروفر تنها به 8 دقیقه نیاز دارید تا به نتیجه مطلوب برسید. برای برشته کردن سیر در ماکروفر سر سیر را برش بزنید تا نحوه پخت حبه سیر در ماکروفر را ببینید. بهتر است حبه های سیر را در یک ظرف ریخته و برروی آن فلفل دلمه ای و حدودا دو قاشق غذاخوری روغن زیتون برروی آن بریزید. حدودا 8 دقیقه صبر کنید به تا به بهترین نتیجه برسید.

گرم کردن محصولاتی آرایشی در ماکروفر

برخی از افراد بنابر دلایلی محصولات آرایشی خود در یخچال میگذارند و برای استفاده آن ها را باید به مدت 15 دقیقه در ماکروفر بگذارند تا از ان استفاده کنند. با استفاده از ماکروفر میتوانید این زمان را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. البته توجه  داشته باشید محصولاتی مانند کرم را قبل از استفاده دمای آن را تست کنید که بیش از اندازه داغ نباشد.

گرم کردن خمیر غذا در ماکروفر

برای گرم کردن خمیر نان و یا غذا در ماکروفر نیازی نیست که از تمام قدرت ماکروفر استفاده کنید. تنها با استفاده از 10 درصد قدرت ماکروفر میتوانید نتیجه مطلوبی نیز داشته باشید. ابتدا خیر را در یک کاسه بگذارید سپس روی ظرف را با پلاستیک بپوشانید حدود 250گرم آب در یک ظرف بریزید و در پشت خمیر قرار دهید. اکنون با استفاده از 10 درصد قدرت ماکروفر حدود 15 دقیقه صبر کنید تا خمیر کاملا پف کند.

برای اینکه متوجه علت باز نکردن درب ماکروفر شوید، حتما برروی لینک کلیک نمایید.

ضد عفونی کردن با ماکروفر

برای ضد عفونی کردن وسایلی مانند تخته گوشت و یا تخته خرد کن سبزی در مرحله اول آن را خوب بشوید سپسیک لیموترش را روی تخته خوب بمالید. سپس تخته را که روی آن لیمو است به مدت یک دقیقه در ماکروفر قرار دهید تا حرارت ماکروفر تخته را کاملا ضد عفونی کند.

ماکروفر دوو شما اگر دچار مشکل شود، باید از نمایندگی تعمیرات مایکروفر دوو در آی پی امداد کمک بگیرید.

نرم کردن شکر قهوه ای در ماکروفر

اگر میخواهید شکر قهوه ای را در ماکروفر گرم کنید ابتدا آن را در یک ظرف بریزید سپس مقداری آب به آن اضافه کنید. برای آنکه شکر به خوبی نرم شود کافیست ماکروفر را با حرارت متوسط به مدت 30 ثانیه صبر کنید.

###################################

برگرفته از: www.ipemdad.com

حسن بازدید : 256 جمعه 24 دی 1400 نظرات (0)

در بین لوازم خانگی یخچال از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و امروزه تقریبا تمام مردم از این دستگاه استفاده می کنند. یخچال یکی از بهترین راه ها برای نگهداری از مواد غذایی و جلوگیری از فاسد شدن آن ها می باشد. در ایران بسیاری از مردم به علت افزایش قیمت یخچال های خارجی به خرید اجناس داخلی روی آورده اند. یکی از برندهای معتبر ایرانی یخچال که توانسته جایگاه ویژه ای در بازار پیدا کند برند آزمایش می باشد. یخچال آزمایش از یخچال های خوب ایرانی است که گاهی با مشکل اتومات نکردن مواجه می شود.از همین رو ما در این مقاله قصد داریم به پاسخ سوال چرا یخچال آزمایش اتومات نمی کند؟ بپردازیم. با ما همراه باشید.

  1. مشکل اتومات نکردن یخچال آزمایش
  2. علت اتومات نکردن یخچال آزمایش
  3. چرا یخچال آزمایش اتومات نمی کند؛ کمبود گاز

 

مشکل اتومات نکردن یخچال آزمایش

اگرچه یخچال آزمایش از یخچال های با کیفیت ایرانی است و امروزه بسیاری از مردم کشورمان به خرید این برند روی آورده اند اما باید در نظر داشت که یخچال یک دستگاه برقی بوده و ممکن است پس از مدتی استفاده دچار مشکلاتی شود. یکی از مشکلاتی که برای یخچال آزمایش اتفاق می افتد مشکل اتومات نکردن آن است که ادامه دار شدن آن باعث مشکلات زیادی در این دستگاه می شود. پیش از آن که به پاسخ سوال چرا یخچال آزمایش اتومات نمی کند؟ بپردازیم باید بدانید اتومات کردن در یخچال چیست؟ زمانی که فضای داخلی یخچال آزمایش به سرمایش مناسب می رسد دستور توقف کمپرسور را داده و به و موتور دستگاه برای مدتی خاموش می شود و پس از استراحت با کاهش برودت یخچال مجدد دستگاه روشن می شود یا به اصطلاح اتومات می کند. در ادامه به توضیح علت این مشکل خواهیم پرداخت.

 بیشتر: راهنمایی برای خرید لوازم خانگی آی پی امداد

علت اتومات نکردن یخچال آزمایش

در پاسخ به سوال چرا یخچال آزمایش اتومات نمی کند؟ باید گفت اصلی ترین علت این مشکل خرابی ترموستات یخچال می باشد. ترموستات یکی از قطعات بسیار مهم در یخچال آزمایش بوده که وظیفه تشخیص دمای داخل این دستگاه را به عهده دارد. در واقع وظیفه ترموستات این است که پس از تشخیص رسیدن دمای یخچال به حد مناسب دستور توقف کمپرسور را صادر کند. در صورتی که این قطعه دچار خرابی شود مشکلات زیادی برای این دستگاه ایجاد می شود که یکی از آن ها اتومات نکردن می باشد. برای برطرف کردن این مشکل باید به تعویض ترموستات بپردازید. بهتر است برای این کار از متخصصین کمک بگیرید.

 یکی از برندهای مورد اعتماد در میان ایرانیان برای یخچال برند آزمایش تولید کننده یخچال در ایران می باشد، که محصولات ننسبتا با کیفتی به بازار عرضه می نمود.

چرا یخچال آزمایش اتومات نمی کند؛ کمبود گاز

در صورتی که گاز مبرد در یخچال با کاهش مواجه شود یخچال آزمایش اتومات نمی کند. زمانی که کمپرسور شروع به کار می کند با حرکت خود باعث به جریان افتادن گاز در لوله ها می شود. گاز یخچال یکی از مهم ترین عوامل در ایجاد سرمایش یخچال می باشد که با حرکت خود در لوله ها باعث ایجاد سرمایش در محیط یخچال آزمایش می شود. در صورتی که گاز یخچال رو به پایان باشد یخچال برای جبران سرمایش به صورت یکسره کار کرده و اتومات نمی کند. برای برطرف کردن این مشکل باید در اولین فرصت برای شارژ گاز یخچال خود اقدام نمایید.

 چنانچه دوس دارید مقاله تعمیر برد الکترونیکی یخچال وستینگهاوس را حتما مطالعه نمایید.

 

 

 

 

حسن بازدید : 80 پنجشنبه 23 دی 1400 نظرات (0)

در روزهای گرم سال یکی از پرکاربرد ترین وسایل خانگی کولرگازی می باشد. این دستگاه بی نظیر به علت نوع سرمایش متفاوتی که ایجاد می کند توانسته جایگاه ویژه ای در منازل پیدا کند. کولرگازی علاوه بر ایجاد سرمایش رطوبت محیط را نیز به خود گرفته و برای استفاده در مناطق شرجی بی نظیر می باشد. همه روزه برندهای مختلفی از کولرگازی وارد بازار می شوند که یکی از آن ها برند پاناسونیک می باشد. کولرگازی پاناسونیک از بهترین کولرگازی های بازار می باشد که توانسته جایگاه ویژه ای در میان مردم پیدا کند. ما در این مقاله قصد داریم به پاسخ سوال چرا کولرگازی پاناسونیک بصورت ناگهانی قطع و وصل می شود؟ بپردازیم. با ما همراه باشید.

  1. مشکل قطع و وصل شدن ناگهانی کولرگازی پاناسونیک
  2. علت مشکل قطع و وصل شدن ناگهانی کولرگازی پاناسونیک

 -------------------------------------
مقاله بهترین حالت فن برای کولر گازی محتوای ارزشمند که مطالعه آن توصیه می گردد.
--------------------------------------

مشکل قطع و وصل شدن ناگهانی کولرگازی پاناسونیک

در با کیفیت بودن کولرگازی های پاناسونیک شکی نیست اما باید بدانید همیشه کیفیت به معنای خراب نشدن قطعات یک دستگاه نمی باشد. کولرگازی پاناسونیک نیز ممکن است به دلایلی دچار مشکلاتی شود که یکی از آن ها قطع و وصل شدن ناگهانی این دستگاه می باشد. اگر کولرگازی پاناسونیک دارید ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که دستگاهتان به طور ناگهانی شروع به قطع و وصل شدن کند. این مشکل معمولا هر دو ساعت یکبار اتفاق می افتد و پس از چند دقیقه برطرف می شود. اما چرا کولرگازی پاناسونیک بصورت ناگهانی قطع و وصل می شود؟ بسیاری از مردم بر این باورند که علت این مشکل نشتی گاز می باشد اما این باور کاملا اشتباه است. شارژ کردن گاز کولرگازی پاناسونیک به هیچ عنوان مشکل قطع و وصلی را برطرف نمی کند. در ادامه به توضیح علت این مشکل خواهیم پرداخت.

 پاناسونیک از سالیان دراز است، که در بازار لوازم خانگی ایران وجود دارد، کولر گازی هم از تولیدات شرکت پاناسونیک می باشد

علت مشکل قطع و وصل شدن ناگهانی کولرگازی پاناسونیک

اگر شما با مشکل قطع و وصل شدن ناگهانی کولرگازی پاناسونیک مواجه شده اید باید بدانید این مشکل در بیشتر مدل های این برند اتفاق می افتد. علت آن مشکل در استارت زدن دستگاه می باشد. در این مواقع دستگاه برای استارت زدن با مشکل مواجه شده و همین دلیل قطع و وصل شدن کولرگازی شم می شود. برای برطرف کردن این مشکل باید یک خازن هارد استارتر به دستگاه اضافه کنید. اضافه کردن این خازن موجب می شود تا مشکل کولرگازی شما در استارت زدن برطرف شده و مشکل قطع و وصلی برطرف شود. اضافه کردن این خازن به کولرگازی پاناسونیک امری تخصصی محسوب می شود و بهتر است برای این کار از متخصصین در این زمینه کمک بگیرید.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به نمایندگی تعمیر کولر گازی پاناسونیک به آدرس https://ipemdad.com/%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%da%a9%d9%88%d9%84%d8%b1-%da%af%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%be%d8%a7%d9%86%d8%a7%d8%b3%d9%88%d9%86%db%8c%da%a9/ مراجعه کنید.

حسن بازدید : 60 چهارشنبه 15 دی 1400 نظرات (0)

امروزه به دلیل افزایش قیمت برندهای خارجی و عدم گارانتی آن ها در ایران بسیاری از مردم به خرید برندهای داخلی یخچال روی آورده اند. یکی از برندهای بسیار پرفروش در ایران برند دونار می باشد. یخچال دونار دارای کیفیت و قیمت بسیار مطلوبی بوده و به همین دلیل توانسته جایگاه ویژه ای در میان مردم پیدا کند. یکی از سوالات کاربران درباره این یخچال این است که علت هشدار باز ماندن درب در یخچال دونار چیست؟ ما در این مقاله قصد داریم به توضیح کامل این موضوع و پاسخ این سوال بپردازیم. با ما تا انتهای این مطلب از نمایندگی تعمیر یخچال دونار همراه باشید.

  1. علت هشدار باز ماندن درب در یخچال دونار
  2. علت مشکل هشدار باز ماندن درب در یخچال دونار

علت هشدار باز ماندن درب در یخچال دونار

اگر یخچال دونار دارید مطمئنا با ویژگی هشدار دادن آن کاملا آشنایی دارید. ممکن است برای شما پیش آمده باشد که درب یخچال خود را با دقت نبندید. در این مواقع یخچال شروع به هشدار دادن می کند تا شما متوجه این موضوع شده و درب را ببندید. همانطور که می دانید باز ماندن درب یخچال یکی از عوامل مهم کاهش سرما در آن می باشد. بنابراین سنسورهای حساسی در این قسمت یخچال بکار رفته است تا از باز ماندن درب جلوگیری کند. اما اگر درب یخچال کاملا بسته باشد علت هشدار باز ماندن درب در یخچال دونار چیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت علت اصلی این مشکل لاستیک دور درب یخچال می باشد. در ادامه درباره این موضوع توضیحاتی را ارائه می دهیم.

در واقع مفهوم یخچال موقعی که همه قطعات آن سالم باشد، فرد می توان گفت که یخچال در خانه دارد و از آن استفاده می کند.

علت مشکل هشدار باز ماندن درب در یخچال دونار

لاستیک دور درب یخچال یک قطعه بسیار مهم در این دستگاه می باشد که خاصیت مغناطیسی دارد. خرابی این قطعه اصلی ترین علت هشدار باز ماندن درب در یخچال دونار می باشد. اگر مشکل از لاستیک دور درب نباشد باید به بررسی لولاهای درب بپردازید. خرابی لولاهای درب می تواند باعث عدم بسته شدن درب یخچال شود. در صورتی که هیچ مشکلی در قطعات نام برده وجود نداشت باید به بررسی سنسور درب بپردازید. سنسور درب وظیفه دارد تا باز بودن درب را هشدار دهد. خرابی این قطعه باعث می شود تا در تشخیص باز بودن درب دچار اشتباه شود. در بعضی از مواقع نیز علت این مشکل اتصالی در برد می باشد که باید سریعا برای تعمیر آن اقدام نمایید. بهتر است برای این کار از متخصصین در این حوزه کمک بگیرید.

 

 

 

 

 

حسن بازدید : 60 جمعه 03 دی 1400 نظرات (0)

لباسشویی یکی از لوازم خانگی بسیار پرکاربرد می باشد که شستشوی لباس ها را بسیار ساده تر و با کیفیت تر کرده است. این دستگاه بی نظیر دارای برنامه های شستشوی متنوعی می باشد که به وسیله آن ها می توانید لباس ها با دقت و کیفیت بسیار مطلوب شستشو دهید. همه روزه شرکت های مختلف لوازم خانگی لباسشویی هایی را وارد بازار می کنند که یکی از این شرکت ها بکو می باشد. لباسشویی بکو یکی از لباسشویی معتبر بازار به شمار می رود که گاهی ممکن است دچار مشکلات فنی شود.از همین رو ما در این مقاله قصد داریم به پاسخ سوال چرا لباسشویی بکو هنگام خشک کردن البسه بیش از حد می لرزد؟ بپردازیم. با ما همراه باشید.

  1. لرزش لباسشویی بکو هنگام خشک کردن البسه
  2. لباسشویی بکو هنگام خشک کردن البسه بیش از حد می لرزد؛ لباسشویی را تراز کنید

لرزش لباسشویی بکو هنگام خشک کردن البسه

لبایشویی بکو نیز مانند سایر لباسشوی هایی اتومات دارای قابلیت خشک کن است.اما گاهی این قابلیت مفید در برند بکو با مشکلاتی همراه می شود. اگر لباسشویی بکو دارید ممکن است با این مشکل مواجه شده باشید که در هنگام خشک کردن البسه لباسشویی شروع به لرزیدن کند. لرزیدن لباسشویی در حد کم طبیعی است اما یکی از سوالات کاربران درباره این لباسشویی این است که چرا لباسشویی بکو هنگام خشک کردن البسه بیش از حد می لرزد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که دلایل بسیار باعث این مشکل می شوند اما یکی از مهم ترین آن ها تراز نبودن لباسشویی شما می باشد. در ادامه این مطلب به توضیح بیشتر در این باره و نحوه تراز کردن لباسشویی بکو خواهیم پرداخت.

 حتما بخوانید: علت جلو نرفتن تایمر ماشین لباسشویی

لباسشویی بکو هنگام خشک کردن البسه بیش از حد می لرزد؛ لباسشویی را تراز کنید

یکی از اصلی ترین دلایل لرزش لباسشویی تراز نبودن آن می باشد. این مشکل خصوصا در مواقعی که لباسشویی را تازه خریداری کردید اتفاق می افتد. در صورتی که لباسشویی بکو هنگام خشک کردن البسه بیش از حد می لرزد باید آن را تراز کنید. برای تراز کردن لباسشویی بکو باید به صورت زیر عمل کنید:

  • ابتدا لباسشویی را خاموش کرده و از برق بکشید.
  • سپس یک دستگاه تراز تهیه کنید.
  • لباسشویی را کمی به پشت خم کنید تا بتوانید پایه های جلویی را باز کنید.
  • پس از تنظیم کردن پایه های جلویی و اطمینان از تراز بودن دستگاه باید پایه های عقب را نیز تنظیم کنید.
  • پایه های عقب و جلو را با هم تنظیم کرده و از تراز بودن دستگاه مطمئن شوید.

 لباسشویی های شرکت بکو در میان خانم های خانه دار محبوب است، امااین دستگاه بعضا دچار مشکل می شود که باید از نمایندگی های معتبر بکو کمک گرفت.

حسن بازدید : 68 سه شنبه 23 آذر 1400 نظرات (0)

شستشوی لباس ها کار بسیار خسته کننده ای می باشد. امروزه با وجود ماشین لباسشویی این مشکل تا حد زیادی حل شده است و بسیاری از مردم برای شستشوی لباس های خود از این دستگاه بی نظیر استفاده می کنند. در بین برندهای مختلف ماشین لباسشویی برند سامسونگ از معتبرترین ها می باشد. لباسشویی های ساموسنگ از لحاظ کیفیت یکی از بهترین های بازار می باشند. به طوری که بیشتر مردم به خرید این لباسشویی روی آورده اند. البته لباسشویی ساموسنگ ممکن است به دلایلی دچار خرابی شود. یکی از مشکلات مردم با لباسشویی سامسونگ صدا دادن آن هنگام تخلیه آب می باشد. ما در این مقاله قصد داریم به علت صدا دادن لباسشویی ساموسنگ هنگام تخلیه آب بپردازیم. با ما همراه باشید.

  1. علت صدا دادن لباسشویی ساموسنگ هنگام تخلیه آب
  2. عیب یابی صدا دادن لباسشویی ساموسنگ هنگام تخلیه آب

بیشتر بخوانید:ماشین لباسشویی ایرانی چی بخریم؟

علت صدا دادن لباسشویی ساموسنگ هنگام تخلیه آب

یکی از سوالات مردم این است که چرا لباسشویی سامسونگ در هنگام تخلیه آب صدا می دهد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که دلایل مختلفی باعث بروز این مشکل می شوند. ماشین لباسشویی پس از اتمام فرآیند شستشو و آبکشی، آّب کثیف حاصل از شستشو را به کمک پمپ تخلیه از دستگاه خارج کرده و از طریق شلنگ تخلیه وارد لوله فاضلاب می کند. اگر ماشین لباسشویی ساموسنگ شما هنگام تخلیه آب صدا می دهد به دلیل مشکل در تخلیه آب می باشد. در ادامه مقاله ما به توضیح علت عدم تخلیه آب از لباسشویی ساموسنگ خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

مطالعه کنید:علت خالی شدن گاز یخچال چیست؟

 

عیب یابی صدا دادن لباسشویی ساموسنگ هنگام تخلیه آب

برای بررسی علت صدا دادن لباسشویی ساموسنگ هنگام تخلیه آب باید سیستم تخلیه آب را در آن بررسی کنید. برای این کار باید قطعات مربوط به تخلیه آب از جمله: شلنگ تخلیه، فیلتر پمپ و پروانه پمپ را بررسی نمایید. برای این کار باید به روش زیر عمل کنید:

  • ابتدا ماشین لباسشویی را خاموش کرده و از برق بکشید.
  • پمپ تخلیه در قسمت کف مخزن قرار گرفته است.
  • در بسیاری از مواقع علت عدم تخلیه آب کثیف شدن فیلتر می باشد. در صورت کثیف شدن فیلتر پمپ تخلیه آن را خارج کرده و تمیز کنید.
  • پروانه های پمپ را بررسی کنید. در صورت خرابی آن ها باید به تعمیر آن بپردازید.
  • شلنگ تخلیه را جدا کنید و از مسدود نبودن آن اطمینان حاصل کنید.

 

 لباسشویی های شرکت کره ای سامسونگ از بهترین لباسشویی های بازار ایران است، که کاربران از استفاده و کارایی آنها بسیار راضی هستند.

حسن بازدید : 66 دوشنبه 15 آذر 1400 نظرات (0)

یکی از یخچال های با کیفیت موجود در بازار یخچال بوش می باشد. در بین برندهای موجود در بازار این برند آلمانی جایگاه ویژه ای در میان مردم دارد. یخچال بوش از قطعات زیاد و با کیفیت ساخته شده است. یکی از این قطعات برد الکترونیکی می باشد. این قطعه از اهمیت بسیار زیادی در یخچال برخوردار است. میزان اهمیت این قطعه تا حدی است که بسیاری از کارشناسان برد الکترونیکی مغز یخچال می نامند. یکی از مهم ترین وظایف برد الکترونیکی کنترل دیگر قطعات یخچال می باشد. خرابی برد الکترونیکی مشکلات زیادی را در یخچال ایجاد می کند. ما در این مقاله تعمیرات رسمی یخچال بوش قصد داریم به توضیح نحوه تعمیر برد الکترونیکی یخچال بوش و نشانه های خرابی آن بپردازیم. اگر بعد از مطالعه این مطلب قصد تعمیر برد الکترونیکی یخچال خود را داشتید می توانید با مرکز خدمات تعمیر یخچال بوش آی پی امداد با شماره 02158941 تماس حاصل فرمایید.

  1. نشانه های خرابی برد الکترونیکی یخچال بوش
  2. نحوه تعمیر برد الکترونیکی یخچال بوش

 

نشانه های خرابی برد الکترونیکی یخچال بوش

خرابی برد الکترونیکی مشکلات زیادی در یخچال ایجاد می کند. این خرابی مانند خرابی قطعات دیگر یخچال همراه با نشانه هایی می باشد. شما با بررسی این مشکلات می توانید به خرابی برد پی برده و به تعمیر آن بپردازید. در این قسمت از توضیح تعمیر برد الکترونیکی یخچال بوش قصد داریم به این نشانه ها بپردازیم.

یکی از نشانه های خرابی برد الکترونیکی یخچال بوش از کار افتادن یک قطعه می باشد. با توجه به این که برد الکترونیکی وظیفه کنترل دیگر قطعات را در یخچال دارد، خرابی آن ممکن است باعث از کار افتادن یک قطعه شود. برای مثال اگر موتور یخچال شما از کار افتاده باشد شما به بررسی مشکلات فنی آن می پردازید. اگر موتور دچار نقص فنی نشده باشد باید برد را بررسی کرده به تعمیر آن بپردازید. از دیگر نشانه های خرابی برد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از کار افتادن نمایشگر و اعداد روی آن
  • چشمک زدن صفحه نمایش
  • نمایش ارور روی صفحه نمایشگر
  • به گوش رسیدن صدای بوق ممتد از یخچال
  • نمایش ندادن درست دمای یخچال

در صورت مشاهده هر یک از این نشانه ها باید به تعمیر برد الکترونیکی یخچال بوش بپردازید.

بیشتر مطالعه کنید:عواقب زیاد بودن گاز یخچال

نحوه تعمیر برد الکترونیکی یخچال بوش

پس از آن که از خرابی برد الکترونیکی مطمئن شدید باید سریعا به تعمیر آن بپردازید. برای تعمیر برد الکترونیکی یخچال بوش باید ابتدا از علت خرابی آگاه شوید. خرابی برد معمولا به دو علت اتفاق می افتد:

  1. برد الکترونیکی سوخته است. در این صورت برد سیاه شده و باید تعویض شود.
  2. قطعات روی برد سوخته است. در این صورت خازن ها و قطعات روی برد سوخته و دفرمه می شوند و برد باید تعمیر شود.

برد یخچال های بوش اگر تولید خود کمپانی بوش باشد، طول عمر بالایی را نسبت به سایر بردهای متفرقه بازار دارد.

برای تعمیر برد الکترونیکی یخچال بوش باید از دانش و مهارت کافی برخودار باشید. در غیر این صورت ممکن است باعث آسیب زدن بیشتر به برد شوید. بنابراین بهتر است تعمیر برد الکترونیکی به دست متخصصین در این زمینه بسپارید. برای این کار برد را به روش زیر از یخچال خارج کرده و به اولین نمایندگی برسانید:

  • یخچال را از برق بکشید.
  • یخچال را کمی به جلو کشیده تا به پشت آن دسترسی پیدا کنید.
  • سپس به کمک دفترچه راهنما از محل دقیق قرار گرفتن برد آگاه شوید.
  • پس از پیدا کردن برد پوشش روی آن را جدا کرده و اتصالات را باز نمایید.
  • در آخر برد را به راحتی از یخچال خارج نمایید.

 

 

 

حسن بازدید : 70 دوشنبه 01 آذر 1400 نظرات (0)

یخچال های وستینگهاوس دارای قطعات بسیار زیادی می باشند که در کنار هم باعث عملکرد یخچال می شوند. یکی از قطعات بسیار مهم در این یخچال ها برد الکترونیکی می باشد. همانطور که می دانید برد الکترونیکی مهم ترین قطعه در هر دستگاه برقی می باشد. بسیاری از کارشناسان این قطعه را مغز دستگاه برقی می نامند. زیرا تمامی دستورات و عملکرد قطعات در یخچال وابسته به عملکرد این قطعه می باشد. زمانی که برد الکترونیکی یخچال وستینگهاوس دچار خرابی شود باید سریعا به تعمیر آن اقدام کنید. خرابی برد الکترونیکی در یخچال وستینگهاوس با نشانه هایی نیز همراه می باشد. ما در این مقاله قصد داریم به توضیح نحوه تعمیر برد الکترونیکی یخچال وستینگهاوس و نشانه های خرابی این قطعه بپردازیم. با ما همراه باشید. اگر بعد از مطالعه این مطلب قصد تعمیر برد الکترونیکی یخچال خود را داشتید می تواند با مرکز خدمات تعمیر یخچال وستینگهاوس آی پی امداد با شماره 02158941 تماس حاصل فرمایید.

  1. نشانه های خرابی برد الکترونیکی یخچال وستینگهاوس
  2. نحوه تعمیر برد الکترونیکی یخچال وستینگهاوس

 

 

نشانه های خرابی برد الکترونیکی یخچال وستینگهاوس

خرابی برد الکترونیکی مانند خرابی دیگر قطعات با نشانه های خاصی همراه می باشد. یکی از این نشانه ها از کار افتادن یک قطعه از یخچال بدون هیچ علتی می باشد. زمانی که برد الکترونیکی دچار مشکل شود ممکن است نتواند به درستی به قطعات یخچال دستور بدهد. برای مثال از کار افتادن بدون دلیل موتور یکی از نشانه های خرابی برد الکترونیکی یخچال وستینگهاوس می باشد. اگر موتور یخچال شما از کار افتاد و پس از بررسی آن متوجه هیچ علت فنی برای خرابی آن نشدید به احتمال زیاد مشکل از برد می باشد. در ادامه به توضیح نشانه های بیشتر از خرابی برد الکترونیکی یخچال وستینگهاوس خواهیم پرداخت:

  • اگر صفحه نمایش یخچال وستینگهاوس شما خاموش شده و اعداد روی آن کار نمی کند باید برد الکترونیکی یخچال را تعمیر کنید.
  • اگر نمایشگر شما با سرعت خاموش روشن می شود باید خرابی برد را بررسی کنید.
  • در صورتی که صفحه نمایش شما ارورهایی را نمایش دهد باید برد را تعمیر نمایید.
  • یکی از نشانه های خرابی برد الکترونیکی یخچال وستینگهاوس شنیدن صدای بوق ممتد از یخچال می باشد.
  • در صورت عدم نمایش صحیح دمای یخچال باید خرابی برد را بررسی کنید.

 شما می توانید در صورت بروز مشکل با نمایندگی تعمیرات یخچال در تهرانپارس تماس بگیرید.

نحوه تعمیر برد الکترونیکی یخچال وستینگهاوس

قبل از این که به توضیح نحوه تعمیر برد الکترونیکی یخچال وستینگهاوس بپردازیم باید با علت های خرابی آن آشنا شوید. برد الکترونیکی به دو علت زیر دچار خرابی می شود:

  • برد الکترونیکی یخچال وستینگهاوس شما سوخته باشد که برد سیاه می شود و در بیشتر مواقع باید آن را تعویض نمایید.
  • قطعات روی برد مانند خازن ها یا اتصالات سوخته و یا دفرمه شده باشند که باید به تعمیر آن بپردازید.

بهتر است برای تعمیر برد الکترونیکی یخچال وستینگهاوس از کارشناسان در این زمینه کمک بگیرید. زیرا این قطعه بسیار حساس می باشد. اگر بدون تخصص در این زمینه به تعمیر آن بپردازید ممکن است باعث خرابی بیشتر در آن شوید. پس برای این کار بهتر است برد را از یخچال خارج کرده و به دست متخصصین در این زمینه برسانید. نحوه خارج کردن برد از یخچال وستینگهاوس به صورت زیر می باشد:

  • یخچال را خاموش و از برق جدا کنید.
  • با جلو کشیدن یخچال می توانید دسترسی بهتری به پشت آن داشته باشید.
  • برای پیدا کردن محل دقیق برد در یخچال خود دفترچه راهنما را بررسی کنید.
  • پس از پیدا کردن برد پوشش آن را جدا نمایید.
  • سپس با باز کردن اتصالات و سیم ها برد را از یخچال خارج کنید.

 جهت کسب راهنمایی بیشتر با نمایندگی تعمیر یخچال در نارمک در تماس باشید.

حسن بازدید : 60 شنبه 29 آبان 1400 نظرات (0)

روشن نشدن اجاق گاز ها با استفاده از فندک علت‌های زیادی می‌تواند داشته باشد که برای شما بسیار ناخوشایند است برای آگاهی از این موضوع و بررسی علت های آن با ما همراه باشید تا در ادامه این مقاله از نمایندگی تعمیر اجاق گاز پادیسان به بررسی کردن علت روشن نشدن اجاق گاز با فندک بپردازیم تا با خیال راحت بتوانید از اجاق گاز خود استفاده کنیم

مواد غذایی اضافه

مواد غذایی اضافه بر روی اجاق گاز را از بین ببرید برای پاک کردن مواد غذایی اضافه بر روی شولا در گام اول طوری که بر روی شعله اجاق گاز قرار دارد و معیوب است را جدا کنید و در گام بعدی کلاهک آن را به آرامی بردارید و پایه شعله را نیز همین کار را انجام دهید یک حوله یا دستمال نخی نمدار را بردارید و آن را به آرامی به محل مورد نظر بکشید تا به طور کل تمیز شود

در گام بعدی پایه شعله را در کاسه یا سینک ظرفشویی خود که آن را از مواد شوینده و سرکه پر کرده اید قرار دهید و به آن محل دهید تا قطعه درون مواد شوینده شما به طور کامل خیس بخورد اما به این نکته توجه داشته باشید که هیچگاه از مواد شوینده بسیار قوی یا اسیدی مانند جوهر نمک برای این کار استفاده نکنید زیرا این کار ممکن است به سر شعله و یا پایه‌های شعله گاز شما آسیب جدی وارد کند و هزینه‌های زیادی را در پی داشته باشد

ترموکوپل اجاق گاز

کار این قطعه در اجاق گاز های جدید و مدرن تر تنظیم کردن سیستم ایمنی و هشدار دهنده قوی است در صورتی که یکی از قطعات دستگاه شما کار خودش را به درستی انجام دهد جریان گاز با استفاده از ترموکوپل به صورت خودکار قطع میشود و از روشن شدن گاز جلوگیری می کند اما ولوم اجاق گاز را برای مدتی نگه دارید و بد رها کنید در صورتی که شعله شما روشن نماند این بدین معناست که ترموکوپل اجاق گاز شما معیوب شده است و نیاز به تعمیر یا تعویض دارد

سرشعله را در جای خودش قرار دهید

قبل از اینکه به سراغ تکنسین‌های ماه برای تعمیرکاران بروید سرپوش یا سرشعله اجاق گاز را چه کنیم توجه داشته باشید که سر شعله باید به درستی بر جای خودش قرار گرفته باشد در صورتی که هر گونه فاصله‌ای از پایه اجاق گاز داشته باشد سبب می شود تا اجاق گاز شما روشن شود یا خیلی کند و بعد قلم روشن شود

مشعل ها را تمیز کنید

در صورتی که میزان ولوم مجاز را می چرخاند و همزمان از الکترود استفاده می‌کنیم و آن هم جرقه می‌زند اما در صورتی که از روشن شدن گاز خبری نیست این سوال در ذهن شما پیش می آید که آیا مشکل از کجاست در صورتی که میزان چربی و کثیفی های قرار گرفته بر روی شعله بسیار زیاد باشد از روشن شدن اجاق گاز شما جلوگیری میکند

تایمر را به درستی تنظیم کنید

تایمر در اجاق گاز ها و قطعی است که وظیفه هماهنگ کردن تمام قطعات با یکدیگر دارند در صورت خراب بودن و یا تنظیم نبودن این قطعه باعث روشن شدن اجاق گاز شما با استفاده از فندک یا حتی الکترود جرقه زن میشود در این صورت شما باید برای حل این مشکل تنظیمات تایمر اجاق گاز را بررسی کنید

نکته

این نکته را هم در نظر داشته باشید که هیچگاه خودتان برای تعمیر یا تعویض هیچ قطعه در اجاق گازها اقدام نکنید زیرا این کارها نیاز به دانش و تجربه کافی دارد که در صورت ناگاه بودن شما و اقدام برای تعمیر و تعویض قطعات می تواند هزینه های زیاد و خرابی‌های دیگری را برای شما به بار آورد

کلام آخر

ما در این مقاله داشتیم تا به بررسی علت روشن نشدن اجاق گاز با فندک را خدمت شما عزیزان ارائه کنید تا شما بتوانید در صورت بروز این مشکل نسبت به تعمیر آن اقدام کنید در گام اول برای اینکار همیشه نسبت به تمیز بودن سرشعله و شعله اجاق گاز خود اطمینان لازم را کسب کنید.

در صورتی که به دنبال آموزش های کاملتر هستید به سایت آی پی امداد مراجعه نمایید.

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 216
  • بازدید سال : 3,300
  • بازدید کلی : 18,169